عکس های مرتضی کاظمی و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های مرتضی کاظمی و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

300

1398/12/2

20:34


با نام اصلی مرتضی کاظمی قهی، اول اسفند ماه سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. بیشتر در نقش های کوتاه وگذرا نقش آفرینی میکند و در اکثر فیلمهایی که اودر آن بازی کرده است که عمدتا جزومجموعه های تلویزیونی است

نمکستان: با نام اصلی مرتضی کاظمی قهی، اول اسفند ماه سال ۱۳۴۱ در تهران متولد شد. بیشتر در نقش های کوتاه وگذرا نقش آفرینی میکند و در اکثر فیلمهایی که اودر آن بازی کرده است که عمدتا جزو مجموعه های تلویزیونی است، نقش پلیس نیروی انتظامی را ایفا مینماید. متاهل است و اصالتا اهل استان اصفهان میباشد اما خودش در تهران متولد شده و زندگی میکند.

در فضای مجازی تصاویری از او و مادرش منتشر شده که حاکی از علاقه واحترام وارادت وی به مادرش دارد. یکبار نیز اودخودش را نامزد انتخابات شورای شهر تهران نمود که موفق نشد آرای لازم را جمع آوری نماید و به شورای شهر تهران راه یابد. نگاهی داریم به زندگی شخصی وکارنامه بازی مرتضی کاظمی

مرتضی کاظمی عکس مرتضی کاظمی و همسرش بیوگرافی مرتضی کاظمی

زندگی خانوادگی :

یک پسر به نام محراب دارد. در مورد زندگی خانوادگی مرتضی کاظمی اطلاعات زیادی در دسترس نیست فقط گفته شده که وی در سال ۱۳۷۹ پدرش محمد را از دست داده است. همچنین مشخص نیست که سطح تحصیلات و شغل والدین و نیز همسر او کیست و آیا آنها با فعالیتهای هنری وی موافق هستند یا خیر. مادر پیر و مهربانی به نام فاطمه دارد که مرتضی کاظمی علاقه زیادی به او دارد.

وی بسیار محتاط است تا از زندگی شخصی خود در برابر رسانه های زرد محافظت کند و در مصاحبه ای اعلام کرده به عنوان بازیگر برایش بسیار سخت است که مانند مردم عادی زندگی کند زیرا فعالیتهای روزمره آنها زیر ذره بین توجه مردم قرار دارد.

عکس های مرتضی کاظمی و همسرش

شروع فعالیت های هنری :

آغاز فعالیت حرفه ای بازیگری او به سال ۱۳۷۵ بازمی گردد که در یک مجموعه تلویزیونی به نام بازگشت به خانه نقش آفرینی نمود. بازگشت به خانه را مسعود نوابی کارگردانی نموده بود و فریدون فرهودی نیز فیلمنامه آن را نگاشته بود. داستان فیلم در مورد زندگی تراژیک یک مهندس جوان با بازی عبدالرضا اکبری بود که زندگی راحت و آرم و بی دغدغه ای را در کنار همسرش روشنک با بازی بهاره رهنما و پسرش محراب میگذراند که به ناگاه با بیماری فرزندش و اختلافات زناشوئی ای که بعدها دچارش میشود، زندگی خانوادگیش در آستانه فروپاشی قرار میگیرد.

در این سریال مرتضی کاظمی با زنده یاد جمشید مشایخی، نیکو خردمند و صابر ابر همبازی بود. او مجموعه در ۱۲ مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته که از جمله شاخص ترین آنها میتوان به روزهای زندگی وهمه چیز آنجاست اشاره نمود. روزهای زندگی را سیروس مقدم کارگردانی نموده بود و در سال ۱۳۷۸ از شبکه سوم سیما به نمایش درآمد.

مجموعه ای پر بازیگر که مرتضی کاظمی در آن نقش کوتاهی را ایفا نمود. فیلم، زندگی کردی به نام دکتر فرهمند است که استاد جامعه شناسی میباشد وبه تازگی با خانواده خود از آلمان به ایران بازگشته است و در این حین دچار مشکلات و اتفاقات غیر منتظره ای میگردد که زندگی اورا تحت تاثیر خود قرار میدهد. مجید مظفری، کتایون ریاحی، رضا بابک و زنده یاد حسن جوهرچی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی بودند که در زمان پخش خود در آن سالها با استقبال خوب مخاطبان تلویزیونی مواجه شد.

همه چیز آنجاست را شهرام شاه حسنی ساخته بود و این مجموعه نیز از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت. در این مجموعه داستان ها و روایت های اصلی و فرعی زیادی وجود دارد که زندگی چندین خانواده را به تصویر میکشد. فیلمی ملودارم که بازیگرانی چون: امین زندگانی، حدیث میرامینی، مهرانه مهین ترابی و الهام حمیدی در آن حضور داشتند.

مرتضی کاظمی

حضور در سینما :

او با فیلم مجروح جنگی در سال ۱۳۷۷ وارد سینما شد و سپس در کارهای متعدد سینمائی حضور یافت که از مهمترین ومشهورترین شان میتوان به زنها فرشته اند کمال تبریزی اشاره کرد که در سال ۸۶ به اکران عمومی درآمد و او در این فیلم با مهران مدیری و گلشیفته فراهانی همبازی بود. ازدواج به سبک ایرانی دیگر فیلم شاخصی بود که او در آن بازی نمود. ازدواج به سبک ایرانی را حسن فتحی کارگردانی کرده بود و شیلا خداداد،زنده یاد سعید کنگرانی، داریوش ارجمند و لادن طباطبایی نیز در آن حضور داشتند.

اوفات فراغت وسرگرمی :

در زمان فراغت از کار ترجیح میدهد در کنار خانواده اش باشد وبا آنها به سفر برود. عاشق سفر کردن است و بارها به نقاط مختلف کشور سفر کرده ومسافرتهایی به خارج از کشور نیز داشته است.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مرتضی کاظمی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مرتضی کاظمی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مرتضی کاظمی

عکس و بیوگرافی مرتضی کاظمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو