مصطفی کیایی: تعمدا طوری فیلم می‌ سازم که به جشنواره فجر نرسد!

منبع: دوستان

39

1398/12/2

21:11


مصطفی کیایی کارگردان فیلم مطرب در گفتگو با امیرعباس صباغ در سینمامعیار درباره رکورد شکنی این فیلم گفت: از ابتدا می دانستم مطرب فیلم پرفروشی می شود اما پیش بینی ام بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد بود ولی پرویز پرستویی از همان ابتدا پیش بینی ۴۰ میلیارد را داشت و الان از این فروش خوشحالم ولی دوست دارم ظرفیت فیلم های سینمایی بالاتر برود و فیلم هایی بیاییند که رکورد فروش ما را بشکنند.

زمانی که مطرب به نمایش در آمد سینماها تقریبا به حالت نیمه تعطیل درآمده بودند و قطعی ده روزه اینترنت بود و اتفاقات مختلفی افتاد اما خوشبختانه فیلم به این فروش رسید و در کنار دو سه فیلم دیگری که در کنار مطرب از آبان به نمایش درآمد وضعیت اقتصادی سینماها بهبود پیدا کرد و از حالت نیمه تعطیل در مرداد و شهریور خارج شد.

کیایی در خصوص عدم حضورش در جشنواره امسال گفت: جشنواره فقط ما را پیر می کند و معمولا کارکرد حضور فیلم های من در جشنواره تنها گرم کردن صف های جشنواره است که بعدش از جاهای دیگری برای ما اتفاقات دیگری می افتد! به همین خاطر دو سال است که در جشنواره شرکت نمیکنم و شرایط فیلمبرداری فیلمم را تعمدا طوری تعیین می کنم که به جشنواره نرسم

این کارگردان همچنین درباره سریال «هم گناه» که بزودی در شبکه خانگی پخش می‌شود گفت: «هم‌گناه» یک کار معمایی و خانوادگی ست که در بیست و چهار قسمت و در دو فصل ساخته شده از دوشنبه پخش می شود. در مقایسه با فیلم هایی که تاکنون در سینما ساختم بیشتر از بقیه به عصر یخبندان شبیه است.

www.dustaan.com مصطفی کیایی: تعمدا طوری فیلم می‌ سازم که به جشنواره فجر نرسد!

مصطفی کیایی: تعمدا طوری فیلم می‌ سازم که به جشنواره فجر نرسد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو