ناجا: تاکنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است

منبع: برترین ها

83

1398/12/2

21:17


فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی 100 درصدی پلیس در اقصی نقاط کشور خبر داد و گفت: تاکنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.

خبرگزاری فارس: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه مردم با شور و نشاط در پای صندوق های رأی حضور یافته اند، اظهار داشت: امیدواریم که مردم عزیز حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و این تکلیف شرعی و الهی را هر چه سریع‌تر به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی در سراسر کشور گزارش نشده است، افزود: بحمداله انتخابات در حال حاضر با امنیت و آرامش در حال برگزاری است و قطعاً این روند تا پایان برگزاری انتخابات ادامه دارد.

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه امنیت برقراری شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: امنیت شعب اخذ رای از ماه‌های گذشته با برنامه ریزی‌های دقیق انجام شده است ضمن اینکه مردم نیز تاکنون همکاری خوبی با مأموران نیروی انتظامی داشته اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی اعلام کرد: حدود 200 هزار نفر نیروهای پلیس به همراه بسیج و نیز 100 هزار نفر گشت‌های پلیس در اقصی نقاط کشور بکارگیری شده اند؛ بحمداله تمامی مسؤولان همکاری خوبی با نیروهای پلیس داشته اند امیدواریم ما نیز خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و این انتخابات با امنیت کامل به اتمام برسد.

سردار اشتری با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) امروز را روز جشن ملی مردم اعلام کرده اند، گفت: بنده نیز به نوبه خود این روز را به مردم عزیز و همکاران مان تبریک می‌گویم و قدردان زحمات تمامی همکاران و خانواده هایشان هستم، چرا که آنان از ماه‌های گذشته برای برگزاری انتخاباتی امن در حال تلاش بوده اند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: دشمن نمی تواند در اراده و همت مردم بزرگوار ایران اسلامی خللی ایجاد کند و نشانه آن حضور پرشور مردم در انتخابات است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو