دانلود Alto’s Odyssey 1.0.9 – بازی اکشن اودیسه آلتو برای اندروید

دانلود Alto’s Odyssey 1.0.9 – بازی اکشن اودیسه آلتو برای اندروید


منبع: دانلود ها

89

1398/12/3

01:13


بازی موبایل Alto’s Odyssey شما را در یک بیابان باشکوه قرار می دهد و می توانید گستردگی جذابی را در آن مشاهده کنید و در گیم پلی آن غرق شوید. بازی همانطور که از اسمش هم پیداس، ماجراجویی های دیگری را از سری آلتو برای شما روایت می کند و می تواند اثری عظیم و بسیار جذاب محسوب شود. در بازی باید اسرار زیادی را کششف کنید و بتوانید معابد طولانی بازی را کشف کنید. زیبایی های این اثر، همگی در مکان های فوق العاده ای جریان دارد و می توانید روی بالن های گرم سوار شوید و در نهایت از صخره های عظیم الجثه بالا بروید. شما تنها باید عملیات پرش و قرار گرفتن درست در اسکیت برد را تمرین کنید و در نهایت پیروزی را کسب کنید.

با دانلود Altos Odyssey می توانید امتیازات زیادی را کسب کنید و در طول راه خود، تا می توانید روی لمورهای بدبخت سوار شوید و از دیواره های سنگی عبور کنید. این مراحل در سطوح مختلف، دارای زیبایی های خاصی است و گرافیک جذاب بازی را به رخ همگام می کشد. این بازی را می توانید برای سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

Alto’s Odyssey 1.0.9 Apk + Mod

کاور-Altos-Odyssey

info

Just beyond the horizon sits a majestic desert, vast and unexplored.

Join Alto and his friends and set off on an endless sandboarding journey to discover its secrets.

Soar above windswept dunes, traverse thrilling canyons, and explore long-hidden temples in a fantastical place far from home.

Along the way, you’ll grind across vines, bounce atop hot air balloons, ride towering rock walls, and escape mischievous lemurs – all while uncovering the desert’s many mysteries.

WHAT’S NEW
Bug fixes and improved audio performance.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو