همسر و پسر بنیامین بهادری تا خوشبختی صبا راد با یارش (۸۹۴)

همسر و پسر بنیامین بهادری تا خوشبختی صبا راد با یارش (۸۹۴)


منبع: نیک صالحی

519

1398/12/3

03:13


۲۹ اسفند ماه روز عشق ایرانی سپندارمذگان می باشد در این روز گرامیداشت عشق است و بنیامین بهادری با انتشار عکسی این روز به همسرش شایلی تبریک گفته است.

بنیامین بهادری روز عشق ایرانی سپندارمذگان را با انتشار عکسی در صحفه شخصی اش از شایلی همسرش و پسر کوچکش شایمین به وی تبریک گفته است. وی این روز را به تمام زنان ایرانی نیز تبریک گفته بود. عکس همسر و پسر بنیامین بهادری را در Niksalehi مشاهده کنید.

همسر و پسر بنیامین بهادری

بنیامین بهادری که بعد از مدت ها دوری دوباره به دوران اوج خود باز می گردد و کنسرت های در نقاط مختلف ایران برگزار کرده است به همراه همسرش شایلی و فرزندانش بارانا شایمین و بن سان زندگی را عاشقانه سپری می کنند

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از بنیامین بهادری , صبا راد , لاله اسکندری , لیندا کیانی , روشنک عجمیان , شیلا خداداد , روناک یونسی , شهرزاد کمال زاده , فریبا نادری , نیوشا ضیغمی , نسیم ادبی , روشنک گرامی , ماهور الوند , سحر قریشی , ویدا جوان , متین ستوده , مریم معصومی , بهنوش طباطبایی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

بنیامین بهادری : امروز سپندارمذگان روز گرامیداشت زن در فرهنگ ما ایرانى هاست. من این روز عشق ایرانى رو خیلى بیشتر از ولنتاین دوست دارم. با تمام وجود این روز بزرگ رو به شایلى عزیزم که قلب منه و همچنین به تمام زنان سرزمینم تبریک میگم.

همسر و پسر بنیامین بهادری

عکس های همسر و پسر بنیامین بهادری

همسر بنیامین بهادری و دخترش بارانا

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

صبا راد : سلام سلام سلام لحظه هاتون قشنگ۲۹بهمن ماه۹۸ جایی که نزدیک توام دور از تموم غصه هاست هوامو تازه میکنه هر نفسی که بین ماست جایی که نزدیک توام خوشبختی دور و برمه حس می کنم کنار تو یه دنیا پشت سرمه من دوست دارم دوست دارم دوست دارم تا همیشه یکی از آهنگ های زیبای مانی جان هستش که براتون اینجا نوشتم اسمش”دوست دارم”هستش سرچ کنین راحت پیدا می کنین گوش بدید و لذتش رو ببرید توی عکس قشنگ معلومه یخ زدم نوک بینی قرمز شده.

صبا راد و همسرش

لاله اسکندری : تولدت هزاران بار مبارک….مامان جانم….چقدر این روزها جای بابا واحد خالی است تا مثل همیشه سربه سرت بذاره…….

پدر و مادر لاله اسکندری

لیندا کیانی : مانکن و تمام… خسته نباشى مرد خوش اخلاق و صبور..

لیندا کیانی

روشنک عجمیان : گاهی کسانی که هزاران فرسنگ از شما فاصله دارند، می‌توانند احساسِ بهتری نسبت به کسانی که دقیقاً در کنارتان هستند، در شما ایجاد کنند. ⁦

روشنک عجمیان

شیلا خداداد : ابرهای آسمان هرسرزمینی ،شبیه مردمان همان سرزمین می بارند❤️❤️❤️

شیلا خداداد

روناک یونسی : 🤎

روناک یونسی

شهرزاد کمال زاده : 🙏🏻❤️💄💅🏻

شهرزاد کمال زاده

فریبا نادری :خانه دوست کجاست؟

نرسیده به درخت

کوچه باغی است که از

خواب خدا سبزتر است

و در آن عشق به اندازهٔ

پرهای صداقت آبی است

زندگیتون سرشار از رحمت الهی❤🌹‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🧿

فریبا نادری

نیوشا ضیغمی : امیدوارم در ثانیه ثانیه زندگیتون عشق وجود داشته باشه ❤️

نیوشا ضیغمی

نسیم ادبی :تا حالا به این موضوع فکر کردین که گوشی هم می‌تونه به بخشی از استایل شما تبدیل بشه؟

نسیم ادبی

روشنک گرامی : رونمایی از گریم روشنک گرامی و پدرام شریفی در سریال نمایش خانگی #همگناه/انتشار از ۵ اسفند

روشنک گرامی

ماهور الوند : بعضی‌وقتا هم آدم وسط راه خسته میشه میشینه.

ماهور الوند

سحر قریشی : 🧿👊🏼🧘🏼‍♀️براى رسیدن به رویاهات باید شاد باشى و تلاش کنى

سحر قریشی

ویدا جوان : عشق شما را چون خوشه‌های گندم دسته می‌کند. آنگاه شما را به خرمن کوب از پرده‌ی خوشه‌‌ای بیرون می‌آورد. و سپس به غربالِ باد، دانه را از کاه می‌رهاند، و به گردشِ آسیاب می‌سپارد تا آردِ سپید از آن بیرون آید. سپس شما را خمیر می‌کند تا نرم و انعطاف‌پذیر شوید، و بعد از آن، شما را بر آتش مقدس می‌نهد تا برایِ ضیافتِ مقدسِ خداوند “نان مقدس” شوید.

“عشق” با شما چنین رفتارها می‌کند تا به اسرار قلب خود معرفت یابید. و بدین معرفت با قلب زندگی پیوند کنید و جزئی از آن شوید. اما اگر از ترس بلا و آزمون، تنها طالب آرامش و لذت‌های عشق باشید،خوش‌تر آنکه عریانی خود بپوشانید و از دمِ تیغ خرمن کوبِ عشق بگریزید، به دنیایی که از گردش فصل‌ها در آن نشانی نیست:
جایی که شما می‌خندید اما تمامیِ خنده‌ی خود را بر لب نمی‌آورید. و می‌گریید، اما تمامیِ اشک‌های خود را فرو نمی‌ریزید! 📕 #پیامبر

ویدا جوان

متین ستوده : به یاد فصل شکار بادبادکها❤️🎭

متین ستوده

مریم معصومی :آیا شما که صورتتان را

در سایه ی نقاب غم انگیز زندگی

مخفی نموده اید

گاهی به این حقیقت یاس آور

اندیشه میکنید

که زنده های امروزی

چیزی جز تفاله ی یک زنده نیستند؟ #فروغ_فرخزاد

مریم معصومی

بهنوش طباطبایی : تست گریم نقش “شوکت” در نمایش ” روزهاى رادیو” به نویسندگى و کارگردانى : محمد رحمانیان و به تهیه کنندگى آزیتا موگویى طراح گریم : بانوى گریم تئاتر ایران ماریا حاجیها

بهنوش طباطبایی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو