آخرین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان در بیمارستان

منبع: نمناک

71

1398/12/3

11:56


همایون شجریان پسر محمدرضا شجریان با انتشار پستی درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرش در بیمارستان توضیح داد.

وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان در بیمارستان

ساعات پایانی شب گذشته بود که خبر درگذشت محمدرضا شجریان استاد موسیقی سنتی ایران در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و برخی از هنرمندان با انتشار پست هایی درگذشت این هنرمند پیشکسوت را تسلیت گفتند.

چند دقیقه بعد از انتشار این اخبار همایون پسر استاد شجریان با انتشار پستی درگذشت پدرش را تکذیب کرد و بامداد امروز خبر جدیدی از وضعیت جسمانی پدرش را به اشتراک گذاشت.

وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان به روایت پسرش

همایون شجریان با انتشار عکسی از علائم حیاتی پدرش نوشت:

عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان شرح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایط شان ، از اینکه کسی بخواهد ملاقات شان کند پرهیز داشته اند.

به همین دلیل برای اینکه از وضعیت ایشان بیشتر مطلع گردید ، تنها به گذاشتن عکسی از “نمایشگر علایم حیاتی” ایشان بسنده می کنم. بی نهایت از مهر بی پایان شما سپاسگزارم. بامداد سوم اسفند 98 . بیمارستان جم.

علائم حیاتی محمدرضا شجریان

واکنش همایون شجریان به خبر درگذشت پدرش

همایون پسر استاد شجریان در واکنش به خبر درگذشت پدرش پستی را به اشتراک گذاشت و نوشت:

عزیزان خواهشمندم به شایعات توجه نفرمایید و به آن ها دامن نزنید. پدر به خاطر مشکلات ریوی که ناشی از بیماری قبلیشون هست و در دو هفته اخیر کمی ادامه دار شده است تحت مراقبت و رسیدگی های ویژه هستند و وضعیتشان از دیروز بهتر شده است. خواهشمندم خبر صحیح را فقط و فقط و فقط و فقط و فقط از طریق صفحه اینجانب دنبال کنید. دوم اسفند 98 ساعت 23:27.

محمدرضا شجریان

انتشار شایعه مرگ هنرمندان یکی از اتفاق ناخوشایندی است که هر از چندگاهی در فضای مجازی و رسانه ها منتشر میشود و دل مردم هنردوست ایران و هنرمندان را به درد می آورد.

محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان از استادان به نام موسیقی اصیل ایرانی است که از پرآوازه ترین هنرمندان دنیای موسیقی ایران است و جوایز بین المللی مختلفی را کسب کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو