هشدار جدی پلیس به دلالان ارز و خودرو

منبع: برترین ها

40

1398/12/3

12:21


رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند، این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی قیمت دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند، این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی قیمت دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند.

سردار حسین رحیمی در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه دشمن جنگ عظیم اقتصادی را علیه مردم، نظام و ایران ما راه‌اندازی کرده، اظهار کرد: عده‌ای بی‌وجدان با مطرح شدن بحث FATF برای بالا بردن نرخ دلار اقدام کرده‌اند. این افراد که مخصوصاً در فضای مجازی به صورت ناگهانی قیمت دلار و خودرو را به صورت فضایی بالا می‌برند، منتظر برخورد شدید دستگاه انتظامی و قضائی باشند و با آنها تعارفی نداریم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه انجام اینگونه اقدامات گناه بزرگ و کمک به آمریکا است، تصریح کرد: امروز دشمن شمشیر خود را از رو بسته و دنبال ضربه زدن به ملت ایران است.

این مقام انتظامی ضمن هشدار جدی به دلالان، سوداگران و افرادی که در فضای مجازی به دنبال ارائه قیمتهای دروغین هستند، گفت: برخورد جدی با این افراد در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی همچنان به آماده‌باش پلیس برای چهارشنبه آخر سال اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس امنیت، اماکن، پیشگیری و کلانتری‌ها کار خود را برای برخورد با فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک آغاز کرده و در این زمینه کشفیات خوبی نیز داشته‌ایم.

رحیمی با بیان اینکه تلاش پلیس در ایام پایانی سال در تهران مضاعف می‌شود، یادآور شد: مراکز خرید را نیز تحت پوشش انتظامی قرار می‌دهیم؛ همچنین در ماه اسفند اجازه می‌دهیم فعالیت کسبه یک ساعت افزایش پیدا کند یعنی مجاز خواهند بود تا ساعت یک بامداد در تهران فعال باشند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در هفت نقطه تهران، بازارهای شب عید برپا می‌شود، متذکر شد: آمادگی کامل داریم که آرامش خوبی را برای امنیت مردم فراهیم کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو