ذوالنوری و زاکانی در قم نماینده شدند

منبع: برترین ها

87

1398/12/3

12:53


امروز شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه به پایان رسید و بر اساس اخبار رسمی و غیررسمی تکلیف کرسی نمایندگی در برخی حوزه‌ها مشخص شد.

خبرآنلاین: امروز شمارش آرا در برخی حوزه‌های انتخابیه به پایان رسید و بر اساس اخبار رسمی و غیررسمی تکلیف کرسی نمایندگی در برخی حوزه‌ها مشخص شد.

دیروز تا ساعت ۲۳ رای‌گیری ادامه داشت اما بعد از پایان انتخابات شمارش آراء آغاز شد.

قم و پیروزی زاکانی،ذوالنوری و امیرآبادی

نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم مشخص شد و احمد امیرآبادی فراهانی، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی، به ترتیب بیشترین آرای ماخوذه را به خود اختصاص دادند.

شمارش آرا در تمامی صندوق ها به اتمام رسیده و برای تجمیع نهایی به فرمانداری و در نهایت به وزارت کشور در حال ارسال است.

تبریز و پیشتازی پزشکیان

مهر در گزارشی از تبریز می‌نویسد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ساعت ۲۴ جمعه شب به پایان رسید و تا لحظه مخابره این خبر، هنوز شمارش آرا در این حوزه انتخابیه به اتمام نرسیده است.

نتایج اعلامی شمارش آرا در حوزه‌های انتخابیه غیررسمی و بر اساس بررسی‌های در حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دست آمده است.

طبق نتایج به دست آمده تاکنون مسعود پزشکیان، محمدحسین فرهنگی، احمد علیرضا بیگی، محمدرضا تاج الدینی، روح الله متفکرآزاد، محمد اسماعیل سعیدی، علیرضا منادی، علی جعفری آذر و عشرت شایق پیشتاز هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو