اسامی سریال های نوروز ۹۹ همراه با خلاصه داستان، بازیگران و زمان پخش و تکرار

اسامی سریال های نوروز ۹۹ همراه با خلاصه داستان، بازیگران و زمان پخش و تکرار


منبع: کولاک

144

1398/12/3

13:14


در این پست خبری اسامی سریال های نوروز ۹۹ به همراه اطلاعاتی مثل خلاصه داستان، معرفی بازیگران و زمان پخش و تکرار این سریال ها در شبکه های پخش کننده آنها را منتشر کرده ایم. هر سال در ایام با شکوه نوروز صدا و سیما سریال های جذابی را برای این ایام تولید می کند. طبق روال هر سال، نوروز ۹۹ نیز قرار است سریال های متنوعی از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شود.

سریال های نوروز ۹۹

سریال های نوروز ۹۹

شبکه یک سیما

سریال پایتخت ۶

تاکنون ۵ فصل از سریال پایتخت روی آنتن تلویزیون رفته است و قرار است سریال پایتخت ۶ نیز در ایام نوروز ۹۹ مهمان مخاطبان شبکه یک سیما است. مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در ۵ فصل، قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علیرغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی در کنار یکدیگر ایستاده‌اند.

محسن تنابنده (نقی معمولی)، ریما رامین فر (هما سعادت)، احمد مهران فر (ارسطو عامل)، سارا و نیکا فرقانی اصل (ساراونیکا)، نسرین نصرتی (فهمیه) بازیگران اصلی این مجموعه هستند به همراه هومن حاجی عبداللهی (رحمت)، مهران احمدی (بهبود فریبا) و بهرام افشاری (بهتاش فریبا)

علی‌رضا خمسه که نقش بابا پنجعلی را ایفا می‌کرد در فصل جدید سریال «پایتخت» حضور ندارد و مهران احمدی بازیگر نقش بهبود با اینکه در دو فصل قبلی حضور نداشته اما در این فصل ایفای نقش خواهد کرد.

سریال پایتخت از روز اول فروردین ماه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت های ۱:۳۰ بامداد، ۱۰:۵۵ و ۱۴:۴۵ خواهد بود.

شبکه دو سیما

سریال کامیون

سریال کامیون به کارگردانی سیدمسعود اطیابی که تاکنون کارگردانی فیلم های «تگزاس» و «خروس جنگی» را در کارنامه دارد، بر عهده دارد. داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته، این مجموعه طنز درباره پیشکسوت فوتبالی است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحبخانه به‌دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود … مهدی هاشمی و نسرین مقانلو از بازیگران اصلی مجموعه ۳۰ قسمتی قصه های کامیون پیوستند.

سریال قصه های کامیون در ایام نوروز ۹۹ ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت های بامداد ، ۱۲ ظهر ، ۱۶:۱۵ خواهد بود.

شبکه سه سیما

سریال دوپینگ

شبکه سه سیما برای ایام نوروز چند گزینه برای پخش سریال دارد که جدی ترین آن دوپینگ نام دارد. سریال دوپینگ با ژانری کمدی به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو برای پخش در نوروز ۹۹ در نظر گرفته شده است. این سریال در سکوت خبری ساخته شده است. رضا مقصودی کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش» به‌عنوان اولین تجربه تلویزیونی خود، کارگردانی آن را بر عهده دارد.

از جمله بازیگرانی که به این سریال پیوسته‌اند می‌توان به شبنم مقدمی، محمد بحرانی، نیما شعبان‌نژاد اشاره کرد.

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو