عکس های مرضیه موسوی و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های مرضیه موسوی و همسرش + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

507

1398/12/3

14:33


مرضیه موسوی در بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. موسوی  ابتدا در فیلمهای کوتاه زیادی نقش آفرینی کرد و در تئاترهای بسیاری هم به روی صحنه رفت.

نمکستان: مرضیه موسوی در بیست و دوم فروردین ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. موسوی  ابتدا در فیلمهای کوتاه زیادی نقش آفرینی کرد و در تئاترهای بسیاری هم به روی صحنه رفت. در دانشگاه روسی خوانده اما علاقه اش به هنر بود و تصمیم گرفت در این زمینه فعالیت کند. فیلم زیاد می بیند و زمانی که سرکار نباشد دوست دارد مطالعه کند و یا به سفر برود. مروری میکنیم به کارنامه هنری مرضیه موسوی

مرضیه موسوی عکس مرضیه موسوی و همسرش بیوگرافی مرضیه موسوی

تحصیلات :

وی فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات روسی است اما اینکه تا چه مقطعی این رشته را ادامه داده و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده اطلاعی در دست نیست. او همچنین چند اثر که بیشتر نمایش نامه و داستان بوده را از روسی به فارسی ترجمه کرده است.

زندگی خانوادگی :

مرضیه موسوی متاهل است اما در مورد شغل و تحصیلات همسرش چیز زیادی وجود ندارد.

آغاز بازیگری :

وی ابتدا به کانون هنری استاد سمندریان رفت و در آنجا آموزش بازیگری دید و از سال ۸۵ زمانیکه نوزده سال بیشتر نداشت در یک فیلم کوتاه به نام اندرونی اعیان متوسط طهرون حضور یافت.

مرضیه موسوی

حضور در تئاتر :

او در تئاترهای مهمی همچون چوشینگورا نقش آفرینی کرده است. این نمایشنامه یکی از مشهورترین نمایش های سنتی ژاپن بوده که نمایشها و برنامه های تلویزیونی زیادی از آن اقتباس شده است. مرضیه موسوی در سال ۹۰ در این تئاتر حضور یافت. پس از آن نیز در نمایشهایی چون: اتاق ورونیکا، پرفورمنس پیکر، دشمن مردم و خنکای ختم خاطره نقش آفرینی کرد.

خنکای ختم خاطره نمایش معروفیست که درباره کشته شدگان جنگ ایران و عراق است و تاکنون کارگردانان زیادی آن را به اجرا درآورده اند. مرضیه موسوی سال ۹۷ در این تئاتر بازی کرد که حامد ادوای آن را کارگردانی نموده بود. او در جشنواره تئاتر شهر، جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در این نمایش از آن خود کرد.

مرضیه موسوی

از بازی در تیک آف تا چارلی در تهران :

سال ۸۵ او در فیلم کوتاه تیک آف جلوی دوربین رفت. این فیلم نباید با فیلم بلند سینمائی تیک آف که در آن مصطفی زمانی و پگاه آهنگرانی در آن بازی میکردند اشتباه شود. زیر پل کنار دکه و نیز زیر درخت آبی از جمله فیلمهای کوتاهی بودند که مرضیه در آن نقش آفرینی نمود.

فیلم چارلی در تهران نقطه عطفی در کارنامه بازیگری وی محسوب می شود و او در این فیلم با بزرگان طنز سینمای ایران چون علیرضا خمسه هم بازی بود. از جمله بازیگران این فیلم میتوان به امیر غفارمنش اشاره کرد. مهدی آقابابایی این فیلم را کارگردانی کرده است.

عکس های مرضیه موسوی

حضور در تلویزیون :

مرضیه موسوی با سریال از سرنوشت به کارگردانی محمد رضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در قاب تلویزیون دیده شد.این فیلم سرنوشت دو کودک پرورشگاهی را به تصویر میکشد. دارا حیایی فرزند امین حیایی و لیلا بلوکات به همراه پوریا پورسرخ از جمله بازیگران سریال از سرنوشت هستند. این سریال در ۵۰ قسمت از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد.

تدریس یوگا :

مرضیه موسوی به یوگا علاقه وافری دارد و به شکل حرفه ای آن را دنبال میکند و در ضمن به تدریس آن نیز اشتغال دارد. وی بر این باور است یک بازیگر باید بر روی بدن و اعصاب خود کنترل داشته باشد و تکنیک های تنفسی را نیز بلد باشد زیرا در بازی وی تاثیر گزار است. کلاسهای آموزشی ارتباط یوگا با تئاتر او مدتی در آموزشگاه هنرهای نمایشی دنبال می شد.

صفحه اینستاگرام مرضیه موسوی :

مرضیه موسوی با آیدی marzie_moosavi در اینستاگرام مشغول به فعالیت می باشد.

 

صفحه اینستاگرام مرضیه موسوی

در ادامه با عکس های جدید و دیده نشده مرضیه موسوی همراه ما باشید

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مرضیه موسوی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده مرضیه موسوی

عکس های دیده نشده مرضیه موسوی

عکس های دیده نشده مرضیه موسوی

عکس مرضیه موسوی

عکس مرضیه موسوی

جدیدترین عکس مرضیه موسوی

جدیدترین عکس مرضیه موسوی

بیوگرافی و عکس های مرضیه موسوی

عکس و بیوگرافی مرضیه موسوی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو