دانلود Temple Run 1.13.0 – بازی آرکید و محبوب فرار از معبد برای اندروید

دانلود Temple Run 1.13.0 – بازی آرکید و محبوب فرار از معبد برای اندروید


منبع: دانلود ها

103

1398/12/3

15:18


Temple Run یک بازی اعتیادآور و محبوب است که در معبدی متروکه جریان دارد و در آن شخصیتی را می بینیم که به سبک رانینگ حرکت کرده و ما باید آن را کنترل کنید. بازی فرار از معبد را بارها دست دوستانمان دیده ایم و حال چه بهتر که این بار شانس خود را امتحان کرده و بهترین امتیاز را کسب کنیم. اکنون وقت آن رسیده که از این معبد نفرین شده فرار کنید و میمون های شیطانی را به کنار بزنید. رفلکس های سریع از خود نشان دهید و از روی صخره های این معبد حرکت کنید. بازی تست های زیادی برای تان دارد و سرعت و تمرکز شما به چالش کشیده می شود.

بازی Temple Run موانع متنوعی دارد که در کنار هرکدام سکه هایی هم قرار داده شده است. از این سکه ها برای خرید پاورآپ ها می توانید استفاده کنید و حتی کاراکتر خود را هم تعویض کنید. باید صبر کرد و دید که شما چقدر می توانید دوام آورده و با نهایت سرعت به سمت کسب بهترین امتیاز بروید. بازی را می توانید روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا کنید.

Temple Run 1.13.0 Apk + Mod

نرم-افزار-Temple-Run

info

The addictive mega-hit Temple Run is now out for Android! All your friends are playing it – can you beat their high scores?!

You’ve stolen the cursed idol from the temple, and now you have to run for your life to escape the Evil Demon Monkeys nipping at your heels. Test your reflexes as you race down ancient temple walls and along sheer cliffs. Swipe to turn, jump and slide to avoid obstacles, collect coins and buy power ups, unlock new characters, and see how far you can run!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فایل نصبی – معمولی

دانلود فایل نصبی – مود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو