تقاضای آشغال های دوست داشتنی اصل برای اکران

منبع: نمناک

169

1398/12/3

16:49


نسخه اصلی فیلم آشغال های دوست داشتنی متقاضی اکران در نوروز سال 99 شد.

آشغال های دوست داشتنی اصل متقاضی اکران نوروزی شد

فیلم سینمایی آشغال های دوست داشتنی به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن امیر یوسفی سال 91 ساخته شد و پس از شش سال توقیف اواخر بهمن ماه 97 موفق به اکران شد اما نسخه اصلی این فیلم به نمایش درنیامد.

نسخه اصلی آشغال های دوست داشتنی متقاضی حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بود که با حضور این فیلم موافقت نشد و حالا کارگردان این فیلم متقاضی اکران نوروزی است.

محسن امیریوسفی کارگردان فیلم آشغال های دوست داشتنی در تلاش است تا بتواند پروانه نمایش نسخه اصلی آشغال های دوست داشتنی را برای اکران در نوروز 99 دریافت کند و نسخه اصلی این فیلم را در ایام نوروز 99 به اکران درآورد.

آشغال های دوست داشتنی

بازی بهروز وثوقی بازیگر قدیمی سینما در فیلم آشغال های دوست داشتنی دلیل ممانعت از اکران نسخه اصلی این فیلم در سینماهای کشور است و تابحال درخواست های زیادی برای اجازه بازگشت این بازیگر قدیمی به ایران مطرح شده که بی نتیجه مانده است.

نسخه اصلی آشغال های دوست داشتنی 55 دقیقه با نسخه اکران شده این فیلم تفاوت دارد و شامل بخشی از پلان های جایگزین با نسخه اکران شده است که به صورت جداگانه تصویربرداری شد.

داستان و بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی

شیرین یزدان بخش

آشغالهای دوست داشتنی روایتی از ماجرای یک پیرزن با بازی شیرین یزدان بخش است که درگیر ماجراهایی میشود که یک شب برای حل آنها فرصت دارد و آن شب اتفاقات فیلم را رقم میزند.

بازیگران فیلم آشغال های دوست داشتنی عبارتند از :

شیرین یزدان بخش، حبیب رضایی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر، شهاب حسینی و بهروز وثوقی بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل میدهند.

هدیه تهرانی

عوامل ساخت آشغال های دوست داشتنی عبارتند از:

نویسنده کارگردان و تهیه کننده:محسن امیریوسفی، مدیر فیلمبرداری :تورج اصلانی، تدوین:مصطفی خرقه پوش، طراحی و ترکیب صدا:محمدرضا دلپاک، طراح چهره پردازی:سعید ملکان، جلوه های ویژه کامپیوتری:پیام نبوتی، صدابردار:محمود سماکباشی، صحنه و لباس:فریبا رهبر، موسیقی:قطعاتی از افشین عزیزی و گروه پالت، جلوه های ویژه میدانی:محسن روزبهانی، عکس:امیرحسین شجاعی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو