هدایت الله خادمی در جریان انتخابات مجلس دهم وارد بهارستان شد. او را می‌توان در زمره نمایندگانی دانست که حواشی درباره‌اش کم نبود؛ یکی از این حواشی متوجه حقوق او در زمانی که کارمند وزارت نفت بود می‌شود. او  که از سال ۸۷ تا ۹۴ مدیرعامل شرکت حفاری شمال بود ماهی ۲۷ میلیون تومان مبلغ حقوق دریافت می‌کرد.

خادمی درسال ۹۴ آنطور که خودش تعریف می‌کند چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تومان، هزینه انتخابات کرد تا بتواند بر این کرسی بنشیند اما حواشی دامن این نماینده مجلس را گرفت. او که در مرحله اول بررسی صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان ردصلاحیت شده بود بعد از اعترض و جلسه‌ با آنها توانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و خود را به کارزار انتخابات برساند اما نتیجه چندان به سودش تمام نشد و نتوانست اکثریت رای را به دست بیاورد. 

خروج از بهارستان بعد از ۲۰ سال

علاءالدین بروجردی که زمانی معاون علی اکبر ولایتی در وزارت خارجه بود سال ۷۸ از حوزه انتخابیه بروجرد وارد خانه ملت شد و این نمایندگی برای ۲۰ سال تمدید شد اما مجلس دهم برای این نماینده اصولگرا چندان خوش یمن نبود. او که در طول ۲۰ سال نمایندگی ۱۴ سال رئیس کمیسیون امنیت ملی بود سال ۹۶  مجبور شد کرسی ریاست را به دیگری بدهد.  

بروجردی که در نهایت توانست از سد شورای نگهبان عبور کند به جای آنکه از حوزه بروجرد که دو دهه نمایندگی‌اش را به عهده داشت شهرستان لارستان از توابع فارس را انتخاب کرد اما آنجا هم نتوانست رای اکثریت را به دست آورد و خرداد ۹۹ باید حداقل برای ۴ سال با این کرسی خداحافظی کند.