گوگل می تواند باعث ثروتمند شدن شما گردد

منبع: تالاب

116

1398/3/30

23:45


گوگل می تواند باعث ثروتمند شدن شما گردد

این روز ها اغلب افراد به خصوص جوانان به فکر راه اندازی کسب و کار و ثروتمند شدن، هستند. خوشبختانه شرایط کسب و کار و فعالیت شرکت های نو پا در ایران مطلوب است در عوض بسیاری از شرکت های قدیمی در شرف شکست هستند. به روز بودن و حرکت همراه با تکنولوژی دلیل اصلی موفقیت زود هنگام استارت آپ ها می باشد.  متاسفانه اغلب کسب و کار های قدیمی شیوه سنتی تبلیغات و بازاریابی خود را تغییر نمی دهند و این عدم تغییر باعث شکست آنها در کارها شده است. آنها می توانند از تبلیغات و بازاریابی اینترنتی استفاده کنند.

 

پیشرفت استارت آپ ها و شکست شرکت های قدیمی

امروزه دیگر نمی توان شرکت ها و کارخانه هایی را یافت که قدیمی باشند. تعداد شرکت های فعال قدیمی بسیار کم شده است. در عوض بسیاری از استارت آپ ها در پنج سال اخیر توانسته اند در میان مردم به خوبی بدرخشند و در نتیجه به موفقیت های زیادی برسند.

 

مدیران جدید به خوبی می دانند که مشتریان و مردم به دنبال چه هستند. به همین تلاش می کنند تا نیاز های مردم را به خوبی پاسخ دهند. به عنوان مثال وب سایت های فروشگاهی در چند سال اخیر توانسته اند به خوبی در میان مردم به محبوبیت بالایی برسند. دلیل آن چه می تواند باشد؟ پدید آورندگان این نوع وب سایت ها این مسئله را فهمیده اند که مردم مشغله های زیادی دارند و نمی توانند وقت اندک خود را صرف گشت و گذار در شهر و خرید کنند. وقتی می توان با چند کلیک ساده تمام کالاهای مورد نیاز را درب منزل تحویل گرفت، چرا باید در ترافیک و شلوغی شهر، مغازه به مغازه خرید کرد.

 

اما متاسفانه برخی از کسب و کار های قدیمی هنوز به فروش آنلاین و تاثیرات مثبت آن روی مشتریان باور پیدا نکرده اند و مانند گذشته به فعالیت خود می پردازند. این کسب و کار ها به زودی با شکست های بزرگی همراه خواهند شد.

گوگل می تواند باعث ثروتمند شدن شما گردد

وب سایت ها و آغاز تحول در کسب و کار ها

از زمانی که اولین وب سایت ها در بستر اینترنت راه اندازی شدن زمان زیادی نمی گذرد. از همان زمان ها جرقه تغییر و تحول در کسب و کار ها به وجود آمد. هر روز افراد مختلف به دنبال ابداع روشی جدید برای فعالیت های خود بودند. تا امروز که بسیاری از مشاغل جدید حول بستر اینترنت به وجود آمده است.

 

وب سایت ها محلی مناسب برای فعالیت آنلاین و مجازی هستند. هر روز میلیون ها نفر برای یافتن نیاز و سوالات خود در گوگل به جستجو می پردازند. به همین دلیل به خوبی می توان از این جمعیت زیاد برای کسب درآمد بیشتر استفاده نمود. با گسترش استفاده از اینترنت در میان مردم، مدیران و صاحبان مشاغل با تدبیر و نوآوری خود می توانند سیل جمعیت را به سمت کسب و کار خود هدایت کنند.

 

با گوگل ثروتمند شوید

وقتی عنوان این مقاله را خواندید حتما برای تان سوال پیش آمده است که چطور می توان از گوگل پول به دست آورد؟ همانطور که کاربران می توانند باعث افزایش ثروت گوگل بشوند، گوگل نیز می تواند باعث ثروتمند شدن کاربرانش گردد. وقتی وب سایت راه اندازی می کنید باید فضایی برای بارگذاری و نمایش آن به کاربران داشته باشید این فضا همان اینترنت است. وب سایت های مختلف روی بستر اینترنت قرار دارند و کاربران به دو روش کلی می توانند از آنها بازدید کنند.

 

روش اول: هر وب سایت یک آدرس اینترنتی یا URL دارد افراد می توانند با وارد کردن آدرس سایت مورد نظرشان در مرورگر به آن سایت دسترسی پیدا نمایند.

روش دوم: جستجو در موتور های جستجوگر نظیر گوگل و یاهو و … .

 

به دلیل آنکه آدرس وب سایت ها به زبان لاتین و انگلیسی است بسیاری از افراد نمی توانند آدرس صد ها سایت را به خاطر بسپارند به همین دلیل با جستجوی آن به زبان فارسی در گوگل وب سایت مورد نظرشان را می یابند. این شیوه دسترسی از روش اول معمول تر است.

 

روش های جستجو در گوگل متعدد می باشد. هر سایت کلمات کلیدی مشخصی دارد، کاربران می توانند با جستجوی این کلمات به سایت مورد نظرشان دست پیدا کنند. به عنوان مثال کلمات کلیدی مرتبط با یک سایت درج آگهی می تواند کلماتی از قبیل؛ “درج آگهی رایگان“، “درج نیازمندی های رایگان” و … باشد. کاربران می توانند با وارد کردن این کلمات در گوگل سایت درج آگهی را بیابند.

گوگل می تواند باعث ثروتمند شدن شما گردد

اما در اینجا سوال پیش می آید که شاید یک کلمه کلیدی مختص به صد ها سایت باشد و با جستجوی آن کلمه کلیدی صد ها سایت مرتبط به آن در نتیجه گوگل نمایش داده شود. درست است وب سایت هایی که موضوعات مرتبطی دارند، کلمات کلیدی مشابه نیز دارند. به همین دلیل است که وقتی یک کلمه در گوگل جستجو می کنید چندین صفحه حاوی سایت های مرتبط به شما نمایش داده می شود. اما گوگل با چه اولویتی وب سایت ها را لیست می کند؟ این سوال در ادامه پاسخ داده می شود. اما فراموش نکنید ما هنوز دلیل ثروتمند شدن توسط گوگل را عنوان نکرده ایم پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

هوش مصنوعی گوگل و الگوریتم های آن

گوگل دارای یک هوش مصنوعی است این هوش مصنوعی به حدی قدرتمند است که کوچکترین تخلفات مربوط به گوگل را شناسایی و پاسخ می دهد. هوش مصنوعی گوگل به کمک الگوریتم های مخصوص و همچنین ربات های گوگل، وب سایت ها را بر اساس قوانینی خاص و با توجه به فاکتور ها و فیلتر های معین به کاربران نمایش می دهند. این نکته نشان می دهد هر وب سایتی قابلیت نمایش به کاربران را ندارد. به این معنا که وقتی به وب سایتی از طریق آدرس آن دسترسی پیدا می کنید شاید نتوانید با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط، آن را در گوگل بیابید.

 

گوگل وب سایت هایی که کیفیت لازم برای نمایش به کاربران را ندارند در لیست خود قرار نمی دهد. و همچنین آن دسته از سایت هایی که در لیست خود قرار می دهد را بر اساس مقایسه با هم لیست می کند.

 

لیست نتایج گوگل از چندین صفحه تشکیل شده است. وب سایت ها بر اساس کیفیت هایی که دارند و همچنین با توجه به کلمات کلیدی به ترتیب در این لیست جای می گیرند. بر اساس نتایج بدست آمده درصد بالایی از کاربران فقط به وب سایت های صفحه اول لیست مراجعه می کنند و می توان گفت هیچ کدام از آنها از صفحه سوم به بعد را نگاه نمی کنند.

 

سئو و کسب در آمد از گوگل

هدف از راه اندازی وب سایت افزایش مشتری و معرفی کسب و کار به مردم است. اگر قرار باشد وب سایتی که راه اندازی می کنیم در صفحات گوگل نباشد یا در صفحه دو به بعد قرار بگیرد بر اساس گفته های بالا چه فایده ای برای کسب و کارمان خواهد داشت؟

 

در اصل طراحی و راه اندازی وب سایت بدون سئو هیچ سودی برای کسب و کار نخواهد داشت. SEO: Search Engine Optimization یعنی بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو. سئو از صد ها فاکتور و تکنیک تشکیل شده است. وب سایت ها برای نمایش به مخاطبان و کاربران باید کیفیت های لازم را داشته باشند. گوگل این وظیفه را به خوبی انجام می دهد و با الگوریتم ها و ربات های خود کیفیت وب سایت ها را بررسی می کند. هر چه وب سایت کیفیت و محتوای بهتری داشته باشد جایگاه بهتری در لیست نتایج به دست خواهد آورد.

 

اما مدیران سایت ها باید چه تدابیری را راس کار خود قرار دهند تا در میان وب سایت های رقیب بتوانند جایگاه بهتری بدست بیاورند؟ کارشناسان و طراحان در شرکت طراحی وب سایت دارکوب بیش از یک دهه مشغول بررسی تکنیک هایی هستند که بر اساس آنها وب سایت ها را بهینه کنند. زیرا شرکت گوگل هیچگاه به وضوح در مورد تکنیک هایی بهینه سازی وب سایت ها صحبت نکرده است و تمامی فعالیت ها و عملکرد هایی که امروزه برای بهینه سازی سایت ها انجام می شوند بر اساس تجربه ی کارشناسان سئو می باشد.

 

برای ثروتمند شدن از راه گوگل، اولین کار طراحی و راه اندازی یک وب سایت است. فرقی ندارد شما چه کسب و کار و فعالیتی دارید فقط کافیست برای معرفی آن یک وب سایت راه اندازی کنید. دومین کار هم بهینه سازی وب سایت برای قرار گرفتن در صفحه نخست گوگل است. در نتیجه به راحتی می توانید از راه گوگل مخاطب و مشتری کسب کنید و در نهایت به سود و ثروت زیادی برسید. پیشنهاد می کنم برای مشاوره و همچنین اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت طراحی وب سایت دارکوب تماس حاصل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو