دانلود بازی Castle Torgeath Redux برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Castle Torgeath Redux برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

149

1398/12/4

03:14


بازی Castle Torgeath Redux شما را وارد یک ماجراجویی شگفت انگیز در سیاه چال های حماسی می کند. وظیفه شما نبرد با موجودات ترسناکی است که روبروی تان ظاهر می شوند. تنها سلاح قابل اعتماد شما شمشیر است و باید مدام در این سیاه چال ها به کشتار مشغول شوید. گرافیک سه بعدی بازی، اتمسفر سنگین بازی را به خوبی منتقل می کند و از حرکت و گشت و گذار در چنین محیطی احساس خوبی خواهید داشت. جادوگران در این محیط حضور دارند و مشتی از جادو را نثار شما می کنند. بازی داستان عمیقی دارد و در طول این سفر هیجان انگیز با دشمنان زیادی روبرو خواهید داشت. سلاح های بیشتری را پیدا کرده و برای شکست دادن دشمنان خود از آن استفاده کنید. سیستم RPG بازی انعطاف پذیر است و می توانید مدام آن را ارتقا دهید.

Castle Torgeath Redux PC-CODEX

دانلود-بازی-Castle-Torgeath-Redux

بازی Castle Torgeath Redux عناصر لذت بخشی دارد که باید آن ها را پیدا کرده و اچیومنت های خود را تکمیل کنید. ماجراجویی ها جلوه خاصی دارند و باید آمادگی روبرو شدن با خشونت کامل را در بازی داشته باشید. سفر پیش روی شما حاوی صحنه های طنز و خنده دار است و همین عاملی می شود که مهارت در کنار شانس اهمیت زیادی در نبردهای بازی داشته باشد. شما در این سیاه چال گرفتار شده اید و باید به دنبال راهی برای خروج باشید. همه چیز خیلی سریع روی می دهد. دشمنان شما از هر رف حمله می کنند و گاهی اوقات غافلگیر تان می کنند. مراقب عنکبوت های غول پیکر باشید و نگذارید که زیاد به شما نزدیک شوند. از سیستم جادویی خود برای پرتاب توپ های آتشین استفاده کنید و این کار را مدام تکرار کنید. دور بودن از دشمن این امکان را به شما می دهد که زیادتر از حد معمول زنده بمانید.

info

Strap yourself in for an epic dungeon adventure! Trapped inside a legendary castle, slay anything that moves with your trusty sword and spells, all while looting everything in sight. Uncover the castle’s dark secrets and barter with its hapless denizens. With full 3d motion and a fistful of potions, what could go wrong!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or higher

Processor: Intel Pentium G645 or AMD equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel integrated Graphics

DirectX: Version 10

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Window Supported Sound Card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel 7700k or AMD equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 1060

DirectX: Version 10

Storage: 5 GB available space

Sound Card: Window Supported Sound Card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Castle Torgeath Redux-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو