دانلود بازی Shuriken and Aliens برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Shuriken and Aliens برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

97

1398/12/4

03:14


بازی Shuriken and Aliens دنیایی را نشان می دهد که بیگانگان کنترل همه چیز را در اختیار گرفته اند. یک نینجای تنها با شمشیرش ایستاده است تا از بشریت در برابر این بیگانه های عجیب و غریب دفاع کند. وظیفه شما این است که حرکت کرده و دشمنان خود را از سایه بیرون بکشید. آن ها را گرفتار کرده و بدون اینکه متوجه شوند، نابودشان کنید. انتخاب با شماست؛ می‌ توانید با خشونت عمل کرده و همه‌ی آن‌ ها را نابود کنید، یا اینکه به صورت مخفی کرده این نیروهای بیگانه را دستگیر کرده و در زندان محبوس کنید. مخفی کاری در بازی نقش پررنگی دارد و ارتش بیگانه هیچ ایده ای برای دفاع در برابر شما نخواهد داشت. با این روش می توانید تمدن بشری را حفظ کرده و در آینده ویرانه های ایجاد شده را با هزینه کمتری برپا کنید. با بازماندگان به جلو پیش بروید و پایگاه مخفی این بیگانه ها را کشف کنید. فراموش نکنید که شما یک رزمنده هستید و باید در موقع مناسب حمله کنید.

Shuriken and Aliens PC-CODEX

دانلود-بازی-Shuriken-and-Aliens

بازی Shuriken and Aliens سرنوشت بشریت را بر دوش شما نهاده است و باید از دیدگاه استراتژیکی بسیار قوی عمل کنید. از نیروهای بازمانده نهایت استفاده را ببرید و نگذارید که نابود شوند. تیم شما باید قوی باشد و در صورت از دست دادن نیروهای خود، در موضع ضعف خواهید بود. بازی از نظر گرافیکی جلوه خوبی دارد و مجسمه هایی را می بینیم که نمادی از جنگجویان بشریت هستند. دشمنان شما شکل و شمایل عجیبی دارند و بیشتر شبیه به عروسک های کارتونی دیده می شوند. سیستم مخفی کاری بازی آنچنان سخت و پیچیده نیست و تفاوتی با نبردهای اکشن شما نخواهد داشت. گاهی اوقات باید در تاریکی حمله کنید و به سراغ پایگاه اصلی دشمن بروید. باس فایت ها قدرت بیشتری دارند و باید با تمرکز و سرعت عمل بالاتری به نبرد بپردازید.

info

In a world taken over by strange aliens, a lonesome ninja and his sword are humanity’s last standing hope. Fight your way head on, or strike your enemies from the shadows without them ever noticing, the choice is yours.

Shuriken & Aliens is a stealth action game where you play as a ninja going against an invading alien army. Explore the ruins of mankind’s civilization and piece together the story of how it all unfolded by talking to the few remaining survivors, while expanding your deadly arsenal. Fight against the invaders in a visceral fast paced combat or strategically eliminate them one by one, only one thing is clear The fate of humanity rests upon your shoulders.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: intel core i5 3570 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 750 Ti or equivalent

DirectX: Version 10

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Shuriken and Aliens-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو