دانلود بازی Hippocampus Dark Fantasy Adventure برای کامپیوتر

دانلود بازی Hippocampus Dark Fantasy Adventure برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

168

1398/12/4

03:14


Hippocampus Dark Fantasy Adventure یک بازی هک اند اسلش سوم شخص است که با داشتن سیستم مبارزات سریع و فازهای پلتفرمی، روی از کار انداختن سبک مبارزات دشمن و تحلیل رفتار آن ها تمرکز خواهد داشت. شخصیت شما لرد موبیوس است؛ کسی که از یک داروی توهم زای خطرناک استفاده کرده است تا خاطراتش را زنده کند و بتواند لورلی را دوباره ملاقات کند. او لورلی را مدت ها پیش گم کرده بود و متوجه می شود که بر اثر توهمات می تواند او را به دنیای واقعی خودش بازگرداند. حال شما باید با حل کردن معماهای محیطی، به مناطق جدید دست یابید و حقیقت موجود در زمینه ناپدید شدن لورلی را کشف کنید. حقیقت شاید برای مربیوس تلخ باشد، اما او را نجات خواهد داد.

Hippocampus Dark Fantasy Adventure PC-CODEX

دانلود-بازی-Hippocampus-Dark-Fantasy-Adventure

سیستم کنترل جان کاراکتر شما در بازی Hippocampus Dark Fantasy Adventure بی‌نظیر است و تمام ماجراهای بازی به سبک آثار ماجراجویانه قدیمی دنبال می شود. خشونت شدید بازی را در کنار فازهای سخت پلتفورمینگ قرار دهید، تا متوجه شوید با چه گیم پلی دشواری روبرو خواهید بود. دشمنان رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهند و بنابراین شما باید با تحلیل درست آن‌ها، مکانیسم‌شان را از کار انداخته و باعث شوید که نتوانند ضربات درستی به شما وارد کنند. باس فایت ها چالش بسیاری دارند و باید مدت ها روی رفتارهای آن ها کار کرده و با آزمون و خطا بر آن‌ ها چیره شوید. سرعت بازی بالا است و شخصیت اصلی می تواند از قدرت های ویژه ای استفاده کند. باس ها در شکل و شمایل بزرگ و نزدیک به حیوانات غول پیکر روبروی شما قرار می گیرد. آن ها معمولا کند هستند، اما ضربات سهمگین وارد می کنند. موسیقی بازی حماسی، روایت هنگام نبردها جذاب و انیمیشن های خشونت بار بازی هم باب میل اکشن دوستان خواهد بود. پس فرصت را از دست نداده و به سراغ یکی از بهترین هک اند اسلش های موجود بروید.

info

Hippocampus is a third person hack and slash with fast paced combat system and platform phases, focused on mutilations and different enemy behaviors. Play as Lord Moebius who made use of a dangerous hallucinogen, the datura stramonium, to make his memories vivid in order to meet again Lorelei, his lost betroathed. Face the monstrosities given birth by the hallucination, solve environment puzzles to access new areas and discover the truth behind the disappearance of Lorelei.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher

Processor: I3-4130 3,40 GhZ

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel(R) HD Graphics 4400

Storage: 7 GB available space

Additional Notes: Playable at minimum graphic settings

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or higher

Processor: i7 2600K

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Gtx 970 4GB

Storage: 7 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Hippocampus Dark Fantasy Adventure-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو