دانلود بازی Swordbreaker Back to The Castle برای کامپیوتر

دانلود بازی Swordbreaker Back to The Castle برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

119

1398/12/4

03:49


Swordbreaker Back to The Castle ماجراجویی یک جنگجو را روایت می کند که به دنبال نقشه ای که به وی داده شده است، حرکت کرده و قصد رسید به نقطه هدف ماجرا را دارد. مسیر گویا به خزانه ختم می شود و او به گنجینه ای از جواهرات و الماس ها دست خواهد یافت. با ارزش ترین آن ها الماسی است که، طبق روایت ها ارزشمند ترین الماس جهان نامیده شده است. این سنگ گران قیمت را باید بدست آورده و توسط آن قلعه خود را بنا کنید. ماجراجوی داستان ما به سمت قلعه مرموز خود حرکت می کند و قصد برملا کردن راز و رمز های بسیاری را دارد. او باید آزمایش های زیادی را پشت سر گذاشته و خودش را اثبات کند. معماهای زیادی در مسیر شما وجود دارد که بخش اصلی آن نبرد با دشمنان تان است. باید راه خود را پیش گرفته و هدف خود را فراموش نکنید.

Swordbreaker Back to The Castle PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Swordbreaker-Back-to-The-Castle

عناصر نقش آفرینی به وفور در بازی Swordbreaker Back to The Castle دیده می شود. سیستم ارتقا کاراکتر بازی عالی است و سلاح‌ها، جادوها و زره های شما مدام عوض می شود. در حالت بقا لذت بیشتری از کشتار دشمنان خود خواهید برد و موسیقی هم طبق معمول فاز حماسی بازی را بیشتر می کند. بازی مکان های مرموزی دارد و اسرار و دشمنان زیادی در آن دیده می شود. نبردهای بازی پویا است و وسعت بیشتری از کار شما را برگرفته است. باید سریع باشید و تا می توانید حرکات خود را سریع انتخاب کنید. حتی می توانید از راه دور جادوهای خود را اعمال کرده و با صاعقه دشمن خود را نابود کنید. گشت و گذار در محیط بازی لذت بخش است و می توانید برای بارهای چندم این کار را تکرار کنید. گرافیک بازی هم در حد ساده و خوب طراحی شده است و حالت شب و روز و سایه اجسام جلوه خوب و واقع گرایانه ای دارند.

info

An adventurer pulled out a roll of paper from under his garments. That was the map that a man in the tavern gave him. The map depicted the castle, and among its rooms, the path to the treasury was marked. They say that the treasury contains a lot of jewels and gold, but the most valuable of them is a diamond. They also say that it is the largest diamond in Dorgan, and maybe even in the entire world! Someone even said that for this precious stone one can buy a small castle, and for the rest of the money — be fairly well-to-do until the end of their days. It was these stories that led the hero to the mysterious castle. You may ask, who is this adventurer? They call him Swordbreaker!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 10 64 bit

Processor: Core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia 1050 or Radeon 4870

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 10 64 bit

Processor: Core i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia 1060 or Radeon RX480

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Swordbreaker Back to The Castle-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو