دانلود بازی DreadOut 2 برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی DreadOut 2 برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

153

1398/12/4

04:06


سیستم دفاعی شهر از بین رفته و شیطان بزرگ یعنی Blorong بیدار شده است. سفر ماجراجویانه ی شما برای پیداکردن جواب، رستگاری و قبول مسئولیت در راستای جلوگیری از وحشتناک ترین تهدید بشریت آغاز شده است. به دنیای DreadOut مجدد وارد شوید و تجربه ای ترسناک و تلاش برای بقا را یکبار دیگر لمس کنید. یکبار دیگر برای زنده ماندن در این محیط مرگبار برای زنده ماندن خود مبارزه کنید. بازی DreadOut 2 در همان سبک و سیاق نسخه اول بازی می باشد که بر اساس یک داستان ماوراءالطبیعه کشور اندوزی شکل گرفته است. مقابله با مشکلات مدرسه ای که در آن هستید، صحبت های اجتماعی با سایر افراد موجود در بازی و خاطرات جذابی که پیش روی شماست، علاوه بر المان های ترسناکی که در بازی تعبیه شده باعث می شود تا شما تجربه ای جدید از آثار رعب و وحشت را داشته باشید. فراموش نکنید که این بازی، مانند نسخه اول خود، توانسته نمرات بسیار بالایی را از سمت گیمرها دریافت کند و یک عنوان محبوب ترسناک سال ۲۰۲۰ تلقی شود.

DreadOut 2 PC-CODEX

دانلود-بازی-DreadOut-2

DreadOut 2 از سری عناوین جذاب به سبک ترسناک و بقا است که شما در آن باید کنترل شخصیتی جالب را به عهده گرفته و با مشکلات دست و پنجه نرم کنید. رازهای بسیاری درون شهر وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را کشف کرده و به حقایق داستان این بازی پی ببرید. در این راه دشمنان بی شماری هم هستند که مانع شما خواهند شد. نسخه‌ی اول این بازی چند سال قبل در اختیار بازی‌بازان قرار گرفت و فروش نسبتا خوبی هم داشت. همین قضیه باعث شد که استودیوی دیجیتال هپینس (Digital Happinness) ساخت نسخه‌ی دوم را آغاز کند.

منبع توضیحات: دانلودها و گیم‌فا

info

A unique take on third-person action-adventure survival horror with Indonesian supernatural in veins. Mixed gameplay of city exploring, “DreadOut” style smartphone ghost hunting and new action-packed combat within DreadOut supernatural realm. Even though it is a Horror game in veins, but with the touch of silly high school problems, satiric social commentaries, and yet touchy memorable moments, DreadOut 2 will become a fresh take on the survival horror genre.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows 7.1/8/8.1/10

Processor: Dual Core CPU

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Microsoft Windows 7.1/8/8.1/10

Processor: Quad Core CPU

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو