فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۰۴/ ۱۲/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

104

1398/12/4

06:53


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/12/04

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در همین ابتدای سال تولدتان اجازه دهید خیال‌تان را راحت کنیم که بهترین سال زندگی‌تان را آغاز کرده‌اید و در این سال اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. چنین موقعیتی را به فال نیک بگیرید و در این سال آرزوهای دیرینه خود را دنبال کنید و اجازه ندهید مشکلات سدی در راه شما ایجاد کنند. در سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید در کنار حل مشکلات خودتان، از دیگران غافل نشوید و تا می‌توانید دست یاری به سمت اطرافیان دراز کنید. در همین زمینه در ماه اسفند فردی از شما کمک می‌گیرید، دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید. تابستان سال آینده زمان تفریح و استراحت شما فرا می‌رسد و در ماه‌های گرم سالی که از راه می‌رسد تا می‌توانید خوش‌بگذرانید و اطرافیان را در شادی‌های خود سهیم کنید. زحمت‌هایی که در سال تولدتان می‌کشید در ماه‌های مهر و آبان سال آینده به بار می‌نشیند و در این ماه‌ها مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت خواهید کرد. کار و زندگی شما در ماه آذر سال آینده رونق خواهد گرفت و در این ماه، فرصت‌های زیادی برای افزایش درآمد و گسترش کار پیدا خواهید کرد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را بیشتر از دیگر سال‌های عمر خود جدی بگیرید و این سال را به گونه‌ای به پایان برسانید که دستاوردهای آن جایگاه درخشانی در کارنامه زندگی شما داشته باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

هوش سرشاری دارید و مشکلاتی که امروز سر راه شما قرار می‌گیرد را به لطف هوش و ذکاوت بالای خود، برطرف نمایید. امروز افکار منفی زیادی به ذهن شما خطور می‌کند، اما در برابر این افکار منفی، رویکردی مثبت داشته باشید و اجازه ندهید فکرهای نگران‌کننده،‌ روز شما را خراب کند. امروز به لحاظ مالی نیازمند پول خواهید شد و از آنجایی که پس‌انداز چندانی در زندگی کنار نگذاشته‌اید، مجبور می‌شوید برای حل مشکلات مالی از اطرافیان کمک بگیرید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با کنار گذاشتن قسمتی از درآمدتان، پس‌اندازی کنار بگذارید و همیشه به فکر روز مبادا باشید. امروز دوستان و آشنایان برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اید و لحظه‌های خوشی را در کنار آنها سپری خواهید کرد. دل در گرو عشق محبوبی دارید و در آتش عشق می‌سوزید، اما این فرد از عشق شما بی‌خبر است و عشقی یک‌طرفه را ادامه می‌دهید. امروز زمان مناسبی است که عشق خود را با محبوب خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که جواب منفی دریافت نخواهید کرد. نگرانی‌های زیادی در زندگی دارید و شبی را بدون کابوس سپری نمی‌کنید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز با شرکت در کارهای مذهبی و مراقبه، آرامش ذهنی پیدا کنید و بار نگرانی‌های‌تان را زمین بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با افسردگی و بی‌حوصلگی از رختخواب بلند شده‌اید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که همسر یا عشق‌زندگی‌تان متوجه ناراحتی شما می‌شود و غصه‌های‌تان را از دوش شما بر خواهد داشت. انسان کینه‌توزی هستید و قصد دارید رفتار ناپسند یکی از آشنایان را تلافی کنید، اما آتش این انتقام، دامن شما را نیز خواهد گرفت، درنتیجه از امروز کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که بخشش از بزرگان است. پولی برای سرمایه‌گذاری اندوخته‌اید، اما برنامه دقیقی برای سرمایه‌گذاری ندارید و نگران هستید پولی که با هزارویک‌زحمت بدست آورده‌اید را به باد فنا دهید. در نتیجه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، یک بار دیگر جوانب کار را بررسی نمایید و با مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، سرمایه‌گذاری مطمئنی را انجام دهید. مهمانی بزرگی را ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان به این مهمانی دعوت هستند. تا جایی که می‌توانید از مهمان‌ها پذیرایی نمایید و لحظه‌های خوش این مهمانی را در ذهن آنها ماندگار کنید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را شروع کرده‌اید و کارها بر وفق مرادتان انجام می‌شود. علاقه زیادی به مطالعه و کسب علم و دانش دارید، این روحیه را ادامه دهید و اطرافیان را از دانسته‌های ارزشمند خود بی‌نصیب نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار مخاطره‌آمیزی را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای در کمین شما است، در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنین‌تان باشید و طوری رفتار کنید که گزندی به شما وارد نشود. توقع دارید اعضای خانواده بر اساس نظر شما رفتار کنند و این روحیه اهل منزل را تحت‌فشار قرار داده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز به اعضای خانواده اجازه ابراز نظر بدهید و اعمال‌نظرهای مستبدانه خود را کنار بگذارید. روحیه‌ای عصبی دارید و زود از کوره در می‌روید. این وضعیت باعث شده تا وقت و بی‌وقت با اطرافیان دعوا و مرافه راه بیاندازید و مشکلات زیادی برای آشنایان درست کنید. ادامه چنین رویکردی به نفع شما نیست و از امروز تسلط بیشتری بر اعصاب و روان خود داشته باشید و با اتفاق‌های پیش‌پاافتاده و سطحی، به‌راحتی از کوره در نروید. روز خوبی را به لحاظ مالی شروع نکرده‌اید و احتمال ضرر شما در معامله‌ای وجود دارد. در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب کارهای مالی خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که ضرری به دنبال نداشته باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حال‌و‌احوال خوبی ندارید و احساس کسالت می‌کنید، در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید و بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید. یکی از اطرافیان امروز به شما کمک می‌کند و شرایط بدست‌آ‌وردن پول خوبی را دراختیارتان قرار می‌دهد. به جای اینکه به آینده فکر کنید، همیشه غرق در افکار گذشته هستید. این رویکرد شما را از زندگی عقب خواهد انداخت و به لحاظ فکری نیز زمینه افسردگی‌تان را به دنبال دارد. در نتیجه گذشته‌ها را فراموش کنید و با رویکردی مثبت به آینده نگاه کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با مشکلی روبرو شده و امروز نیازمند کمک شما است. هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای عشق‌زندگی‌تان انجام دهید و به ایشان ثابت نمایید که در شرایط سخت‌و‌دشوار، کنارش هستید. روز نسبتاً خلوتی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ندارید، اما با کارهای غیرمترقبه‌ای روبرو می‌شوید و وقتی که برای استراحت و تفریح کنار گذاشته‌ بودید را ناچاراً مجبور به انجام این کارها خواهید شد. اهمیت زیادی به اعضای خانواده نمی‌دهید و به آنها بی‌توجه شده‌اید، قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخروی اعضای خانواده را فراهم کند، امروز زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و به آنها ثابت نمایید که از هر فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل لذت می‌برید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است رفتار ناشایستی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان داشته باشید، در نتیجه روز را به گونه‌ای ادامه دهید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از رفتار شما ناراحت نشود و مورد بی‌احترامی شما قرار نگیرد. فرصتی وسوسه‌برانگیز برای سرمایه‌گذاری یا شراکت در پیش‌روی شما قرار دارد، اما این سرمایه‌گذاری عاقبت خوشی برای شما به دنبال نخواهد داشت و اگر نگران سرمایه‌ خود هستید، بهتر است دور این سرمایه‌گذاری یا شراکت را خط بکشید. انسان مردم‌دار و خوش‌مشربی هستید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آيد و دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی عاشقانه را برای شما در نظر گرفته و کاری خواهد کرد تا بیشتر از همیشه به وی دل ببازید. انسان عجولی هستید و همیشه زود قضاوت می‌کنید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این روحیه باشید چرا که احتمال قضاوت عجولانه‌ شما وجود دارد. در آینده نیز این رفتار را کنار بگذارید و تا جایی که می‌توانید یکه به قاضی نروید. علاقه‌ زیادی به انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه دارید، اما فرصتی برای این کار پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که زمانی برای شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا خواهید کرد و با انجام این کارها، به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مشکلی قدیمی و دیرینه دارید و همیشه برای حل این مشکل، امروز و فردا کرده‌اید، اما ادامه این رویکرد به‌ صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل نمایید و نگرانی‌های روحی خود را خاتمه دهید. سفری در پیش دارید، اما در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت و حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه در صورت امکان قید این سفر را بزنید و اگر مجبور به مسافرت هستید، شش‌دانگ حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید تا آسیبی به شما وارد نشود. دقت لازم را در انجام کارها ندارید و امروز بی‌دقتی کار دست‌تان می‌دهد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با دقت و وسواس بیشتری کارها را انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان کار ناشایستی انجام داده و حسابی شما را دلخور کرده است، این اشتباه را به روی عشق‌زندگی‌تان نیاورید و با چشم‌پوشی از این اشتباه به ایشان ثابت نمایید که بیشتر از این حرف‌‌ها برای شما ارزش دارد. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، این فرصت را غنیمت بدانید و با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. مسئولیت انجام کارهای زیادی را بر عهده می‌گیرید و همیشه می‌خواهید با یک دست، چند هندوانه بردارید، قبل از اینکه این رویکرد وضعیت سلامتی شما را به خطر بیاندازد، از امروز به بعد بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و در حد توان و ظرفیت خود کار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

پولی از کسی قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید و امروز سررسید پرداخت این پول فرا رسیده است، اما آه در بساط ندارید و وضعیت مالی‌تان مناسب نیست. حتی فکر عدم پرداخت این پول به سرتان نزند و اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، امروز به هر قیمتی که شده، قرض خود را پرداخت نمایید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان خوش‌حسابی هستید. مدتی است که با دوستان و آشنایان قدیمی برای تفریح و گردش بیرون نرفته‌اید و همیشه سرتان به کار و تلاش مشغول است، قبل از اینکه این وضعیت روابط اجتماعی شما را مختل کند، سری به رفقای قدیمی بزنید و با بودن در کنار آنها، خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید و حسابی خوش‌بگذرانید. فردی بدخواه شما است و همیشه پشت‌سرتان صفحه می‌گذارد. اجازه ندهید این فرد آبرویی که با هزارو‌یک زحمت بدست آورده‌اید را از بین ببرد و امروز وی را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید. امروز قرار است برای خرید بیرون بروید و از آنجایی که احتمال ولخرجی شما بسیار است، بیشتر از همیشه حواس‌تان به حساب‌و‌کتاب‌های‌تان باشد و به اندازه دخل‌تان، خرج کنید. از شغلی که به آن مشغول هستید رضایت ندارید و به فکر کار جدید و پردرآمدی می‌گردید، اما به جای اینکه دنبال شغل جدیدی باشید، به فکر افزایش مهارت‌های خود بیافتید و مطمئن باشید که با فراگیری توانایی‌های جدید، به لحاظ کاری موقعیت‌های بهتری پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال زیادی وجود دارد که میان شما و اطرافیان اختلاف‌نظرهایی ایجاد شود، اجازه ندهید این اختلاف‌نظرها، زمینه ناراحتی شما و اطرافیان را فراهم کند و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی را دلخور نکرده باشید. انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده دارید، این رویکرد هیچ اشکالی ندارد، اما مواظب سودجویی اطرافیان از سخاوتمندی خود باشید و به گونه‌ای به دیگران کمک کنید که کسی از شما سوء‌استفاده نکند. تنهایی را به حضور در جمع ترجیح داده‌اید و به جای حضور در جمع، کنج‌عزلت گزیده‌اید، این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست و حضور در میان جمع و ارتباط با اطرافیان کمک زیادی در بهبود روحیه شما خواهد داشت. در نتیجه در اولین فرصت گوشه عزلت را رها کنید و با بودن در کنار آشنایان، زندگی بهتری را تجربه کنید. رابطه خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و همیشه بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا و مرافه راه می‌اندازید. امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که به غیر از محبت و عشق از شما چیزی نخواهد دید. مواظب سلامتی‌تان نیستید و با مصرف دخانیات و خوراکی‌های ناسالم، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، این وضعیت نه‌تنها برای سلامتی شما ضرر دارد، بلکه به لحاظ مالی نیز پولی را هدر می‌دهید. امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و با کنار گذاشتن دخانیات و خوراکی‌های ناسالم، سلامت جسمی خود را تضمین نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خلوتی را آغاز کرده‌اید و فرصت مناسبی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را غنیمت بدانید و تا می‌توانید استراحت کنید. مدتی است که خبری از بزرگان فامیل ندارید و به آنها سر نزده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را فراهم کند، امروز سری به آنها بزنید و از بزرگان خانواده دلجویی نمایید. دلباخته فردی هستید و می‌خواهید عشق بی‌پایان‌تان را نثارش کنید، اما نگران هستید که معشوق دست رد به سینه شما بزند و شکست‌عشقی را تجربه کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز بهترین زمان برای ابراز عشق و محبت است، مطمئن باشید مشعوق نیز دل در گرو شما دارد و عشقی گرم و ماندگار را تجربه خواهید کرد. امروز احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره‌ای در بگیرد، در این مشاجره زیاد‌روی نکنید و با آرامش و متانت، این مشاجره را ختم به خیر نمایید. یکی از دوستان که علاقه خاصی به شما دارد امروز با تقدیم هدیه‌‌ای به شما ثابت می‌کند که خاطرتان را از صمیم‌قلب می‌خواهد و در رفاقت برای شما چیزی کم نخواهد گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار شلوغی را پشت‌ سر خواهید گذاشت و در چنین روز شلوغی، بهتر است شب را به همراه اعضای خانواده بیرون بروید و با گشتی در بازار و خیابان، نگرانی‌های کاری را فراموش کنید و آماده روزهای پرتلاش آینده شوید. انسان آینده‌نگری هستید و مدت‌ها پیش، پولی پس‌انداز کرده‌اید، امروز به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل آن از این پس‌انداز کمک بگیرید. امروز مشکلی در سر راه شما قرار می‌گیرد و به تنهایی قادر به حل این مشکل نیستید، برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و تنها از فردی که اطمینان کامل به ایشان دارید، درخواست کمک کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه، عشق‌بی‌پایانش را نثار شما خواهد کرد. روز مهمی را در پیش دارید و قرار است با افراد سرشناس و بانفوذی ملاقات کنید، در این ملاقات مواظب حرف‌ها و رفتارتان باشید و تا می‌توانید رابطه‌ خود را با این افراد تقویت کنید. امروز قرار است کاری را به پایان برسانید اما حوصله انجام این کار را ندارید و می‌خواهید که این کار مهم را به آینده موکول کنید. در این شرایط اجازه ندهید تنبلی بر شما غلبه کند و با انجام این کار مهم، پیشرفت خود را در روزهای آینده جلو بیاندازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد انجام کار مهمی را دارید و بر این باور هستید که انجام این کار سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی شما خواهد کرد، اما تاکنون پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این کار مهم روی زمین مانده است. فرصت‌ها را بیش از این از دست ندهید و امروز با درمیان گذاشتن نقشه‌های خود برای انجام این کار مهم با دوستان و آشنایان، سرمایه‌ لازم را فراهم نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز خوبی را شروع نکرده و حسابی ناراحت و افسرده است، در چنین شرایطی بیش‌ازحد به ایشان فشار نیاورید و اجازه دهید گذر زمان، روحیه عشق‌زندگی‌تان را بهبود بخشد. مدتی است که به خودتان وعده داده‌اید در اوقات فراغت مشغول انجام کارهای دلخواه‌تان شوید، امروز این فرصت فراهم می‌شود و زمانی دست می‌دهد تا دمی با خودتان خلوت کنید و کارهای موردعلاقه‌تان را انجام دهید. رازی در سینه دارید و این راز را با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان نگذاشته‌اید، قبل از اینکه افراد دیگری این راز را به گوش همسر یا عشق‌زندگی‌تان برسانند، برای گفتن آن پیش‌قدم شوید و به ایشان قول بدهید که از امروز به بعد، هیچ رازی میان شما و ایشان باقی نخواهد ماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان حسودی هستید و همیشه از پیشرفت اطرافیان حرص می‌خورید، این روحیه به غیر از ناراحتی و افسردگی شما، چیزی به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که حسادت را کنار بگذارید و به جای اینکه حسرت دارایی‌های دیگران را داشته باشید، تلاش بیشتری به خرج دهید و از دستاوردهای دوستان و اطرافیان خوشحال شوید. خرید مهمی در پیش دارید و پول گزافی را صرف این خرید خواهید کرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که از این خرید پشیمان نخواهید شد و به لحاظ مالی نیز به مشکلی بر نمی‌خورید. مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان در گرفته است، به همین دلیل هدیه‌ای برای ایشان خریده‌اید تا با تقدیم این هدیه، آتش مشاجره را خاموش کنید. اما همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی از دست شما دلخور است و حتی این هدیه نیز زمینه صلح‌و‌صفای شما را فراهم نمی‌کند. در چنین شرایطی اجازه دهید گذر زمان، روحیه عشق‌زندگی‌تان را بهبود بخشد و زمینه فراموشی این مشاجره را مهیا کند. به لحاظ فکری نگرانی‌های زیادی دارید و در زندگی احساس سردرگمی می‌کنید. اجازه ندهید این وضعیت کار شما را به افسردگی بکشد و امروز احساس خود را با فردی که ایشان را به‌عنوان سنگ‌صبور قبول دارید، در میان بگذارید و به نگرانی‌های خود خاتمه دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو