اشنایی با مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

اشنایی با مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری


منبع: زیبامون

325

1398/12/4

13:33


در این بخش از زیبامون دات کام میخواهیم شما را با یکی از معتبرترین مراکز تخصصی ایمپلنت در تهران اشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اشنایی با مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

زیبایی و سلامتی دندان ها یکی از مواردی است که همه ما باید به آن توجه ویژه نشان دهیم. در سطح همه شهرها تعداد زیادی از مراکز و کلینیک های تخصصی وجود دارد که صرفا مخصوص مراقبت و زیبا سازی دندان ها بنا شده‌اند و شما می توانید با مراجعه به این مراکز مشکلات خود را در زمینه دهان و دندان برطرف کنید.اما یکی از مواردی که به شدت مهم است این است که چگونه از بین انتخاب های زیادی که داریم بتوانیم یکی از مراکزی را که می تواند قابل اطمینان باشد را انتخاب کنیم. ولی ما اینجا هستیم که این مشکل را برای شما آسان کنیم. در این بخش از زیبامون دات کام می خواهیم شما را با خدمات دندان پزشکی در مطب دکتر محمد هادی قادری آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا اگر ساکن تهران هستید, یک مکان با اطمینان و معتبر را برای مراقبت از دندان هایتان به شما معرفی کنیم.

معرفی کلی مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

دکتر محمد هادی قادری که یکی از ماهرترین دندان پزشکان و جراحان متخصص در ایران میباشد, توانسته مدرک دندانپزشکی خود را از دانشگاه علوم پزشکی سراسری تبریز بگیرد و با دارا بودن مسترشیپ ایمپلنت انجمن دندانپزشکی ICOI آمریکا و فلوشیپ دندانپزشکی زیبایی از آکادمی دندانپزشکی کانادا یکی از ماهر ترین  و متخصص ترین دندانپزشکان در شهر تهران و ایران می باشد. شما می توانید در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری از تمام خدماتی که در یک دندانپزشکی خوب باید به شما ارائه داده شود, بهره مند شوید.

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری دندان های شما با کمک بهترین مواد و متریال از معتبرترین برندهای خارجی, مورد مراقبت و درمان قرار می‌گیرند و در یک فضای به شدت مناسب و آرام  و مدرن شما می توانید در کمال آرامش , سلامت دندان هایتان را به دست یکی از ماهرترین دکتر ها در این عرصه بسپارید. در ادامه می خواهیم شما را با تعدادی از خدماتی که در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری ارائه می شود آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کامپوزیت دندان در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

همه ما می دانیم که داشتن دندانهای زیبا و سالم تا چه حد می تواند مهم و ضروری باشد. دندان های زیبا به شما کمک می کنند که ظاهر دلنشین تری داشته باشید. یکی از راه ها برای رسیدن به یک ظاهر زیبا و لبخند جذابتر ,کامپوزیت دندان است که در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری به حرفه ای ترین شکل ممکن ارائه می‌شود . از کامپوزیت دندان به منظور ترمیم و زیبا کردن دندان استفاده می شود. دکتر متخصص با کمک قرار دادن این ماده بر روی دندان عیب و ایراد های دندان شما را میپوشاند و ظاهر بهتری به دندان های شما میدهد.همچنین کامپوزیت ها دوام و ماندگاری بالایی دارند و به کمک آنها زیباتر کردن دندان ها آسان تر شده است و همچنین درمان دندان در مدت زمانی کمتر و با یک هزینه مناسب انجام می شود.

کامپوزیت دندان که در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری با استفاده از بهترین مواد ها توسط یک متخصص مجرب ارائه می‌شود یکی از روشهای به شدت جدید و پر طرفدار برای درمان لبخند است. شما می‌توانید از کامپوزیت دندان در موارد زیر برای دندان های آسیب دیده خود استفاده کنید:

  • پرکردن دندان های جلویی در حالتی که اسیب دیده باشند
  • پرکردن دندان هایی که در سطح وسیع تخریب شده اند و نیاز به بازسازی دارند
  • ترمیم دندان های شکسته و سوراخ شده و اسیب دیده
  • پر کردن فضای بین دندان ها که تاثیر منفی روی ظاهر فرد میگذارد
  • ترمیم و اصلاح ترک خوردگی
  • اصلاح بد رنگی و بد فرمی دندان
  • اصلاح به هم ریختگی و بی نظمی دندان ها

عصب کشی در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

اگر بافت داخلی دندان های شما و مجرای ریشه دچار التهاب و عفونت شود تنها با عصب کشی می توانید این مشکل را برطرف کنید.  دندان های شما روزانه در برابر مواد قندی, اسیدی و انواع و اقسام باکتری ها قرار می گیرند و احتمال پوسیدگی آنها بیشتر می‌شود. پوسیدگی می‌تواند در سطح دندان پخش شود و حالت جزئی داشته باشد که با یک سری درمان اسان و سطحی رفع می‌شود. اما اگر پوسیدگی در دندان های شما عمیق شود و یا بر اثر ضربه و جراحت پالپ دندان آسیب دیده و ملتهب و عفونی شود , در این حالت شما با دیگر چاره ای جز عصب‌کشی ندارید و برای این مسئله نیز نیاز به دکتر متخصصی دارید که به یکباره بتواند این مشکل را برای شما برطرف کند تا نیاز نباشد که در دوره های متفاوت باز هم به دکتر مراجعه کنید و اذیت شوید.

مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری قابلیت این را دارد که بهترین نوع عصب کشی را با تخصصی ترین راهکارها و ابزارها به شما ارائه دهد. اگر شما در دندان هایتان علائمی از جمله درد ,حساسیت طولانی مدت به سرما و گرما, حساسیت به لمس و فشار, تغییر رنگ دندان و حساس شدن بافت های لثه را احساس کرده اید, احتمال اینکه دندانتان نیاز به عصب کشی دارد به شدت بالا است .در نتیجه با مراجعه به مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری با تکنیک‌های مدرن و روش های بی حسی که باعث میشود در حین عمل عصب کشی هیچ دردی را حس نکنید این مشکل را برای خود برطرف کنید.

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

درمان کانال ‌های ریشه یا همان عصب کشی معمولاً بین یک الی سه جلسه برای یک دندان ممکن است طول بکشد و گاهی طولانی شوند و مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری یک محیط امن و ارام را برای این مسئله در خدمت شما قرار میدهد. در بعضی موارد درمان ریشه دندان یک یا دوجلسه می‌باشد ولی تعداد دوره ها اصولا به وخامت وضیعت دندان شما بستگی دارد.

خوشبختانه با توجه پیشرفت‌های زیادی که در حوزه تکنولوژی و دانش رشته اندودنتیکس (عصب کشی) صورت گرفته است، تعداد درمان‌های تک جلسه‌ای نسبت به زمان‌های قبل افزایش چشمگیری یافته است و شما میتوانید در زمینه اینکه مشکل دندانتان هرچه سریع تر برای شما رفع شود با خیال راحت به جناب دکتر محمد هادی قادری در این زمینه اعتماد کنید زیرا که ایشان در این موارد بالاترین حد تجربه را دارا هستند. همچنین شما میتوانید اگر مایل هستید برای روکش کردن دندان ها و جلوگیری از عفونت باکتریایی دندان‌های پوسیده را بلافاصله بعد از عصب کشی روکش کنید، در این زمینه هم مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری برای شما بهترین گزینه است و تمام خدمات زیبایی لازمه بعد از عصب کشی نیز در این مطب ارائه میشود.

طراحی لبخند هالیوودی در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

داشتن دندان ها و لبخند زیبا می تواند تاثیر به شدت زیادی روی زیبایی شما بگذارد. طراحی لبخند شامل بخشی از درمان دندانپزشکی می‌شود که روی زیباتر شدن لبخند شما تاثیر مستقیم دارد.یک لبخند زیبا به شدت می تواند جذابیت شما را بالاتر ببرد و خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود روش های مختلف این آرزو قابل دسترس تر از همیشه شده است. در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری می توانید با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت کاملاً عملی و راحت برای خودتان و با سلیقه خودتان یک لبخند دیجیتالی زیبا طراحی کنید.

لبخند هالیوودی یکی از معروف ترین خدمات ارائه شده در اکثر مطب های دندانپزشکی است  و در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری بهترین نوع این تکنولوژی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود. در این مطب با بررسی چهره شما و خواسته ای که دارید به کمک تعدادی از درمان های مخصوص که روی دندان ها و لثه ها صورت می گیرد برای شما یک لبخند هالیوودی زیبا طراحی می شود. پزشک متخصص با بهره گیری از درمان‌هایی نظیر: روکش های سرامیکی، ایمپلنت، ونیر های کامپوزیتی، بلیچینگ و سفید کردن دندان این عمل را برای شما ممکن می سازد.

کاشت نگین بر روی دندان در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

یکی از روش ها و کارهایی که برای افزایش زیبایی انجام می شود، کاشت نگین بر روی دندان است. که این روش مخصوص برای زیبایی نیز در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری با پیشرفته ترین تکنولوژی ممکن به افراد ارائه میشود. نگین دندان یک جواهر مصنوعی بیرنگ و کوچک از سنگ است که با استفاده از یک چسب برای زیبایی طرح لبخند به سطح دندان متصل میشود.برخی از سنگ های کوچک در مرکز دندان قرار میگیرند. نگین های دندان ویژگی های متفاوتی دارند که میتوان به اینکه : میتوان آن ها را موقت کاشت ، بدون درد هستند، باعث زیبایی و درخشش دندان ها میشوند و به شدت خاص هستند، هیچ نیازی به عمل جراحی و سوراخ کردن دندان ندارند و همچنین صدمه ای به دندان ها نمیزنند ، اشاره کرد. نگین‌هایی که برای زیباتر شدن لبخند استفاده می‌شوند ، جنس‌ های گوناگون و متفاوتی هم دارند که با توجه به خواسته مراجعه کننده ارائه میشوند .

این نگین‌ها  میتوانند برلیان ، کریستال یا طلا و ... باشند. البته هزینه‌های کاشت این نگین‌ها با هم متفاوت است. نگین‌های با جنس کریستال به نسبت نوع برلیان از دوام بیشتری برخوردارند، در حالی که نگین‌های برلیان فقط موجب درخشش هر چه بیشتر دندان‌ها می‌شوند. در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری انواع خدمات کاشت و جدا سازی نگین های دندان ارائه میشود و شما میتوانید با مراجعه به این مطب از بهترین نوع این روش خاص برای زیباسازی دندان ها بهره مند شوید.

ایمپلنت دندان در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

اگر در حادثه و یا شرایط خاصی یکی از دندان هایتان را از دست داده اید و یا مجبور شده اید دندان هایتان را به خاطر پوسیدگی بیش از حد جراحی کنید و بکشید و  حالا جای آن ها خالی است ,در این موقع ایمپلنت دندان به کمک شما می‌آید و مشکلتان را برطرف و درمان میکند. ایمپلنت های دندان معمولاً تیتانیومی هستند و به شکل یک میله باریک می باشند که درون استخوان فک شما جای می گیرد و یک دندان مصنوعی که مخصوص جای خالی تعبیه شده است روی این میله فلزی قرار می گیرد.

برای اینکه ایمپلنت دندان به بهترین شکل خود انجام شود جراح و متخصصی که این کار را انجام می دهد باید به شدت در این زمینه با تجربه و مجرب باشد و اطلاعات کافی را برای بروز ترین و مدرن ترین روش های ایمپلنت دندان داشته باشد.در مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری شما می توانید با خیال راحت جای خالی دندان های خودتان را با ایمپلنت هایی که از بهترین مواد روز دنیا ساخته شده اند پر کنید.

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

اگر در دهانتان فضای خالی دارید و یک یا چند عدد از دندان هایتان را از دست داده اید باید بدانید که اگر هرچه زودتر برای پر کردن جای خالی آن ها اقدام نکنید دچار مشکلاتی مثل تحلیل و کاهش استخوان فک می شوید. این مسئله می‌تواند تاثیر زیادی روی فرم صورت شما و همچنین راحتی شما در هنگام غذا خوردن و استفاده از دندان هایتان بگذارد. پس هر چه زودتر باید برای این مسئله اقدام کنید. همچنین در مواردی با شرایط خاص شما می توانید از عمل ایمپلنت فوری استفاده کنید و از این روش نیز بهره ببرید.

همه انواع ایمپلنت و عمل های مرتبط به ایمپلنت دندان در مطب دندانپزشکی دکتر محمد هادی قادری برای مراجعه کنندگان ارائه می شود و شما می توانید در این زمینه نیز با یک پزشک متخصص که تجربه زیادی در زمینه ایمپلنت دارد مشورت و مشاوره داشته باشید.

روش های ارتباطی با مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری

برای مراجعه به مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری، می توانید به آدرس تهران، جنت آباد شمالی، بالاتر از تقاطع ایران پارس، بالاتر از بانک پاسارگاد، نبش بهارستان 4، ساختمان پردیس، طبقه دوم، واحد 4  به صورت حضوری مراجعه کنید.

همچنین برای ارتباط با مطب میتوانید با شماره تلفن های :

تلفن همراه ٠٩١٢٠٠٥٢٢٨٩

تلفن ثابت ٠٢١٤٤٨٦٦٣٨٦

تماس گرفته و برای تعیین وقت قبلی و مشاوره اقدام کنید.

 همچنین صفحه اینستاگرام مطب دندان پزشکی دکتر محمد هادی قادری به آدرس dr.mohamadhadiqaderii  در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است که بتوانید با مراجعه به آن و بررسی خدمات ارائه شده در مطب تصمیم نهایی خود را برای مراجعه بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو