اموزش استفاده از رنگ های نئونی در استایل+ عکس

اموزش استفاده از رنگ های نئونی در استایل+ عکس


منبع: زیبامون

496

1398/12/4

14:27


در این مقاله از زیبامون دات کام می خواهیم به شما آموزش بدهیم چگونه از رنگ های نئونی و فسفری بهترین استفاده را در لباس های خود ببرید.

اموزش استفاده از رنگ های نئونی در استایل+ عکس

رنگ های نئون و فسفری از زیباترین و متفاوت ترین رنگ ها هستند. اینکه در استایل و لباس های خود رنگی مثل سبز فسفری , صورتی روشن و یا آبی الکتریکی را انتخاب کنید, باعث می‌شود که در میان جمعیت بیشتر از همیشه به چشم بیایید. این رنگ ها به شدت زیبا و زنانه هستند و همچنین می توانند استایل شما را متفاوت کنند. اگر شما دارای شخصیتی شاد و سرزنده هستید و همچنین دوست دارید که با ترندهای صنعت مد همراه باشید انتخاب این رنگ ها دقیقا همان چیزی است که در ظاهر خود به آن نیاز دارید. در این مقاله از زیبامون دات کام به شما آموزش می دهیم چطور و چگونه به طور معقول و مناسب از رنگ‌های نئونی و فسفری در تیپ و ظاهرتان استفاده کنید.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

اگر تصمیم گرفته اید از رنگ های نئونی و فسفری در استایل خود استفاده کنید, باید واقعا مراقب باشید که در این زمینه زیاده روی نکنید, چون ممکن است با کمی بی احتیاطی شبیه به یک چراغ راهنمایی شوید! باید این رنگ ها را با تن رنگ های ملایم تر ترکیب کنید تا بتوانید به یک هارمونی زیباتر برسید. هنگامی که می‌خواهید رنگ فسفری را برای استایل روزانه تان انتخاب کنید اول تصمیم بگیرید که دوست دارید در آن روز توجه به روی کدام نقطه از بدن تان بیاید و فقط در همان نقطه از این رنگ استفاده کنید. در این حالت شما به خوبی توانسته اید از قابلیت توجه برانگیز بودن رنگ فسفری و نئونی استفاده مفید ببرید.

مهم نیست رنگ های نئونی و فسفری رنگ مورد علاقه شما هستند یا فقط می خواهید این ترند را امتحان کنید, به هرحال این رنگ ها می توانند برای ظاهر شما جذابیت ,روشنایی و شادابی بیاورند و قابلیت این را دارند که باعث شوند فردی که آنها را پوشیده است با نشاط به نظر برسد. برای اینکه بهتر بتوانید در این زمینه عمل کنید ,حتما راهنمایی هایی که در پایین آورده شده است را با دقت بخوانید ، تا تیپ و استایل تان با بی تجربگی در این زمینه به هم نریزد.

چگونه با رنگ مشکی یک استایل بی نظیر بسازیم.+عکس

چگونه رنگ های نئونی را انتخاب کنید؟

رنگ های نئون و فسفری در استایل

وقتی که حرف از ترندهای رنگی محبوب در حال حاضر می‌شود, هر یک از تن های رنگ اگر فقط درست در استایل شما استفاده شده باشد, می‌تواند به شدت زیبا و تأثیرگذار باشد. رنگ های سبز روشن, صورتی , زرد و نارنجی می توانند کل ظاهر شما را تغییر دهند ولی اگر فقط بتوانید آنها را طوری بپوشید که با سایر ظاهر و لباس هایتان هارمونی کافی را داشته باشند.

اگر در زمینه پوشیدن رنگ های نئون و فسفری بی تجربه هستید توصیه می شود که در ابتدا فقط یکی از آیتم های ما بین لباس هایتان را با این رنگ انتخاب کنید, پس از گذشت زمان و پس از اینکه توانستید در این نوع از رنگ ها احساس راحتی کنید , کم کم می توانید به استایل تان اکسسوری ها و سایر آیتم هایی را که در این سطح رنگی هستند اضافه کنید.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

می توانید ابتدا با پوشیدن این مدل رنگ ها در خانه یا در ساحل و جاهایی که احساس راحتی بیشتری دارید شروع کنید. سپس هنگامی که مطمئن شدید دیگر اعتماد به نفس این را دارید که این رنگ‌ها را به استایل روزانه خودتان نیز اضافه کنید, با خیال راحت شروع به خریدن لباس هایی که سرشار از رنگ های نئون و فسفری هستند کنید.

حین انتخاب رنگ نئون به چه مواردی باید توجه کنیم؟ 

رنگ های نئون و فسفری در استایل

مورد اولی که هنگام انتخاب رنگ های نئونی برای لباس باید به آن توجه کنید: این است که باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر از بقیه رنگ ها دوست دارید ولی همچنان با رنگ پوستتان و موهای تان می تواند هارمونی داشته باشد. برای مثال اگر رنگ پوستتان رنگ پریده است, زرد و نارنجی قرار نیست به شما بیاید. به جای این رنگ ها باید رنگ های روشن تری مثل صورتی نئونی یا آبی روشن را انتخاب کنید. آبی نئونی به طور ویژه ای به افرادی که رنگ چشم آبی دارند می آید. یا مثلا رنگ هایی مثل زرد و نارنجی باعث می‌شود که هایلایت بین موهایتان بیشتر به چشم بیاید.

مورد دومی که باید به آن توجه ویژه شود: این است که باید در بین لباس هایتان یا فقط یک آیتم اصلی و  یا نهایتاً دو مورد از لباس های تان نئونی رنگ باشد. بقیه لباس هایتان را باید از رنگ‌های خنثی انتخاب کنید.به عنوان مثال یک بلیز که رنگ نئونی دارد اگر کنار یک شلوار جین مشکی تنگ  قرار بگیرد به شدت شیک میشود. می توانید در کنار این ها از اکسسوری های کوچکی مثل یک کمربند نئونی و یا کیف استفاده کنید تا استایل تان بیشتر روی این نوع از رنگ ها متمرکز باشد.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

مورد سوم این است که : فراموش نکنید فقط وقتی که توجه می خواهید باید از رنگ های نئونی استفاده کنید و اگر از افرادی هستید که با آمدن توجه به سمتشان معذب می شوند, نباید سراغ رنگ‌ های نئون بروید. زیرا رنگ هایی که در این سطح هستند، به طور کلی ساخته شده اند تا توجه جلب کنند.

مورد چهارمی که باید رعایت کنید: این است که مطمئن شوید لباسی که خریده اید کاملاً به تنتان و روی اندام هایتان مینشیند.از آنجایی که این خانواده از رنگ ها به شدت به چشم می‌آیند و توجه جلب می‌کنند ناخواسته باعث می شوند که هر چیزی بزرگتر از حدی که هست به نظر برسد. اگر شما هیکل درشتی دارید و حالت بدن تان گلابی شکل است بهتر است از رنگ های نئونی در قسمت بالایی بدنتان استفاده کنید. برای افرادی که بدن سیبی شکل و دایره ای دارند باید از رنگ های نئونی در پایین تنه استفاده شود و اگر هم بدنتان و فرمش ایده آل است و هیچ نقطه از آن برجستگی بیش از حدی وجود ندارد می توانید در هر ناحیه ای که خواستید از رنگ های نئونی استفاده کنید.

آموزش استفاده از کفش آل استار با استایل های مختلف +عکس

مورد پنجمی که باید رعایت کنید: این است که اکسسوری هایی انتخاب نکنید که باعث شوند این طور به نظر برسد که در ظاهرتان زیاده روی کرده اید. اکسسوری هایی که انتخاب میکنید باید به ظاهرتان کمک کنند تا هارمونی داشته باشد و همچنین باعث شود که روشنی رنگ های نئونی که در استایل تان استفاده کرده‌ اید کمتر به چشم بیاید, پس در این زمینه با دقت عمل کنید.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

و مورد ششم این است که : اگر نمیدانید رنگی به شما می آید یا نه, می توانید ابتدا با اکسسوری هایی که همان رنگ را دارند, شروع کنید تا قبل از این که لباس ها و آیتم های اصلی تان را بخرید متوجه شوید که از آن خوشتان می آید یا نه. مثلا می توانید یک کمربند با یک رنگ خاص از نئون بخرید و یا فقط ناخن‌ هایتان را با یک رنگ نئونی لاک بزنید. این موارد به شما نشان می دهد که آیا استفاده از آن رنگ شما را راضی می‌کند یا نه. بعد از این که از رنگی که استفاده کرده اید مطمئن شدید و آن را پسندیدید می توانید بروید و لباس های اصلی‌ تری را با این رنگ خریداری کنید.

چه وقت هایی میتوانید نئون بپوشید؟

رنگ های نئون و فسفری در استایل

همان‌طور که گفتیم مسلما خودتان هم متوجه هستید رنگ‌ های نئونی ساخته شده اند تا جلب توجه کنند. در نتیجه قبل از اینکه تصمیم به پوشیدن آنها بگیرید باید به خیلی از نکات توجه کنید. طبیعتا شما نمی‌خواهید با پوشیدن لباسی که باعث می‌شود توجهات منفی به سمت تان بیاید خودتان را شرمنده کنید.

اگر قصد دارید به مهمانی خاصی بروید بهتر است  اول کد لباس را چک کنید و ببینید که آیا تم مهمانی به رنگی که می خواهید انتخاب کنید میخورد یا نه. شما مسلما نمی توانید رنگ های نئونی را در اداره یا سر قرار کاری بپوشید. اما در شرایط غیر رسمی اصلا نگران نباشید و هر وقت که خواستید از رنگ های نئونی استفاده کنید. اگر قصد دارید به دیدن دوستتان بروید, به مهمانی تولد دعوت شده اید و یا هر مهمانی دیگری که می توانید در ان استایل و فشن خودتان را به رخ بکشید این رنگ ها می توانند یک انتخاب بی نظیر باشند.

نکاتی برای استایل دادن به لباس های نئونی

رنگ های نئون و فسفری در استایل

اگر قصد دارید در استایل روزمره خودتان از رنگ های نئونی استفاده کنید این مسئله کمی می تواند سخت باشد. رنگ های نئونی اصول و قابلیت های خاصی دارند که اگر اشتباه از آنها استفاده شود, می توانند تاثیر به شدت منفی ای روی استایل شما بگذارند. در نتیجه برای این که یک استایل زیبا با این رنگ ها تشکیل دهید باید نکات زیر را حتما رعایت کنید.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

  • یکی از مواردی که هنگام استفاده از رنگ های نئونی حتماً باید به آن توجه کنید این است که نیاز دارید در کنار این رنگ ها از رنگ‌ های خنثی استفاده کنید. رنگ مشکی و یا رنگ های خنثی می توانند باعث شوند که درخشندگی رنگ های نئونی بیشتر به چشم بیاید و همچنین تیپ و استایل شما دارای یک بالانس و هارمونی مناسب شود.
  • یکی دیگر از انتخاب های مناسبی که می توانید در کنار رنگ های نئونی داشته باشید, جوراب شلواری های مشکی رنگ است. شما می توانید در کنار این جوراب شلواری ها و ساق ها تاپ های نئونی رنگ و یا پیراهن های نئونی بپوشید و یک ترکیب بی نظیر و استایل خاص را برای خودتان ایجاد کنید.
  • یکی از اصول مهمی که می‌تواند روی استایل شما وقتی که می خواهید رنگ های نئونی بپوشید, تاثیر بگذارد این است که سلیقه و خلاقیت به خرج بدهید. مثل همیشه لباس بپوشید و جای یکی از لباس های تان را با یک رنگ نئونی عوض کنید. فراموش نکنید که اصلاً نباید زیاده روی کنید و باید در این زمینه فروتن و محتاط باشید. حتماً قانون های ست کردن و هارمونی را رعایت کنید تا بتوانید از این رنگ های خاص بهترین استفاده را ببرید.

چند استایل پیشنهادی نئونی

رنگ های نئون و فسفری در استایل

پیشنهاد اول : برای این استایل شلوار دم پا گشاد به رنگ صورتی نئون را با بلوز مشکی رنگ همراه کنید.این استایل و ترکیب رنگ کاملا شیک است و مناسب مهمانی هاست .در ادامه می توانید از یک کفش پاشنه بلند مشکی برای اتمام استایلتان استفاده کنید.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

پیشنهاد دوم : برای این استایل میتوانید از از بلوز و شومیزهای نئون که در سال جدید نیز به شدت پرطرفدار شده اند، استفاده کنید.برای داشتن استایلی جذاب و راحت می توانید بلوز به رنگ زرد نئون را با دامن ریش ریش و  کتانی های شیک همراه و هماهنگ کنید.به شما پیشنهاد می کنیم در این استایل از رژ لب رنگ لب استفاده کنید تا بلوزتان بیشتر در معرض نمایش قرار گیرد.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

پیشنهاد سوم : ترند محبوب و همیشگی همراه کردن جین با جین را می توانید با پوشیدن کفش های به رنگ نئون جذاب تر کنید.استفاده از کفش های پاشنه بلند همراه با لباس های جین می تواند باعث خلق استایلی خاص و زیبا شود.استفاده از رژ لب همرنگ لب و کالباسی نیز انتخاب مناسبی برای این استایل است.

رنگ های نئون و فسفری در استایل

پیشنهاد چهارم : استفاده از پلیورهای سایز بزرگ و گشاد به رنگ نئون در ترند پاییز و زمستان امسال غوغا کرده بودند.یکی از بهترین استایل ها ترکیب پلیورها سایز بزرگ نئون با شلوارهای جین تیره رنگ است.برای اتمام این استایل می توانید از نیم بوت های ساده مشکی استفاده کنید.انتخاب رژلب قهوه ای رنگ گزینه مناسبی برای این استایل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو