اسامی بازیگران سریال خانه امن + خلاصه داستان و عکس بازیگران

منبع: کولاک

180

1398/12/4

16:03


ترکیب بازیگران سریال خانه امن مشخص شد. این مجموعه هم اکنون در مرحله تصویربرداری قرار دارد و پخش آن از نیمه دوم سال ۹۹ آغاز می شود. سریال خانه امن به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب‌نژاد ساخته می شود.

بازیگران سریال خانه امن

بازیگران سریال خانه امن

بخش عمده تصویربرداری “حانه امن” در تهران انجام می شود و برخی از سکانس ها نیز در خارج از کشور مقابل دوربین خواهد رفت. این سریال براساس فیلمنامه ای از حسین تراب نژاد در ۳۰ قسمت و به سفارش سیما فیلم تولید می شود. این سریال با طرح اولیه ای از مرتضی اصفهانی مضمونی معمایی و امنیتی دارد. به احتمال فراوان پخش این سریال سال آینده خواهد بود.

اسامی بازیگران

حمیدرضا پگاه، سیما تیر انداز، امین زندگانی و… تهیه کننده سریال خانه امندر خصوص بازیگران آن گفته است: سریالی است که به دلیل قصه شلوغ و سنگین بازیگران متعددی را به خودش خواهد و بیش از ۵۰ بازیگر مقابل دوربین خواهند رفت.

داستان سریال

این سریال تلویزیونی به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشور‌های غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد. صفری تهیه کننده سریال دربراه داستان آن گفته است: ما پیش از این با سریال “سارق روح” به سراغ فرقه‌های انحرافی رفتیم؛ در “ترور خاموش” مباحث مافیایی موادمخدر و حالا در “خانه امن” موضوع جاسوسی و امنیتی را در دستور کارمان قرار دادیم.

هرجایی با دغدغه، هشدار و تلنگر زدیم، چون وظیفه رسانه و کار نمایشی همین است. بهترین راه در کار‌های استراتژیک و پیچیده، عموماً کار‌های نمایشی است و “خانه امن” به آن استراتژی اشاره دارد که کمتر به سراغش می‌رویم. به واسطه محدودیت‌های امنیتی، امکان تصویرسازی نداریم و کمتر به نمایش و قالب نمایشی تبدیل می‌شود. البته که در این قالب دستمان بازتر خواهد بود و هنرمندانه بسیاری از ایدئولوژی‌ها و استراتژی‌ها را می‌توان عرضه کرد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو