افتتاح گالری جواهرات شاهرخ استخری با نام سنجاق در گرگان

افتتاح گالری جواهرات شاهرخ استخری با نام سنجاق در گرگان


منبع: پرشین وی

273

1398/12/4

16:10


در این مطلب فیلمی از شاهرخ استخری بازیگر معروف را در افتتاح گالری جواهراتش در گرگان مشاهده می کنید . با ما همراه باشید .

افتتاح گالری جواهرات شاهرخ استخری با نام سنجاق در گرگان

شاهرخ استخری از بازیگران معروف سینما و تلویزیون می باشد که علاوه بر بازیگری در عرصه فروش جواهرات نیز فعالیت دارد . او و همسرش دارای گالری جواهرات به نام سنجاق می باشند که در حال گسترش آن هستند و ببیش از۱۸شعبه درتهران و شهرستانها دارد . به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که شاهرخ استخری را در افتتاح گالری جواهراتش در گرگان نشان می دهد . شاهرخ استخری متولد سال ۵۹ در تهران می باشد . او متاهل است و همسر او سپیده بزمی پور می باشد . حاصل ازدواج این زوج دو دختر به نام پناه و نبات می باشد . در ادامه فیلم افتتاح گالری جواهرات شاهرخ استخری را در گرگان مشاهده می کنید.

گالری جواهرات شاهرخ استخری

شاهرخ استخری با انتشار فیلم زیر نوشت :  افتتاحیه سنجاق شعبه‌ی گرگان

هم چنین شاهرخ استخری با انتشار پست زیر درباره گالری جواهراتش نوشت : دستبندهای خوشگل #سنجاق از این اتاق و از زیر دستان هنرمند بچه هایی که دغدغه ی اصلیشون رضایت شماست، درمیاد.

گالری جواهرات شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در کارگاه جواهراتش

صحبت های شاهرخ استخری درباره کار طلافروشی

می‌دانستم انجام کارهای تجاری یا به قول خودمان کاسبی کردن، مشکلاتی دارد چون پیش از این هم در سال ۸۳ تجربه یک کافی‌شاپ را داشتم ولی این که در تمام مراحل یک کار حضور داشته باشی کمی کار را سخت‌تر می‌کند. از مرحله تولید تا فروش طلا عملا ۵ تا ۶ کار را در کنار هم باید انجام دهیم. در این زمینه نمی توانم از کمک اطرافیانم چشم پوشی کنم، درواقع از ابتدا با شریکم، متین میثمی سنگ بنای این کار را گذاشتیم. در ادامه راه، خواهر من و خواهر متین هم به ما پیوستند و در زمینه اداره مغازه به ما کمک کردند؛ البته خواهرم در بخشی از تولید و طراحی طلا نیز به ما کمک می‌کند.

شاهرخ استخری هم چنین پست زیر را منتشر کرد و نوشت : دمى با اوس رضا در حال ساخت طلا

شاهرخ استخری در کارگاه جواهرسازی

شاهرخ استخری در کارگاه جواهرسازی

حضور هنرمندان در جواهر فروشی شاهرخ استخری در تهران

بازیگر مرد در گالری جواهرات

بازیگر مرد در گالری جواهرات

نفیسه روشن

نفیسه روشن در گالری جواهرات شاهرخ استخری

نمایی از گالری سنجاق

نمایی از گالری سنجاق

الناز حبیبی

الناز حبیبی

فرناز سلمانی

فرناز سلمانی در گالری جواهرات شاهرخ استخری

دلیل ورود شاهرخ استخری به بازار طلا

ازدواج، بچه‌دار شدن و فکر نان مسائلی است که باعث می‌شود به این فکر بیفتی که حالا با شغل بازیگری که اصلا درآمد تضمین‌شده‌ای ندارد، چطور می‌توانی خانواده‌ات را از نظر اقتصادی تامین کنی؟ اینکه در کنار بازیگری چه کار دیگری انجام بدهم، مساله‌ای بود که ۴سال فکر مرا درگیر کرده بود. با دوستانم همفکری کردم. خیلی علاقه‌ای به رستوران داری نداشتم؛ از دوستانی که سراغ این کار رفته بودند هم در این رابطه پرسیده بودم
و شنیدم که این شغل تمام وقت‌شان را می‌گیرد؛ مگر اینکه شریکی
داشته باشید که سنگینی کار کم شود.

کارهای دیگری هم بود که درباره آنها تحقیق کرده بودم که در نهایت رسیدیم به کار طلا. از دو سال پیش در مورد این کار و بازارش شروع به تحقیق کردیم تا اینکه به جایگاهی رسیدیم که امروز از طراحی کارها تا تولید و درنهایت فروش، همه زیر نظر مستقیم خودمان انجام می‌شود. تحقیق ما تحقیق جامعی بود، اینکه ایران چه سهمی از بازار دنیا را دارد، تهران چه سهمی از بازار ایران را دارد و کدام شهرها در خرید طلا در رتبه بالاتری هستند که اصفهان و شمال در رتبه‌های بالا هستند.

منظورم این است از همان ابتدا طرح توسعه کار نیز مشخص بود و فقط قرار نبود به یک مغازه اکتفا کنیم. فکر اولیه
ما این بود که طی یک پروسه چند ساله شعب دیگری را با برند خودمان توسعه دهیم؛ ضمن
اینکه گالری ما گالری طلاست، نه جواهرات. این کار با جواهرات فرق می‌کند.

نحوه یافتن ایده برای ساخت طلا در گالری سنجاق

طرح‌هایی که برای ساخت کارها مورد استفاده قرار می گیرد، مجموعه‌ای از ایده‌های خودمان، طرح‌های خارجی، سایت‌ها و. . . است. ما چند طراح داریم که برای ما کار و طرح خلق می‌کنند. در کنارش خودمان هم اگر طرح یا ایده‌ای در ذهن داشته باشیم ارائه می‌دهیم. از طرف دیگر طرح‌های خارجی را هم مورد استفاده قرار می دهیم. خیلی دوست دارم به روزی برسم که خودم هم طراحی انجام بدهم ولی آنقدر اداره کردن
گالری سنجاق سخت است که اصلا فرصت این کار را نمی‌دهد. پروسه تولید
کار بیشترین وقت را به خود اختصاص می‌دهد.

اینستاگرام

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو