آیا ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی حقیقت دارد؟

منبع: کولاک

143

1398/12/4

16:18


ماجرای دوستی و ازدواج سحر قریشی و طارمی طی ماه های اخیر زندگی ای دو چهره سینمایی و ورزشی را تحت تاثیر قرار داد. این داستان ابتدا با انتشار عکسی در فضای مجازی آغاز شد. سپس شایعه ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی در شبکه های اجتماعی مطرح شد و بسیاری به آن پرداختند.

ماجرای دوستی و ازدواج سحر قریشی و طارمی

ماجرای دوستی و ازدواج سحر قریشی و طارمی

شایعه ازدواج این دو چهره پر حاشیه از آن جایی شروع شد که این فوتبالیست و بازیگر مشهور در دوحه قطر با هم دیده شدند و ویدئو آن در فضای مجازی خیلی زود دست به دست شد. هرچند این دو سلبریتی در خصوص ماجرای ازدواجشان کرده بودند ولی سحر قریشی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش (که البته خیلی زود آن را حذف کرد) به شایعات قوت بخشید. در این عکس سحر قریشی انگشتری به دست دارد که مشابه آن را پیشتر در دست مهدی طارمی دیده بودیم.

این ماجرا همانطور که اشاره شد با انتشار ویدیوی آنها در مرکز خریدی در دوبی وارد فاز جدید شد! در طی این مدت هر کدام از رسانه ها شایعه نامزدی، دوستی یا ازدواج را مطرح می کردند، هر دو چهره آن را تکذیب می کردند.

ارتباط این دو اما طی ماه های گذشته رو به سردی گرایید و کمتر عکس حاشیه ای از آنها منتشر شد. برخی از نزدیکان قریشی و طارمی معتقد بودند مخالفت مادر طارمی باعث شد تا ازدواج آنها سر نگیرد! این حرف البته شایعه ای بود که در برخی از محافل مطرح شد.

این قضیه به همین شکل ادامه داشت تا اینکه یک روزنامه ورزشی خبری تحت عنوان تیغ زدن یک بازیگر زن از فوتبالیست مشهور منتشر کرد! در لینک پایین به این قضیه مفصلا پرداخته شده:

آیا سحر قریشی ۵۰ هزار دلار طارمی را تیغ زد؟!

 

به فاصله چند ساعت عکس های خصوصی و آتلیه ای این دو چهره نیز در یکی دو کانال تلگرامی به صورت عجیبی منتشر شد! البته در انتشار این عکس ها استثنائا دو طرف درگیر نقشی نداشتند!

چه کسی عکس های خصوصی طارمی و سحر قریشی را لو داد؟

در هر صورت رابطه سحر قریشی و مهدی طارمی نه تنها به ازدواج ختم نشد بلکه ظاهرا در حال تبدیل به دشمنی است و شاید طی روزها و ماه های آینده ابعاد آن بیشتر نمایان شود.

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو