آموزش بافت مو فرانسوی دو طرفه مدل تاجی + تصاویر

آموزش بافت مو فرانسوی دو طرفه مدل تاجی + تصاویر


منبع: نمناک

248

1398/12/4

18:22


با آموزش تصویری و قدم به قرم بافت مو فرانسوی مدل تاجی میتوانید در کمترین زمان موهایتان را برای مجالس به صورت فرانسوی ببافید .

آموزش بافت مو فرانسوی دخترانه شیک

حتما شما هم عاشق بافت مو هستید اما بلد نیستید موهایتان را به روش های مختلف و شیک ببافید, حتی اگر در بافت مو مبتدی هم باشید میتوانید با این آموزش در بافت مو فرانسوی حرفه ای شوید. بافت مو فرانسوی جزو پرطرفدارترین مدل بافت ها هست که کاملا ساده و شیک است. با آموزش تصویری و مرحله به مرحله بافت مو فرانسوی با ما همراه باشید.

1. موهایتان را فرق وسط یا فرق کج باز کنید, یک طرف از موها را به سه قسمت تقسیم کنید و مانند تصویر زیر قسمت جلویی مو را از روی قسمت وسطی عبور داده به طوری که قسمت جلویی و وسطی باهمدیگر جابه جا شوند.

آموزش بافت مو

آموزش بافت مو فرانسوی

2- حالا نوبت قسمت عقبی مو است که با قسمت وسطی جابجا شود, یک دسته مو از جلوی سر جدا کنید و به قسمت جلوی بافت اضافه کنید سپس قسمت جلویی و وسطی مو را با هم جابجا کنید. این کار را با اضافه کردن قسمت های جدید مو به عقب و جلوی بافت تان و عبور دادن آن ها از روی هم و جابه جایی شان تا رسیدن به تقریبا بالای گوش ادامه میدهید.

مراحل بافت مو

مراحل بافت مو فرانسوی

3. وقتی بافت تان را تا بالای گوش ادامه دادید پایین موها را به صورت ساده ببافید و انتهای آن را با کش ببندید. همین کارها را برای طرف دیگر موها انجام دهید.

روش بافت مو فرانسوی

روش بافت مو فرانسوی

4.بافت ها را مانند تصویر زیر به هم متصل کنید به این صورت که بافت ابتدا سمت چپ قسمت سمت راست سر با گیره مو محکم میشود و بافت سمت راست روی آن قرار میگیرد.

بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی مدل تاج

بافت موی فرانسوی شما تکمیل شد, به همین سادگی توانستید موهایتان را به صورت فرانسوی ببافید. این مدل بافت مو برای مراسم عقد و عروسی هم مناسب است.

بافت مو فرانسوی

بافت مو فرانسوی دخترانه مجلسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو