بیمارستان خود کانون انتقال است شهروندان مراجعه نکنند

47

1398/12/4

19:30


بیمارستان خود کانون انتقال است شهروندان مراجعه نکنند

سلامت نیوز: یکی از پزشکان اورژانس مسیح دانشوری لحظاتی پیش هشدار داد که شهروندان پایتخت برای درمان سرماخوردگی یا به دلیل واهمه از ابتلا به ویروس کرونا جهت انجام تست به این بیمارستان مراجعه نکنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از سالم‌خبر، یکی از پزشکان اورژانس مسیح دانشوری لحظاتی پیش هشدار داد که شهروندان پایتخت برای درمان سرماخوردگی یا به دلیل واهمه از ابتلا به ویروس کرونا جهت انجام تست به این بیمارستان مراجعه نکنند.


این بیمارستان اگرچه از سوی وزارت بهداشت و درمان جزو بیمارستان‌های پذیرش بیماران مبتلا به کروناویروس اعلام شده است اما به گفته ی این پزشک این بیمارستان جهت بستری بیمارانی که ابتلا به کروناویروس آنان محرز شده است در نظر گرفته شده و محل تست و آزمایش این بیماری نیست.
تعدادی از بستری شدگان از کادر درمانی این بیمارستان هستند و با تاکید یکی از مسوولان بیمارستان توصیه شده است که این بیمارستان خود کانون انتقال بیماری است و شهروندان تهرانی به این بیمارستان مراجعه نکنند.


ضمن آنکه آزمایشگاه پاستور تنها مرکزی است که آزمایش کروناویروس مراجعین و حتی نمونه های ارسال شده از سوی بیمارستان‌ها را انجام می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو