مزایای تزریق بوتاکس چیست و چه معایب و عوارضی دارد؟

منبع: نمکستان

111

1398/12/4

20:41


مزایا و معایب مختلفی برای تزریق بوتاکس وجود دارد. تمایل به تا ابد جوان ماندن مسلم است که تلاش جدیدی نیست. در حقیقت، زن و مرد در طول تاریخ به دنبال راهی برای جلوگیری از روند پیری هستند.

نمکستان: مزایا و معایب مختلفی برای تزریق بوتاکس وجود دارد. تمایل به تا ابد جوان ماندن مسلم است که تلاش جدیدی نیست. در حقیقت، زن و مرد در طول تاریخ به دنبال راهی برای جلوگیری از روند پیری هستند. برخی افراد ، معتقدند که بالاخره با استفاده از بوتاکس راه حل آن مشکل را پیدا کرده اند. افراد با بوتاکس از چین و چروک خلاص می شوند، اما این عمل با خطرات و قیمت سنگینی همراه است.

در حقیقت افراد زیادی وجود دارند که این عقیده را به اشتراک می گذارند که درمان های بوتاکس متداول ترین روش آرایشی برای ۵ سال گذشته پشت سر هم بوده است. برای اینکه به شما کمک کنیم یک بار برای همیشه تعیین کنید که آیا این روش ممکن است برای شما مناسب باشد یا نه، می خواهیم در این مقاله چند مورد از مزایا و معایب مربوط به این رویه را برای شما ارائه دهیم.

مزایای استفاده از بوتاکس

مزایای استفاده از بوتاکس

بعد از یک بار درمان بوتاکس، شاهد کاهش چشمگیر در خطوط و چین و چروک خواهید بود. این بدان معناست که برخلاف سایر درمان های ضد پیری که قبل از رسیدن به نتیجه به چندین برنامه کاربردی احتیاج دارید، همیشه می توانید هنگامی که تصمیم به استفاده از بوتاکس برای معالجه علائم پیری گرفتید، نتیجه واقعی بگیرید.

بوتاکس می تواند در طولانی کردن شروع روند پیری در مواقعی که به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در بیمارانی استفاده می شود که هنوز خطوط عمیقی یا چروک ایجاد نکرده اند، موثر باشد. در حقیقت، بیشتر جراحان پلاستیک توصیه می کنند قبل از اینکه تغییری چشمگیر در ظاهر پوست خود تجربه کنید، استفاده از بوتاکس را شروع کنید. این بدان دلیل است که بوتاکس هنگام استفاده در مراحل اولیه فرایند پیری مؤثر است.

تقریباً زمان کمتری با این روش وجود ندارد، زیرا نسبتاً، بوتاکس یک روش غیر تهاجمی است. در واقع، شما می توانید همان روز پس از اتمام مراحل در صورت تمایل به کار خود برگردید. در بیشتر موارد، تنها عوارض جانبی واقعی که همراه با این روش تجربه می شوند، قرمزی یا کبودی در اطراف محل تزریق است. همچنین ممکن است بیماران در این محل تزریق مقداری تورم یا حساسیت ایجاد کنند. بطور کلی، این عوارض جانبی در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت بدون مداخله پزشکی از بین می روند.

مضرات استفاده از بوتاکس

مضرات استفاده از بوتاکس

درمان های بوتاکس یک راه حل دائمی برای روند پیری نیست. به منظور حفظ نتایج حاصل از این روش، لازم است که این روند هر ۴ تا ۶ ماه تکرار شود. در حقیقت، نتایج این روش معمولاً هر بار تکرار این روش کمتر و کمتر طول می کشد. این امر به این دلیل است که بیماران تمایل به ایجاد مقاومت در برابر ماده فعال در این درمان دارند.

درمان بوتاکس می تواند بسیار گران تمام شود. در حقیقت، بسیاری از افراد برای تأمین هزینه های این روش های درمانی، اغلب به دنبال گزینه های تأمین مالی جایگزین مانند وام جراحی زیبایی هستند. از آنجا که این درمان ها باید هر چند ماه یکبار تکرار شوند، می توانید در رابطه با این درمان ضد پیری مقدار زیادی بدهی خود را پیدا کنید.

با استفاده از این روش درمانی، فلج دائمی و حتی مرگ وجود دارد. نکته مهم برای جلوگیری از این خطر این است که همیشه تزریق بوتاکس خود را توسط یک جراح پلاستیک مجاز انجام دهید که به صورت حرفه ای در زمینه هنر تزریق بوتاکس آموزش دیده است. این بدان معناست که هیچگاه گزینه های ارزان تر نباید گزینه ای جدی تلقی شود. همچنین می خواهید تأیید کنید که محصولی که به شما تزریق می شود در واقع بوتاکس واقعی است تا بتوانید این خطرات را به حداقل برسانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو