سریال ترکی بابیل Babil چند قسمت است؟

منبع: کولاک

185

1398/12/4

23:50


سریال ترکی بابیل Babil چند قسمت است ؟ سریال Babil جدیدترین سریال استار تی وی و بازیگر محبوب ترکیه هالیت ارگنچ می باشد که هر هفته جمعه ها از این شبکه پخش می شود. سریال بابیل تا کنون تنها چند قسمت پخش شده است ولی به گفته سایت ریتینگ ترکیه بیش از ۴ میلیون در هر هفته بیننده داشته است. سریال ترکی بابیل به کارگردانی اولوچ بایرکتار در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ترکیه و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد.

بابیل Babil چند قسمت است

بابیل Babil چند قسمت است

سریال ترکی بابیل را Nüket Bıçakçı با همکاری Özlem Yücel نوشته و Uluç Bayraktar کارگردانی کرده است. این سریال جمعه شب ها ساعت ۲۱:۳۰ از کانال STAR ترکیه پخش می شود. همچنین سایت های مجاز ویدیویی داخلی نیز با کیفیت بالا این سریال را پخش می کنند.

خلاصه داستان

عرفان استاد اقتصاد در یک دانشگاه است اما متاسفانه زمانی میرسد که از دانشگاه اخراجش میکنند و در همین زمان پسرش هم مبتلا به یک بیماری میشه ؛ او بخاطر همین مشکل ، شدید نیاز به پول داره و مجبور میشه که سراغ یکی از دوست های قدیمیش بره که شاید بتونه پولی بدست بیاره و عرفان مجبور میشه واسه بدست آوردن پول ، وارد یک گروه مافیایی بشه و تو این راه ، زندگیش دگرگون میشه ؛ عرفان در این راه با نامزد قبلیش‌ هم روبه رو می شود…


⇐ برای مطالعه مطالب بیشتر به لینک های سریال ترکی جدید، سریال های در حال پخش ترکیه و سریال ترکیه ای مراجعه کنید.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو