فال روزانه ۰۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۰۵/ ۱۲/ ۱۳۹۸


منبع: برترین ها

122

1398/12/5

06:04


همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه 98/12/05

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال‌های که از زندگی‌تان گذشته، قدر زندگی‌تان را آن‌گونه که باید و شاید ندانسته‌اید و همیشه از زندگی طلبکار بوده‌اید. سالی که با تولدتان شروع می‌شود زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و قدر داشته‌های‌تان را بدانید. انسان خوش‌مشرب و گشاده‌رویی هستید و علاقه‌زیادی به گسترش دامنه دوستان‌تان دارید، در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، فرصت‌‌های بیشتری برای نشست‌و‌برخاست با افراد جدید پیدا می‌‌کنید و دوستان تازه‌ای پیدا خواهید کرد. در ماه اسفند که با تولدتان شروع‌کرده‌اید اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ خواهد داد و این اتفاق، زمینه دستاوردهای بیشتری را در سال تولدتان هموار خواهد کرد. ماه‌های تیر و مرداد سال آینده، دشوارترین ماه‌های سال تولدتان خواهند بود و در این ماه‌ها مشاجره‌های زیادی میان شما و اطرافیان در خواهد گرفت. در نتیجه در این ماه‌ها تا می‌توانید جلوی سوء‌تفاهم و اختلاف بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده را بگیرید. در ماه آبان سال آینده اتفاق بدی برای شما رخ خواهد داد و این اتفاق حسابی شما را از کوره به در می‌کند. اما غم به دل خود راه ندهید و با آرامش و اعتماد‌به‌نفس، این مشکل را پشت‌سر بگذارید. سالی که با تولدتان شروع کرده‌اید را به چراغی درخشان برای سال‌های آینده زندگی خود تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز بسیار شلوغی را در پیش‌ دارید و حجم زیاد کارها، مجال لحظه‌ای آرامش به شما نمی‌دهد. اما نگران نباشید چرا که شانه‌‌های‌تان زیر بار مشکلات خم نخواهد شد و انرژی لازم را بدست خواهید آورد. قصد خرید منزل یا مغازه‌ای را دارید و امروز را برای عقد‌قرارداد انتخاب کرده‌اید. این معامله را با خیال‌راحت انجام دهید و مطمئن باشید از خرید این منزل یا مغازه ضرر نخواهید کرد. انسان رازنگه‌داری نیستید و سفره دلتان را پیش هر کسی باز می‌کنید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت شما را به انسان غیرقابل اطمینانی تبدیل کند، رازنگه‌داری در پیش بگیرید و به خاطر داشته باشید که بعضی از رازها را بهتر است برای همیشه در سینه نگه دارید. امروز فردی که علاقه زیادی به ایشان دارید به دیدارتان می‌آید و این دیدار زمینه شادی و نشاط شما را فراهم خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به یاد خاطره‌های خوش عاشقی با شما خواهد افتاد و روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه می‌کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز را با امید به آینده شروع کرده‌اید و به لطف امید و آینده‌نگری، مشکلات پیش‌رو را راحت‌تر از همیشه حل کنید. به فکر گسترش کار و تجارت خود هستید، اما راه‌حل مفیدی به ذهن‌تان نمی‌رسد و از اینکه پیشرفتی نمی‌کنید حسابی ناراحتید. امروز با یکی از آشنایان که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد مشورت کنید و راه‌و‌چاه افزایش درآمد و پیشرفت را از ایشان جویا شوید. یکی از اعضای منزل با مشکلی روبرو شده و امروز نیازمند کمک شما است. دست یاری به سمت این فرد دراز کنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. سفری غیرمنتظره‌ را در پیش دارید و اصلاً آماده مسافرت نیستید، اما رنج سفر را به جان بخرید و مطمئن باشید این سفر دستاوردهای زیادی به کارنامه زندگی‌ شما اضافه خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای بر سر چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، درنتیجه روز را با کمترین اختلاف‌نظر به پایان برسانید و از برگ گل کمتر به عشق زندگی‌تان نگویید. امروز فردی پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان خواهد گذاشت، این پیشنهاد از چیزی که فکرش را بکنید گمراه‌کننده‌تر است و انجام آن شما را به دردسر بزرگی می‌اندازد.

فـال روزانـه - Daily Omen

وعده‌‌های پوشالی زیادی می‌دهید و با وعده‌و‌وعید کارتان را به پیش می‌برید، این رویکرد شما را به فرد غیرقابل اطمینانی تبدیل کرده که حرف‌هایش اهمیت چندانی برای اطرافیان ندارد. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز به گونه‌ای رفتار نمایید که اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. انسان ولخرجی هستید و همیشه قصد دارید با ولخرجی و خرید چیزهای گران‌قیمت، اطرافیان را تحت‌تاثیر بگذارید. اما این رویکرد به غیر از ورشکستگی چیزی برای شما به ارمغان ندارد و امروز به خودتان قول بدهید که ولخرجی را کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید. اهمیت زیادی به وقت‌گذراندن در کنار اعضای منزل نمی‌‌دهید و همیشه از اعضای خانواده دوری می‌گیرید. قبل از اینکه این وضعیت زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند، امروز به خودتان قول بدهید که وقت بیشتری را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید و به آنها ثابت کنید که از بودن در کنارشان لذت می‌برید. اهمیتی به نظر همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و این وضعیت فاصله‌ عمیقی میان شما و ایشان انداخته است، قبل از اینکه کار از کار بگذرد، فکری به حال این شرایط بردارید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که نظرهای ایشان از هر کس دیگری برای شما مهم‌تر است. امروز در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر خواهید خورد، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که همکاران یا اعضای خانواده به کمک شما می‌آیند و این مشکل را راحت‌‌تر از چیزی که حتی فکرش را بکنید از سر راه برخواهید داشت. امروز یکی از آشنایان، با تقدیم هدیه‌ای، قصد غافلگیری شما را دارد، این هدیه را با کمال‌میل قبول نمایید و در آینده به این فرد ثابت نمایید که محبتی که امروز به شما داشته را فراموش نکرده‌اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اعضای خانواده مطابق میل شما رفتار نمی‌کنند و این وضعیت زمینه ناراحتی و دلخوری شما را فراهم کرده است، این ناراحتی هیچ لزومی ندارد چرا که باید به اعضای خانواده حق بدهید طبق نظر خودشان زندگی کنند و اعمال‌نظرهای مستبدانه را کنار بگذارید. امروز به رغم اینکه اشتباهی انجام نمی‌دهید، فردی از رفتار شما ناراحت خواهد شد، دل این فرد از جای دیگری پُر است و ناراحتی ایشان ربطی به کار شما ندارد، در نتیجه با این فرد از در خصومت و دشمنی وارد نشوید و اجازه دهید گذرزمان، روحیه این فرد را بهبود بخشد. قرار است پولی به دست شما برسد اما هنوز خبری از این پول نیست، اجازه ندهید این شرایط وضعیت مالی شما را به خطر بیاندازد و موقتاً از یکی از دوستان یا آشنایان خود پول قرض کنید و گره‌های مالی که در کارتان افتاده را باز نمایید. اختلافات زیادی را میان اعضای خانواده شاهد هستید و این وضعیت باعث شده تا محبت از خانه شما دور شود. امروز زمان خوبی است که با اعضای خانواده صحبت کنید و از آنها درخواست نمایید که اختلاف‌های کوچک را فراموش کنند و به جای قهر و دشمنی، همیشه از محبت و صلح سخن بگویند. عاشق فردی هستید، اما تاکنون عشق خود را با این فرد درمیان نگذاشته‌اید و عشقی یک‌طرفه را ادامه داده‌اید، امروز بهترین زمان برای ابراز عشق است و مطمئن باشید آتش عشقی که امروز در دل محبوب‌تان روشن می‌کنید، تا ابد در دل ایشان روشن خواهد ماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد انجام کاری محال‌ و غیرممکن را دارید و وسوسه انجام این کار، خواب را از چشم شما ربوده است. امروز زمان مناسبی است که واقع‌بین باشید و انجام این کار غیرممکن را کنار بگذارید و با رویکردی واقع‌گرایانه به استقبال زندگی بروید. امروز گرفتار مشکل مالی خواهید شد و برای حل این مشکل کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، در چنین شرایطی از آبرو و اعتبار خود استفاده کنید و پولی که به آن نیاز دارید را از دوستان قرض بگیرید. عازم سفر هستید و برنامه‌های زیادی برای مسافرت چیده‌اید، اما این مسافرت در آخرین لحظه لغو می‌شود و سفری که در پیش‌رو دارید به آینده موکول خواهد شد. انسان خلاق و هنرمندی هستید، اما تاکنون کسی قدر هنر شما را ندانسته و استعداد‌تان شکفته نشده است. امروز سایه همای سعادت روی سر شما می‌افتد و فردی به هنر و استعداد شما پی می‌برد و زمینه درخشش شما در دنیای هنر را فراهم خواهد کرد. مدتی است که از دوستان قدیمی خبری ندارید و حسابی دلتنگ‌شان شده‌اید، امروز زمان مناسبی است که سری به رفقای دیرینه بزنید و دلتنگی‌های‌تان را پایان بخشید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که انتظار دارید هوای شما را در مشکلات و سختی‌ها ندارد و این وضعیت، زمینه دلخوری شما را فراهم کرده است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و دلیل کم‌محلی‌های ایشان را جویا شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهایی است که اصلاً حوصله بلند شدن از رختخواب را ندارید و خسته و کوفته هستید، اما خبر فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد و این خبر زمینه شادی و خوشی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌های زیادی را در سینه نهان دارد و نمی‌خواهد این حرف‌‌ها را با شما به‌اشتراک بگذارد. قبل از اینکه ادامه این وضعیت فاصله‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان بیاندازد، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و به وی ثابت نمایید که سنگ‌صبور خوب و قابل‌اعتمادی برای حرف‌های ناگفته‌ عشق‌زندگی‌تان هستید. انسان مغروری هستید و غرور بی‌جا جلوی پیشرفت‌های شما را گرفته است. ادامه این رویکرد به صلاح شما نیست و امروز تصمیم بگیرید که غرور بی‌جا را زیر پا بگذارید و رویکردی دوستانه و محبت‌آمیز را با اطرافیان و اهل منزل در پیش بگیرید. اهمیت زیادی برای عمر باارزش خود قائل نیستید و اتلاف وقت زیادی در زندگی دارید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از وقت‌کشی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های باارزش زندگی‌تان را بدانید و اجازه ندهید زندگی‌تان به بطالت و بی‌ثمری تلف شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز پرخطری را آغاز کرده‌اید و حادثه‌ای سلامت شما را تهدید می‌کند، در چنین روزی تا می‌توانید حواس‌تان را جمع کنید و روزی بدون حادثه را سپری نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی ندارید و مشکلات مالی لحظه‌ای دست از سر شما بر نمی‌دارد. به خاطر داشته باشید که تنها با پس‌انداز و صرفه‌جویی از پس حل این مشکلات مالی بر خواهید آمد. امروز میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرید. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای صلح و صفا میان اعضای منزل انجام دهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز زمان عاشقی شما فرا می‌رسد و با فردی آشنا خواهید شد و در اولین نگاه به این فرد دل می‌بازید. به لحاظ کاری روز دشواری را در پیش ندارید و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که حتی فکرش را بکنید یکی‌پس‌از دیگری انجام می‌شود. امروز یکی از اعضای خانواده به کمک شما نیاز دارد، اما کاری از دست‌تان برای کمک به ایشان بر نمی‌آید و از انجام گرفتاری‌های خودتان به سر نیستید، در نتیجه از این فرد عذرخواهی کنید و به ایشان قول بدهید که در اولین فرصت هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به وی انجام خواهید داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

هوش سرشاری دارید و انسان بااستعدادی هستید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و مشکلاتی که با آنها روبرو می‌شوید را با هوش و تدبیر از سر راه بردارید. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما تلاش‌های شبانه‌‌روزی‌تان دستاورد چندانی برای شما به دنبال نداشته است. امروز ورق بر می‌گردد و مزد زحمت‌های خود را خواهید گرفت. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و زمینه دستاوردهای بیشتری را فراهم کنید. دل در گرو عشق دلداری دارید و عشق آتشین شما به محبوب، خواب از سرتان ربوده است، اما این عشق، عشق ماندگاری نیست و احتمال ایجاد فاصله‌ای میان شما و دلدارتان وجود دارد. امروز یکی از اعضای خانواده که خاطرش برای شما عزیز است، اشتباهی انجام می‌دهد و این اشتباه ضرری به شما وارد می‌کند. اجازه ندید چنین اشتباهی رابطه شما و این فرد را خراب کند و با چشم‌پوشی از این اشتباه، به ایشان ثابت نمایید که بخشش از بزرگان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان رویاپردازی هستید و خیال‌پردازی و رویا، شما را از واقعیت دور کرده است، این قضیه باعث شده تا دستاورد چندانی در زندگی نداشته باشید و از هم‌قطاران‌تان عقب باشید. امروز زمان مناسبی است که خیال‌پردازی را کنار بگذارید و نقشه‌های واقعی و عمل‌گرایی برای زندگی خود آماده کنید. امروز فردی از شما درخواست پول خواهد کرد، این پول را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید این فرد زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، این قرض را بازپس خواهد داد. رابطه‌ای عاشقانه و صمیمی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و تفاهم و نقاط‌مشترک زیادی بین شما وجود دارد. این رویکرد را به فال نیک بگیرید و زندگی عاشقانه‌ای را در کنار عشق‌زندگی‌تان سپری نمایید. اهمیتی به سرووضع‌تان نمی‌دهید و اصلاً به خودتان نمی‌رسید، امروز زمان مناسبی است که این رویکرد را تغییر دهید و دستی به سروروی‌تان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اطرافیان روی شما به عنوان فرد قابل اطمینانی حساب‌باز می‌کنند. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که در آینده احترام و اعتبار بیشتری بدست خواهید آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان سخت‌کوش و پرتلاشی هستید و لحظه‌ای دست از کار و تلاش نمی‌کشید، این روحیه باعث شده تا از خودتان غافل شوید و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا نکنید. امروز زمان مناسبی است که تغییر رویکرد بدهید و در کنار کار، فرصتی را برای خودتان کنار بگذارید و استراحت کنید. بیماری قدیمی و مزمنی را تحمل می‌کنید و درد این بیماری را به جان خریده‌اید و اهل مراجعه به پزشک نیستید، قبل از اینکه این بیماری شما را زمین‌گیر کند، در اولین فرصت سری به پزشک بزنید و فکری به حال درمان این بیماری بردارید. مدتی است که به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان بیرون نرفته‌اید و گشتی در بازار نزده‌اید. قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند، امروز دست ایشان را بگیرید و گشتی در بازار بزنید. امروز خرج مترقبه‌ای پیش‌روی شما قرار می‌گیرد و ثبات مالی‌تان از بین می‌رود، از این وضعیت درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، وضعیت مالی‌تان را ثبات بیشتری بخشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از آشنایان نزدیک پیشنهادی برای گسترش کار به شما می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید که سود سرشاری از این پیشنهاد روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. انسان عجول و کم‌حوصله‌ای هستید و می‌خواهید راه صد ساله را در یک شب طی کنید، مطمئن باشید که با این رویکرد راه به جایی نخواهید برد و از امروز صبر پیشه کنید و ناامید نشوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده و امروز را به یکی از عاشقانه‌ترین روزهای زندگی‌ شما تبدیل خواهد کرد. علاقه زیادی به انجام کارهای خلاقانه دارید، اما روزمرگی‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای انجام کارهای نوآورانه پیدا نمی‌کنید. امروز بخت با شما یار است چرا که این فرصت دست می‌دهد و زمانی پیدا می‌کنید تا به روی راحتی به کارهای خلاقانه مشغول شوید. امروز دوستی قدیمی به دیدار شما می‌آید و لحظه‌های شادی را در کنار ایشان سپری خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. نظارتی بر حساب‌‌و‌کتاب‌های زندگی‌تان ندارید و سکان خرج‌ها از دست‌تان در رفته است. قبل از اینکه این وضعیت کار شما را به ورشکستگی بکشاند، از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌های خود داشته باشید. کار بسیار پسندیده‌ای در گذشته انجام داده‌اید و امروز این کار در نظر دوستان و آشنایان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. خاطرات ناخوشایندی از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید، این خاطرات فاصه‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کرده است. ادامه چنین شرایطی اصلاً به صلاح شما نیست و به جای فکرکردن به این خاطره‌های ناخوشایند، از امروز به خودتان قول بدهید که خوبی‌ها و نکات مثبت عشق‌زندگی‌تان را ببینید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها، گذشته است. امروز همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل به کمک شما نیاز دارند، دست رد به سینه آنها نزنید و ثابت نمایید که از هر فرصتی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره می‌گیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو