بیوگرافی کامل ژیلا امیرشاهی و همسرش (مجری تلویزیون) + عکس و زندگی شخصی

بیوگرافی کامل ژیلا امیرشاهی و همسرش (مجری تلویزیون) + عکس و زندگی شخصی


منبع: کولاک

422

1398/12/5

12:49


در این مطلب از بیوگرافی ژیلا امیرشاهی و همسرش نوشته ایم. ژیلا امیرشاهی  ۲۳ اردیبهشت ۱۳۳۹ در قزوین به دنیا آمده و سابقه زیادی به عنوان مجری تلویزیون و گوینده رادیو دارد. همسر ژیلا امیرشاهی سید جمال الدین طبرسی نژاد متولد ۱۳۳۳ می باشد. فرزندان ژیلا امیرشاهی شامل ۳ دختر می باشد. وی ساکن تهران بوده و مدرک تحصیلی اقتصاد و بزرگانی دارد.

بیوگرافی کامل ژیلا امیرشاهی و همسرش

بیوگرافی کامل ژیلا امیرشاهی و همسرش

ژیلا امیرشاهی متولد فصل بهار در تهران و فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی است. او بیشتر با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده‌است و در شبکه سلامت نیز به اجرا مشغول است. ژیلا امیرشاهی با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌ است و حاصل آن ازدواج ۳ دختر می‌باشد.

ژیلا امیرشاهی در ابتدا دبیر زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل عدم رضایت از شغل خود و علاقه به گویندگی، وارد سازمان صدا و سیما شد. در سال ۷۱ به صورت مقطعی در گروه سیاسی و دانش فعالیت کرده و از سال ۷۳ وارد رادیو می‌شود که این آغاز کار حرفه ای اوست.

برنامه جهان دانش اولین اجرای رادیویی ژیلا امیرشاهی و پس از آن نیز در دو برنامه با موضوعات متفاوت به اجرا پرداخت که یکی برنامه ای ادبی به نام گل گشت و دیگری برنامه ای در حوزه دفاع مقدس به نام جلوه‌های پایداری بود.

ژیلا امیرشاهی در سال ۱۳۷۶ در برنامه «صدا در سیما» شرکت کرد و در سال ۱۳۷۹، برنامه پربیننده و پرمخاطب «به خانه بر می گردیم» را در دست گرفت. ژیلا امیرشاهی چند سال به دلیل شغل همسرش از بینندگان برنامه «به خانه برمی گردیم» خداحافظی کرده و مدتی را در خارج از ایران زندگی کرد و پس از بازگشت به ایران دوباره مجری این برنامه شد و تا به الان نیز در آن حضور دارد.

ژیلا امیرشاهی می‌گوید: این برنامه برایم مثل بچه ای است که بزرگش کردم، خیلی دوستش دارم و روی آن تعصب دارم. از دیگر فعالیت‌های امیرشاهی، اجرای برنامه مادر، کودک، تندرستی در شبکه سلامت است.

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو