اولین اکران فیلم پیشی میشی برای کودکان کار

منبع: نمناک

135

1398/12/5

12:53


فیلم پیشی میشی با بازی بهاره رهنما و رضا شفیعی جم تنها کمدی کودک آماده اکران در نوروز 99 است که ابتدا برای کودکان کار نمایش داده میشود.

اکران فیلم پیشی میشی در نوروز

فیلم سینمایی پیشی میشی به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی احمد احمدی فیلم متقاضی اکران در نوروز 99 است و با شرایط ویژه ای اکران خواهد شد.

پیشی میشی تنها گزینه کودک اکران نوروز 99 است که با حضور بازیگران طناز سینما در اولین اکران خود برای کودکان کار به نمایش گذاشته میشود و اولین تماشاگران این فیلم کودکان کار هستند.

این فیلم سینمایی که یک کمدی شاد برای کودکان و نوجوانان است و تصویربرداری آن از مردادماه در تهران آغاز شده بود،آماده اکران در نوروز امسال است تا اوقات خوشی را برای کودکان و نوجوانان رقم بزند.

بهاره رهنما

بازیگران فیلم پیشی میشی عبارتند از:

رضا شفیعی جم،بهاره رهنما،ارژنگ امیرفضلی،علی کاظمی،ساعد هدایتی،محمد شیری،قباد شاپوری،احمد یاوری شاد،سپهر سهرابی،مهدی حدادی،نفیسه روشن،یوسف صیادی،صدیقه کیانفر،عباس محبوب در کنار طاها و ماهان عابدی دو بازیگر کودک در فیلم پیشی میشی ایفای نقش کرده اند.

رضا شفیعی جم و یوسف صیادی

حسین قناعت کارگردانی که ساخت فیلم هایی چون دزد و پری، قهرمانان کوچک، لازانیا و تپلی و من را در کارنامه هنری اش دارد در جدیدترین تجربه ساخت فیلم سینمایی پیشی میشی را با محوریت داستانی کودک و نوجوان مقابل دوربین برد.

رضا شفیعی جم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو