کامیک مرد عنکبوتی ساخته می‌شود

منبع: ایران آرت

148

1398/3/31

10:37


جی.جی. ایبرامز و فرزندش هنری، کامیک "اسپایدرمن" را می‌نویسند.

ایران آرت: در روزهای گذشته شایعات بسیاری در مورد "مرد عنکبوتی" شنیده شد و مارول شمارش معکوس برای اعلام خبری در رابطه با این شخصیت در شبکه‌های اجتماعی منتشر ساخت. ساعاتی پیش تأیید شد که "جی.جی. ایبرامز" کارگردان "جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد" به همراه فرزندش هنری، در حال نگارش کامیکی براساس شخصیت "مرد عنکبوتی" برای مارول است.

به گزارش سی نما، در این کامیک که سپتامبر آینده منتشر می‌شود و "سارا پیچلی" تصاویرش را نقش زده، شخصیت شرور جدیدی به نام "کاداوروس" معرفی می‌شود. بنابر گزارش نیو یورک تایمز، کاداوروس نه تنها برای "اسپایدی" یا "پیتر پارکر" دردسرسازی می‌کند بلکه مشکلاتی را هم برای "ماری جین واتسون" به وجود می‌آورد.

ایده‌ی اولیه‌ این پروژه در واقع ۱۰ سال قبل توسط "نیک لو" یکی از نویسندگان مارول مطرح می‌شود. ایبرامز در این خصوص می‌گوید: "نیک اصرار می‌کرد که کتابی با او بنویسم. حدود یک سال قبل، موضوع را با هنری مطرح کردم و به شکلی ارگانیک اتفاق افتاد. و این کار را لذت‌بخش کرد. حتی با وجود اینکه از مدت‌ها پیش با نیک در این باره صحبت کرده بودم، اما به شکل عجیبی احساس می‌کنم که از دل گفتگوهایم با هنری برآمد، و ایده‌های هیجان‌انگیزی به ذهن ما خطور کرد و نیک هم از این همکاری استقبال کرد."

مارول از روزهای گذشته با ارسال تصاویری در شبکه‌های اجتماعی به هواداران وعده‌ی چنین کامیکی را می‌داد و هواداران را به این فکر انداخت که شاید نسخه‌ی کامیک "مرد عنکبوتی ۴" در راه است. اما مارول سپس تأیید کرد که این تیزرها ارتباطی به فیلم‌های "سم ریمی" و یا "چهار شگفت‌انگیز"‌ آنگونه که طرفداران تصور کرده بودند ندارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو