عکس و بیوگرافی سینا محمدی فر و خانواده + صداپیشه و بازیگر

عکس و بیوگرافی سینا محمدی فر و خانواده + صداپیشه و بازیگر


منبع: نمکستان

353

1398/12/5

14:42


سینا محمدی فر متولد هجدهم دی ماه سال ۱۳۸۰ در شهر تهران است. وی یکی از بازیگران نوجوان سینما و تلویزیون ایران است که فعالیتهای بازیگری خود را از سنین بسیار کم شروع کرد

نمکستان: سینا محمدی فر زاده هجدهم دی ماه سال ۱۳۸۰ در شهر تهران است. وی یکی از بازیگران نوجوان سینما و تلویزیون ایران است که فعالیتهای بازیگری خود را از سنین بسیار کم شروع کرد و به خاطر استایل خاص و چهره زیبا و البته تجربیاتی که بعدها به دست خواهد آورد، میتواند به یکی از خوش آتیه ترین بازیگران سینمای ایران بدل شود.

او چهره ای شبیه به دوران کودکی بهرام رادان دارد و شاید در آینده ای نه چندان دور جا پای رادان بگذارد. او به فعالیت مدلینگ و نیز صدا پیشگی نیز مشغول است و به شکل حرفه ای به رشته ورزشی شنا میپردازد. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و هنری سینا محمدی فر

سینا محمدی فر عکس سینا محمدی فر بیوگرافی سینا محمدی فر

تحصیلات :

سینا محمدی فر در حال حاضر هجده ساله است و سالهای پایانی دبیرستان را طی میکند و به زودی باید وارد دانشگاه شود.

نحوه ورود به دنیای بازیگری :

زمانی که یک دانش آموز کلاس اول ابتدائی بود والدینش او را در یکی از کلاسهای شنا ثبت نام کردند تا شنا کردن را خوب بیاموزد. پدر یکی از بچه هائی که او هم آنجا شنا میکرد در کار تبلیغات بود و وقتی برای اولین بار چهره سینا را میبیند، استایل او را برای بازیگری در تبلیغات تجاری مناسب تشخیص میدهد و بدید ترتیب او کارش را با مدلینگ شروع کرد و خیلی زود مورد توجه کارگردانان قرار گرفت تا در فیلمهایشان به عنوان بازیگر کودک حضور داشته باشد.

 سینا محمدی فر

حضور در شبکه آموزش :

او برای اولین بار در یک مجموعه آموزشی به نام تجربه های آقای خوشبخت جلوی دوربین رفت و بدین ترتیب وارد قاب تلویزیون و دنیای بازیگری شد. تجربه های آقای خوشبخت که با هدف بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان ایرانی تهیه و تولید شده از شبکه آموزش سیمای ملی پخش میشود و در آن یک شخصیت عروسکی به نام آقای خوشبخت وجود دارد که یک پیرمرد دنیا دیده و با تجربه مهربانست.

او در آپارتمانی زندگی میکند که ساکنینش دچار معضلات و مشکلات فراوانی هستند و او سعی میکند همچون یک پیر دانا، تجربیات خود را برای مدیریت کردن زندگی و حل مشکلات، در اختیار همسایگانش قرار دهد.

 سینا محمدی فر

بازی در تله فیلم یک روز خوب :

یک روز خوب یک داستان با محوریت کودکان و برای رده سنی خردسال و نوجوان ساخته شده که از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و بازیگرانی همچون شمسی فضل اللهی و نیز آزاده اسماعیل خانی در کنار عده ای از بازیگران با ذوق و با استعداد کودک همچون سینا محمدی فر در آن حضور دارند و روایت داستان دختر بچه ای به نام زهره میباشد که قصد دارد با کمک دوستان خود هدیه ای برای مادرش خریداری نماید و او را خوشحال سازد.

از آوای باران در یادآوری :

او پس از بازی در یک تله فیلم در برخی از مجموعه های تلویزیونی مانند یادآوری، آوای باران، عین شین قاف و زخم نقش آفرینی کرد.یاد آوری یک سریال زیبا و پر طرفدار بود که از شبکه آی فیلم به روی آنتن رفت و موضوع فیلم درباره تعدادی خانواده بود که پس از درگیری با مرگ اعضای نزدیک خانواده شان و مشکلات بغرنجی که با آن دست به گریبانند دوبره به روی زندگی لبخند میزنند و قدرش را بیشتر میدانند. سینا محمدی فر در این مجموعه تلویزیونی چهل و یک قسمته نقش پسر نوجوانی به نام امین را ایفا میکرد.

ثریا قاسمی، متین ستوده و رویا تیموری از جمله همبازیهای سینا در فیلم بودند. آوای باران را نیز حسین سهیلی زاده کارگردانی کرده بود و الهام چرخنده و سام درخشانی از جمله بازیگران آن بودند. این فیلم نیز بسیار مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت و موضوع سریال نیز درباره تلاشها برای جست و جوی دختری به نام باران است که سالهاست هیچ نشانی از او وجود ندارد و خانواده اش او را گم کرده اند. گیله وا آخرین سریالی میباشد که سینا محمد فر در آن حضور داشته و در این فیلم نفش یک نوجوان ارمنی به اسم آندرانیک را ایفا میکرد.

سینا محمدی فر

گویندگی رادیو :

او مدتیست که در رادیو به عنوان صدا پیشه و گوینده مشغول فعالیت است.

مدلینگ :

برای برندهایی همچون: ایسلند و نیز روح هامون فعالیت تبلیغاتی داشته و همکاری نموده است.

اوقات فراغت :

در زمان فراغت از درس و مدرسه و نیز مدلینگ و بازیگری دوست دارد ورزش کند. به سوارکاری و نیز شنا علاقه خاصی دارد.

چهره برگزیده مجله نوجوانان :

در سال ۹۲ به دلیل فعالیتهای هنری خود موفق شد چهره برگزیده نوجوان سال ۹۲ را از آن خود کند.

سینا محمدی فر

در ادامه با عکس های جدید سینا محمدی فر همراه ما باشید.

 سینا محمدی فر

زندگینامه سینا محمدی فر

 سینا محمدی فر

عکس و بیوگرافی سینا محمدی فر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو