دوست دارید به اروپا سفر کنید اما از قیمت ها اطلاع ندارید؟ قیمت های متفاوت آژانس ها شما را گیج کرده است؟

منبع: همگردی

114

1398/12/5

15:30


همه دوست دارند سفر کنند. در میان تور اروپا بیشتر از دیگر مقاصد جذاب است و مخاطبان کمی هم ندارد. اما هزینه تورها همیشه باعث شده مسافران دلسرد شوند. اما شاید برایتان سؤال باشد چه چیزی سبب می شود تا قیمت تور اروپا آژانس ها با هم متفاوت باشد؟

مطمئناً سود هر آژانسی در قیمت تور اروپا بی تأثیر نیست. برخی آژانس برای اینکه سود بیشتری کسب کنند، تورهای خود را با قیمت بیشتری به مسافران عرضه می کنند. خدماتی که برای هر تور ارائه می شود، تأثیر مستقیمی روی قیمت تورها می گذارد. برای مثال یک آژانس خدماتی که روی تور خود ارائه می دهد شامل: بلیط رفت و برگشت هواپیما، اخذ ویزای شنگن، رزرو هتل 4 ستاره، ترانسفر فرودگاهی و یک روز گشت شهری می شود. آژانس دیگر علاوه بر خدماتی که گفته شد بیمه مسافرتی، پرداخت عوارض خروج از کشور و نهار و شام را به خدماتشان اضافه می کند که سبب افزایش قیمت تور اروپا می شود.

تور اروپا

تور فرانسه و یک عمر خاطره

فلسفه سفر کسب تجربه و ثبت خاطره است. این فلسفه به سفر داخلی و خارجی هم محدود نمی شود. شما سفر می کنید تا هم رفع خستگی کنید و هم تجربه های متفاوتی کسب کنید. در این میان سفر به قاره اروپا به خصوص تور فرانسه هم جذاب است و هم با کسب تجربه های گوناگون همراه است. با انتخاب تور فرانسه فرصت بازدید از پاریسی را دارید که از نظر توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جزء 5 شهر اول اروپا محسوب می شود. تور فرانسه ژیوار سراسر خاطره است. از گشت وگذار در خیابان معروف شانزهلیزه تا رسیدن به طاق پیروزی گرفته تا برج ایفلی که از هر گوشه شهر خودنمایی می کند. حتی خوردن سوپ پیاز در پاریس در یک رستوران اصیل فرانسوی برای شما خاطره انگیز خواهد بود. با تور فرانسه ژیوار همراه شوید تا هم خیالتان از بابت دریافت ویزا راحت باشد و هم سفری بی دغدغه را تجربه کنید. ژیوار این قول را به شما می دهد که در خلق زیباترین خاطرات به شما کمک کند.

تور فرانسه و یک عمر خاطره

اخذ ویزای شنگن سخت اما شدنی

تقریباً همه می دانند که برای سفر به اروپا باید ویزا بگیرند. دریافت ویزا جز ارکان اصلی یک تور اروپایی است می خواهد تور مجارستان باشد یا تور فرانسه، هیچ تفاوتی ندارد.

شما باید بدانید که برای دریافت ویزا باید یکسری مدارک به سفارت خانه ها ارائه دهید. این مدارک شامل مدارک شناسایی، مدارک ملکی (سند خانه و...)، مدارک شغلی (گواهی اشتغال به کار و...)، گردش حساب بانکی و تمکن حساب بانکی می شوند. مدارکتان را باید ترجمه کنید البته قبل از ترجمه مطلع شوید که نیاز به ترجمه هست یا نه چون برخی کشورها مانند آلمان مدارک را ترجمه شده از شما نمی خواهند. حتماً هم برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به دفتر انگشت نگاری باید مراجعه کنید. برای دریافت نتیجه باید صبور باشید و دو تا سه هفته تحمل کنید. چنانچه احتمال می دهید که ریجکت شوید حتماً سعی کنید در قالب تورهای گروهی برای ویزا اقدام کنید. حتماً در خصوص آژانسی که برای شما خدمات اخذ ویزا را ارائه می دهند از قبل تحقیق کنید تا به مشکل برنخورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو