فصل دوم سریال دووم پاترول Doom Patrol کی پخش می شود؟ + معرفی بازیگران و داستان

منبع: کولاک

162

1398/12/5

15:57


معرفی فصل دوم سریال دووم پاترول Doom Patrol در این مطلب. این سریال یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی به سبک ابرقهرمانی و درام است که بر پایهٔ گروهی خیالی به همین نام اثر آرنولد دریک، باب هینی و برونو پرمیانی از شرکت دی‌سی کامیکس است. آوریل بالبی، دایان گررو، برندن فریزر، آلن تودیک و تیموتی دالتون از بازیگران آن می‌باشند. دووم پاترول به عنوان یک اسپین‌آف برای مجموعه تلویزیونی تایتان‌ها به‌شمار می‌رود. فصل اول این مجموعه در سال ۲۰۱۹ پخش شد.

فصل دوم سریال دووم پاترول Doom Patrol

فصل دوم سریال دووم پاترول Doom Patrol

با اینکه پرونده‌ی فصل دوم سریال Titans (تایتان‌ها) هم بسته شده است، اما بسیاری از طرفداران همچنان منتظرِ پخش فصل دوم سریال موفق Doom Patrol (دووم پاترول) هستند.

خوشبختانه پس از اعلام اینکه ابیگیل شاپیرو نقش دورتی اسپینر را در فصل دوم سریال ایفا می‌کند، خبر دیگری از بازیگران تازه‌ی سریال Doom Patrol منتشر شده است که مطمئناً طرفداران را به تماشای فصل دوم آن ترغیب خواهد کرد. مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کارن اوبیلوم، ستاره‌ی سریال Games People Play، برای ایفای نقش رونی اورز در فصل دوم سریال Doom Patrol انتخاب شده است. به گزارش ددلاین، اورز یک نظامی کارآزمورده با گذشته‌ای مبهم است که ویکتور استون/سایبورگ با نقش‌آفرینی جویون وید را در یک گروه پشتیبانی PTSD (اختلال تنش‌زای پس از ضایعه‌ی روانی) ملاقات می‌کند.

با اینکه این‌طور به نظر می‌رسد که این دو کاراکتر رابطه‌ی دوستانه‌ای با هم دارند و آسیب‌های یکسان باعث برقراری پیوندی بین آن‌ها شده است، اما اوبیلوم نقش نسخه‌ی متفاوتی از رونالد اورز را بازی می‌کند که درنهایت به یکی از دشمنان سایبورگ تبدیل می‌شود.

درحال‌حاضر تاریخ پخش فصل دوم سریال Doom Patrol اعلام نشده است، اما بازگشت دایان گررو برای نقش کریزی جین، برندن فریزر برای نقش کلیفورد استیل/مرد رباتی، جویون وید برای نقش ویکتور استون/سایبورگ، تیموتی دالتون برای نقش نایلز کولدر/چیف، آوریل بالبی برای نقش ریتا فار/الاستی-گرل و مت بومر برای نقش لری ترینر/نگتیو من در این فصل تایید شده است.


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو