بالاخره ویتامین C برای پیشگیری کرونا خوب است؟

39

1398/12/5

16:22


سازمان بهداشت جهانى در سایت رسمى خود به نکته مهمى اشاره کرده است. لیستى را معرفى کرده که نه تنها به عنوان دارو یا علاج کمکی به درمان کرونا نمیکنه مى تونه حتى مضر هم باشه! ازجمله ویتامین C.

بالاخره ویتامین C  برای پیشگیری کرونا خوب است؟

به گزارش بهداشت نیوز کرونا ویروس جدید (CoV) نوعی جدید از ویروس است. بیماری ایجاد شده با ویروس کرونا که به آن بیماری کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) می‌گویند، اولین بار در ووهان چین شناسایی شد. CO مخفف کرونا، VI مخفف ویروس و D به معنی بیماری (در انگلیسی). قبلاً به این بیماری «کروناویروس جدید ۲۰۱۹» یا «nCoV-۲۰۱۹» می‌گفتند. ویروس COVID-۱۹ ویروس جدیدی بوده و به خانواده ویروس‌هایی همچون سارس (سندروم تنفسی حاد) و سایر سرماخوردگی‌های معمولی مرتبط است.

۱. مصرف زیاد از حد ویتامین C

۲. سیگار کشیدن و مصرف دخانیات

۳. نوشیدن دمنوش‌ها و چای‌های گیاهی

۴. استفاده چندین ماسک همزمان

۵. خوددرمانی به‌ویژه در مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها

سازمان بهداشت جهانى در سایت رسمى خود به نکته مهمى اشاره کرده است. لیستى را معرفى کرده که نه تنها به عنوان دارو یا علاج کمکی به درمان کرونا نمی‌کند، بلکه مى‌تواند حتى مضر هم باشد! ازجمله ویتامین C.

توجه کنید اعلام کرده به عنوان درمان؟! پس در واقع مخاطب، فرد مبتلا به کرونا است. اما ممکن hsj شما مبتلا باشید ولى خبر ندارید و ویتامین C بخورید و بدتر ویروس در بدن شما پخش می‌شود! بنابراین سایت who به هیچ عنوان نگفته که ویتامین C خوب نیست، این بخش براى افراد مبتلا به کرونا است. قطعا ویتامین C براى سیستم ایمنى بسیار مفید است، اما نباید بعد از تشخیص کرونا مصرف بشود، همین و بس.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو