پرواز تهران تا مشهد چند ساعت است؟

منبع: نمکستان

127

1398/12/5

17:48


زمانی‌ که قصد مسافرت از تهران به مشهد را دارید گزینه‌های مختلفی برای طی کردن مسیرتان دارید. از اتوبوس تا هواپیما. قطعا نمی‌توان یکی از این وسایل نقلیه را کاملا برتر دانست و باید سعی کرد متناسب با نیازهای موجود یکی از وسایل نقلیه را انتخاب کرد.

زمانی‌ که قصد مسافرت از تهران به مشهد را دارید گزینه‌های مختلفی برای طی کردن مسیرتان دارید. از اتوبوس تا هواپیما. قطعا نمی‌توان یکی از این وسایل نقلیه را کاملا برتر دانست و باید سعی کرد متناسب با نیازهای موجود یکی از وسایل نقلیه را انتخاب کرد. هر کدام‌ از این وسایل معایب و مزایایی دارند. هواپیما وسیله‌ای که نسبت به دیگر وسایل بلیط گران‌تری دارد اما در عوض می‌توان مطمئن بود که کیفیت سفر با آن از دیگر وسایل نقلیه بیش‌تر است. همچنین شما می‌توانید به کمک هواپیما در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسید. فاصله تهران تا مشهد با هواپیما در حدود یک ساعت است اما باید در نظر داشته باشید که قیمت بیش‌تری هم برای آن باید بپردازید. در سفر باهواپیما باید نکات زیادی را رعایت کنید تا بتوانید سفر دلچسبی داشته باشید. سفر با هواپیما ممکن است کمی دردسرهم داشته باشد اما به هر حال تمامی این موارد برای ایمنی مسافران است. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما تهران مشهد ارزران‌ترین را تهیه کنید بهتر است سراغ وب سایت‌های معتبر بروید تا با کمترین هزینه بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. درصورتی که می‌خواهید از کمترین قیمت بلیط مطلع شوید بهتر است از تقویم قیمتی علی بابا استفاده کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید کمترین قیمت را در ۳ روز قبل و ۳ روز بعد از تاریخ انتخابی‌تان مشاهده کنید و در صورت امکان آن را رزرو کنید.

از مشهد تا تهران با هواپیما چند ساعت راه است؟

پرواز تهران تا مشهد چند ساعت است؟

خرید از یک وب سایت معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن بلیط خود را تهیه کنید. مزایای رزرو بلیط از یک وب سایت معتبر به همین جا ختم نمی‌شود و زمانی به‌کار شما می‌آید که بخواهید بلیط خود را کنسل کنید. در وب‌ سایت‌های معتبر بعد از درخواست کنسلی می‌توانید به پروفایل خود مراجعه کنید و بعد از کسر جریمه مصوب سازمان هواپیمایی باقی پول خود را دریافت کنید. اما در وب سایت‌های دیگر ممکن است این روند دردسرهای بیش‌تری داشته باشد. برای کنسلی بلیط هواپیما تهران مشهد دقت داشته باشید که زمانی بلیط شما قابل استرداد است که از نوع سیستمی باشد و امکان کنسل کردن بلیط چارتری وجود ندارد. البته این موضوع ارتباطی به سایت‌های فروشنده ندارد و از طرف شرکت‌های چارتر کننده این محدودیت اعمال می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در بسیاری از کشورهای دیگر نیز این محدودیت بر بلیط‌های چارتری وجود دارد.

مسیر تهران تا مشهد با اتوبوس چند ساعت است؟

پرواز تهران تا مشهد چند ساعت است؟

در هنگام ورود به فرودگاه باید چند کار اداری انجام دهید تا بتوانید به گیت پرواز برسید و درنهایت سوار هواپیما شوید. اولین کاری که بعد از ورود به فرودگاه انجام می‌دهید دریافت کارت پروازتان است. کارت پرواز از قسمت‌های مشخص شده صادر می‌شود و اگر در پیدا کردن این باجه‌ها به مشکل برخوردید می‌توانید از اطلاعات فرودگاه کمک بگیرید. در زمان ورود به فرودگاه خیلی دقت داشته باشید که ترمینال مورد نظرتان را به‌درستی پیدا کنید و اشتباها به ترمینال دیگر نروید. در فرودگاه مهرآباد ترمینال‌های زیادی وجود دارد که باید از روی بلیط هواپیما تهران مشهد ترمینال مورد نظرتان را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن ترمینال باید بارها و چمدان‌های‌تان را تحویل دهید. در این مرحله دقت داشته باشید که بارهایی را تحویل دهید که در طول سفر به آن‌ها نیازی ندارید. برای مثال مدارک و گجت‌های الکترونیکی‌تان را می‌توانید به‌همراه خودتان به کابین هواپیما ببرید و از آن‌ها استفاده کنید. در سفر با هواپیما باید مراقب اضافه بار باشید. حداکثر بار  برای سفر به مشهد در حدود ۳۰ کیلوگرم است البته این مقدار تا حد زیادی بستگی به کلاس پروازی و نوع ایرلاین شما هم دارد. برای مشاهده حداکثر بار مجاز در سفر به مشهد می‌توانید به وب سایت ایرلاین مربوطه مراجعه کنید.

پرواز تهران تا مشهد چند ساعت است؟

اگر بلیط تهران مشهد علی بابا را تهیه کرده‌اید بهتر است بدانید در سفر با هواپیما ورود بعضی از وسایل به داخل کابین هواپیما ممنوع است و نمی‌توانید هر وسیله‌ای را با خود به همراه داشته باشید. برای مثال همراه داشتن عطر به میزان کم موردی ندارد اما اگر حجم آن از مقدار مشخصی بیش‌تر باشد اجازه ورود به کابین را پیدا نمی‌کند. همچنین همراه داشتن وسایل تیز و برنده مانند چاقوهای تیز هم نمی‌توانند به کابین هواپیما برسند برای همین بهتر است قبل از شروع سفرتان تمامی این نکات را در نظر داشته باشید و برای آن‌ها برنامه ریزی کنید. در هنگام تیک‌آف هواپیما استفاده از تلفن همراه ممنوع است چراکه باعث تداخل در امواج رادیویی می‌شود. تمامی این موارد برای سلامت مسافران است و بهتر است همه آن‌ها را رعایت کنید تا سفر شما به مشهد لذت‌بخش باشد. در طول سفر می‌توانید از روزنامه‌ها و مجلات موجود در کابین هواپیما استفاده کنید و یا اگر سفر شما از نوع کاری است می‌توانید برنامه ریزی مناسبی برای کارهای‌تان انجام دهید. اگر قصد سفر به مشهد مقدس از مبدا تهران را دارید این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما با خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از علی بابا می‌توانید بهترین قیمت را برای بلیط خود بپردازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو