حضور سلبریتی‌های جنجالی در تلویزیون/ روایتی از دیوید بکهام تا چارلی چاپلین

منبع: ایران آرت

110

1398/12/5

18:00


مستند جنجالی"باشگاه شهرت" که سلبریتی‌های جنجالی می‌پردازد، در تلویزیون پخش می‌شود.

ایران آرت، مستند "باشگاه شهرت" در آخرین قسمت برنامه تلویزیونی "به اضافه مستند" رونمایی و بررسی خواهد شد. 

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، آخرین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی "به اضافه مستند"، با پخش و بررسی مستند "باشگاه شهرت" به کارگردانی محمدحسن یادگاری از شبکه مستند پخش خواهد شد.

مستند "باشگاه شهرت" روایتی از چگونگی به شهرت رسیدن سلبریتی‌ها از جمله: الیزابت تیلور، چارلی چاپلین، مرلین مونرو، جرج بست، دیوید بکهام و ... در زمان‌های مختلف است و تاثیرات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی هر کدام از این سلبریتی‌ها را در دوره‌های مختلف بر روی جامعه‌شان بررسی می‌کند.

به گزارش آنا، این روزها موضوع شهرت یا به اصطلاح عامه "سلبریتی" بسیار داغ است و با منتشر شدن یک عکس یا یک فیلم از چهره‌های معروف، موجی از صحبت‌ها و حواشی به راه می‌افتد. محمدحسن یادگاری در جدیدترین مستند خود سراغ سلبریتی‌های خارجی رفته است و نقش آنان را در عرصه‌های مختلف بر جامعه‌شان بررسی می‌کند. 

این مستند که به کارگردانی محمدحسن یادگاری تولید شده است پیش از این در دهمین جشنواره فیلم عمار حضور داشت و با استقبال بسیار خوبی مواجه شد؛ حال این فیلم مستند برای اولین بار در تلویزیون و برنامه "به اضافه مستند" رونمایی خواهد شد. 

در این قسمت و پس از پخش مستند، نشست کارشناسی و نقد و بررسی این مستند با حضور سینا کلهر معاون اجتماعی و فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس و محمدحسن یادگاری کارگردان این فیلم برگزار خواهد شد. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت. این قسمت از برنامه به اضافه مستند روز سه‌شنبه ۶ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۷ اسفند ساعت ۹ و جمعه ۹ اسفند ساعت ۱۳:۳۰ است.

"به اضافه مستند"، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو