خودداری ترکیه، عراق و کویت از پذیرش ایرانیان

منبع: برترین ها

63

1398/12/5

19:01


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: چهار کشور ترکیه، عراق، کویت، گرجستان از پذیرش مسافر ایرانی در فرودگاه‌های خود خودداری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: چهار کشور ترکیه، عراق، کویت، گرجستان از پذیرش مسافر ایرانی در فرودگاه‌های خود خودداری می‌کند.

«رضا جعفرزاده» گفت: با توجه به عدم پذیرش مسافران ایرانی در چهار کشور ترکیه، عراق، کویت و گرجستان، سازمان هواپیمایی کشوری تدابیر لازم را اندیشیده است تا پروازها برای بازگرداندن مسافران ایرانی انجام شود.

جعفرزاده گفت: مسافران ایرانی نگران نباشند چرا که مجوز پروازها برای بازگرداندن آنها به کشور از سوی سازمان هواپیمایی صادر شده است و پروازها بدون مسافر درحال انجام است.

وی گفت: هر کشوری بر اساس سیستم بهداشت و درمان خود اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای مبارزه با شیوع کرونا در فرودگاه‌های خود انجام می‌دهد که نباید غیرعادی تلقی شود.

به گفته جعفرزاده فارغ از تصمیم کشورها برای توقف یا پذیرش پروازهای ایرانی، سازمان هواپیمایی برای بازگرداندن اتباع ایرانی پروازهایی را به مقاصد اعلام شده انجام داده است.

در این شرایط ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی موظفند که مسافران را از هرگونه تغییرات در پروازشان مطلع کنند و مردم نیز بهتر است قبل از عزیمت به سمت فرودگاه، اطلاعات لازم را در مورد سفرشان کسب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو