بهترین بازی های آفلاین اندروید 2020 با لینک دانلود

بهترین بازی های آفلاین اندروید 2020 با لینک دانلود


منبع: مینویسم

223

1398/12/5

19:13


بازی آفلاین 2020

بازی های اندرویدی در چندین سال گذشته چنان حیرت انگیز بوده اند که محبوبیتشان حتی از کنسول های بازی نیز به سرعت پیشی گرفته است. پیشرفت مداوم در حوزه تلفن های هوشمند باعث شده که توسعه دهندگان برتر بازی بتوانند با بهترین کیفیت خود در فروشگاه Google Play بازی های خود را ارائه دهند.

اما از آنجا که در فروشگاه Google Play یک اشکال وجود دارد که بیشترین بازی های خارج از کشور برای عملکرد نیاز به اتصال به اینترنت دارند، این اغلب بر تجربه بازی تأثیر می گذارد و بازیکنان ایرانی را محدود می کند که حتما به طور مداوم برای بازی در گوشی موبایل خود به اینترنت متصل باشند.

از این رو، ما لیستی از جذاب ترین، بهترین و کم حجم ترین بازی های رایگان آفلاین اندرویدی در سال ۲۰۲۰ را به همراه لینک دانلود که می توانید بدون نیاز به اینترنت بر روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده، گردآوری کرده ایم. این بازی های آفلاین Android هر زمان که بخواهید قابل پخش هستند.

۱۰ رده از بهترین بازی های آفلاین اندروید ۲۰۲۰

این بازی های آفلاین به عنوان ۱۰ رده برتر در چندین دسته بندی مختلف بازی های اندرویدی ارائه شده اند که در این مطلب می توانید جدیدترین بازی های آفلاین اندروید ۲۰۲۰ را بررسی و دانلود نمایید.

۱٫ بازی آفلاین Asphalt Nitro

بازی آفلاین Asphalt Nitro تنها با هدف دستیابی برای کسانی که به دلیل حجم بسیار زیاد بارگیری  تجربه بازی را از دست داده بودند  منتشر شد. با گنجاندن ۸ حالت بازی به همراه حالت پلیس تعقیب و گریز، هیجان در این سری بیشتر از آنچه انتظار دارید، ارائه شده است.

لینک دانلود از گوگل پلی

۲٫ بازی آفلاین Alto’s Odyssey

این بازی آفلاین از گرافیک عالی برخوردار است و به شما این امکان را می دهد حتی وقتی اینترنت ندارید از آن لذت ببرید. این دنباله Alto’s Adventure است اما به عنوان یک بازی مستقل عمل می کند. فهم آن آسان است اما برای پیشرفت نیاز به مهارت دارد.

این گرافیک بسیار زیبا است و می توانید تاکستان ها، تپه ها، دره ها، معابد و بسیاری از مناطق بکر فوق العاده دیگر را در بازی مشاهده کنید. آلتو و گروه دوستانش را در ماجراجویی خود در یک ماسه بازی همراهی کنید. همچنین می توانید مناظر اطراف خود را متوقف و از آن عکس بگیرید.

لینک دانلود از گوگل پلی

۳٫ بازی آفلاین Alto’s Adventure

Alto’s Adventure 

Alto’s Adventure یکی از محبوب ترین و جدیدترین بازی های آفلاین اندرویدی است که ماجرای اقدامی بی سر و صدا را با داستان آلتو و دوستانش ارائه می دهد.

این بازی ویژگی های اسنوبورد در انواع مختلف زمین را به شما ارائه می دهد تا از تجربه بازی با آن لذت ببرید.

لینک دانلود از گوگل پلی

۴٫ بازی آفلاین BASEBALL 9

Baseball 9

اگر وقت کافی برای ورزش در خارج از خانه ندارید، این بازی ورزشی آفلاین می تواند شما را در خانه سرگرم کنند. این بازی بیسبال واقع بینانه و فوق العاده جالب طراحی شده است. شما می توانید در این بازی اندرویدی مهیج، مسابقات را برگزار کنید و با تیم خود به عنوان قهرمان لیگ بدرخشید. ای بازی دارای گیم پلی سریع و شخصیت های مختلفی است. در این بازی اندرویدی می توانید زمین بازی و موقعیت خود را در بازی انتخاب کنید که می تواند به صورت دستی انجام شود. همچنین می توانید آواتارهای تیم خود را انتخاب کنید.

این بازی از قوانین اولیه بیسبال پیروی می کند تا نتیجه بهتری کسب کنید. شما مدیر تیم خود هستید و می توانید سخت تلاش کنید تا خود را به لیگ های بالاتر ارتقا دهید. استادیوم های جدید را تجربه کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی 

۵٫ بازی آفلاین Smart – Brain Games & Logic Puzzles

پازل

بازی های پازل به شما کمک می کنند تا وقت خود را بطور سازنده بگذرانید و همچنین سلول های مغز خود را برای پیشرفت به چالش بکشید.

این بازی تحریک کننده مغز بیش از ۲۸ نوع چالش مختلف را برای بهبود ضریب هوشی و استدلال شما ارائه می دهد. در مجموع ، بیش از ۶۰۰ سطح برای تست حافظه، عقل، تمرکز، واکنش و توجه وجود دارد. معماهای این بازی اندرویدی آفلاین نیز جالب و هوشمند هستند.

این بازی اندرویدی جالب برای افراد در هر سنی مناسب است و می توانید با بچه ها و خانواده خود بازی کنید. این یک نسخه آفلاین است که می توانید در هر زمان و هر مکان بازی کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

همچنین بخوانید: ۳۰ تا از بهترین بازی های اندروید تا سال ۲۰۲۰ را بشناسید

۶٫ بازی آفلاین Brothers in Arms 3

در این بازی نبرد چند نفره ، شما می توانید با تنظیم جنگ جهانی با سربازانی از سراسر دنیا بجنگید. همچنین می توانید بعد از حمله به یک گروهبان خطرناک تبدیل شوید و به یک سفر خطرناک بپردازید، برنده نبردها برای پیشرفت در بازی و همچنین کشف چهار نقشه در این جهان برای یک تجربه انقلابی باشید.

لینک دانلود از گوگل پلی

۷٫ بازی آفلاین Bomb Squad

Bomb Squad از بازی های چند نفره جذاب به حساب می آید. پرسه زدن در فضای بازی با بمب و منفجر کردن بمب برای دوستان از هیجان های این بازی آفلاین اندرویدی است! این بازی قابلیت multiplayer ماکسیمم ۸ نفر را داراست.

لینک دانلود از گوگل پلی

۸٫ بازی آفلاین Legend of Darkness

legend of darkness

می توانید برای تجربه هیجان بیشتر از بازی های آفلاین اندرویدی، بازی های Role play، رازآلود و ماجراجویی را به ساعت بازی خود اضافه کنید. این بازی های آفلاین اندرویدی ذهن شما را درگیر می کند.

در این بازی  Role play  مجبورید هیولا را بکشید تا در سطوح مختلف پیشرفت کنید. در این بازی آفلاین می توانید تجهیزات خود را برای ایجاد سلاح های قوی تقویت کنید. صدها راه برای شکست دشمنان وجود دارد. پرتگاه، سلاح های ویژه و بسیاری موارد دیگر در این بازی شما را برای شکست دشمنان یاری می دهد.

سطح بازی عادی، نخبه، جهش یافته و … است. هر چه سطح بالاتری به دست بیاورید ، جوایز بیشتری برای از بین بردن هیولا کسب خواهید کرد. شما می توانید با این پاداش ها شخصیت و اسلحه خود را ارتقا دهید و از تمام ظرفیت بازی لذت ببرید.

لینک دانلود از گوگل پلی

۹٫ بازی آفلاین Ice and Fire: Dawn Break

این یک بازی اندرویدی یک بازی آفلاین تک نفره است که برای به چالش کشیدن مهارت های نبرد شما ساخته شده و هیجان ماجراجویی را به شما هدیه می کند. قهرمانان در این بازی اسراری دارند. شما برای نجات آینده باید از برنامه نبردها باخبر شوید. برخی از شخصیت های بازی Silver Phantom ، Ice Crystal و Flame Warlock هستند.

این بازی بیش از ۱۰۰ سطح با استاندارد های مختلف را داراست. شما می توانید داستان امپراتوری را بخوانید، با شخصیت های جدید دیدار کنید و در چالش ها شرکت کنید. لحظه کسل کننده ای در این بازی وجود ندارد.

لینک دانلود از گوگل پلی

 

۱۰٫ بازی آفلاین Ninja Arashi

Ninja Arashi یک بازی جالب و چالش برانگیز است که شما را به دنیایی کاملاً جدید منتقل می کند. این گرافیک خیره کننده و موسیقی پس زمینه جالب برای همگام شدن با این بازی مهیج تعبیه شده است. در بازی ، شما یک نینجا هستید که برای رسیدن به هدف خود و تسخیر بازی باید بر دشمنان و نبردهای زیادی غلبه کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو