نکات مهم به هنگام طراحی دکوراسیون اداری

منبع: نوداد

90

1398/12/5

20:57


صندلی کارشناسی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع صندلی اداری محسوب می شود و غالب این صندلی های اداری (کارشناسی، مدیریتی، کارمندی و … ) از نوع گردان هستند.

امروزه به دلیل تنوع طرح و رنگ صندلی کارشناسی ، انتخاب برای افراد بسیار زیاد است و باید در نظر داشت که برای خرید یک صندلی کارشناسی مناسب که ویژگی هایی مانند راحتی، ارگونومی، قابل تنظیم بودن و …. را داشته باشد باید زمان بیشتری صرف و با دقت بیشتری انتخاب کرد. شرکت گلدسیت با راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود خرید مبلمان و صندلی کارشناسی شرکت گلدسیت را برای مشتریان سهولت بخشیده. همچنین شما می توانید جهت دریافت مشاوره برای طراحی و چیدمان و خرید تجهیزات اداری با ما تماس بگیرید.

صندلی کارشناسی با طرح ها و رنگ های متنوع

صندلی مدیریتی گلدسیت به شکل متنوعی در بازار ارائه شده اند که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. یکی از این صندلی ها، صندلی کارشناسی است. به دلیل مدت زمان طولانی که افراد در ادارات و سازمان ها با نشستن روی صندلی سپری می کنند، باید صندلی اداری با درجه ی راحتی و ارگونومی بالا مورد استفاده قرار گیرد تا از آسیب به بدن در ناحیه ی ستون فقرات جلوگیری شود.

از ویژگی های مهم و اساسی یک صندلی اداری، راحت و ارگونومیک بودن آن است. یک صندلی کارشناسی گلدسیت با ارگونومی متفاوت تقریبا تمامی ویژگی هایی که در ساختار یک صندلی اداری وجود دارد را دارا است ؛ با این تفاوت که وجود برخی ویژگی ها در ساخت این نوع صندلی ها سبب می¬شود تا این صندلی ها برای کاربران آن ها راحت تر و نشستن طولانی مدت بر روی آن ها دلنشین تر باشد. وقتی به یک کتابخانه یا یک رستوران می روید، به دلیل زمان کوتاهی که در آنجا سپری می کنید، ارگونومیک نبودن صندلی ها بر سلامتی شما تاثیر چندانی ندارد اما در محل کار به دلیل اینکه اکثر روزهای هفته به مدت بیش از هشت ساعت کاری بر روی صندلی نشسته اید، این موضوع به یک موضوع مهم تبدیل می¬شود. در این شرایط صندلی باید قابلیت تنظیم مطابق با قد و وزن شما را داشته باشد و مواد به کار رفته در آن به گونه ای باشد که در بلند مدت احساس خستگی نکنید.

یک صندلی مدیریتی با کیفیت سال 2020 ایده آل باید علاوه بر رعایت اصول ارگونومی در طراحی و ساخت از لحاظ ظاهری زیبا، متناسب با دکوراسیون محیط (مدرن، کلاسیک و ….) و جایگاه افراد ی که از آن استفاده می کنند باشد.

صندلی طبی مناسب چه افرادی است؟

صندلی طبی و هر آنچه در رابطه با آن باید بدانید را برای شما دوستان شرح می دهیم، در واقع هر فردی که در روز برای مدت طولانی روی صندلی می نشیند باید از صندلی طبی است

فاده کند تا از بروز بیماری های مختلف مانند گردن درد، کمردرد و…. جلوگیری کند. همچنین استفاده از صندلی طبی برای افرادی که به این بیماری ها مبتلا شده اند می تواند مفید باشد و سبب کاهش درد و بهبود آن ها شود. طبق نظر متخصصان، این نوع صندلی ها در سلامتی افراد تاثیر بسزایی دارند و نشستن برای مدت طولانی بر روی چنین صندلی هایی آسیب های جسمانی برای افراد به همراه نخواهد داشت. اما باید توجه کرد که چگونگی استفاده از صندلی هم مهم است و صندلی باید متناسب با قد و شرایط فیزیکی هر فرد تنظیم شود.

صندلی طبی برای مدیران

معمولا این نوع صندلی ها در شرکت ها و سازمان ها استفاده می شود، زیرا اغلب کارمندان و کارکنان، برای مدت زمان بسیار زیادی بر روی صندلی می نشینند و در زمان استفاده از صندلی نامناسب ، بعد از مدتی کوتاه دچار بیماری های مختلف مانند گردن درد، کمردرد و…. می شوند، بنابراین دقیقا کار اصلی صندلی طبی همین است که از ایجاد این بیماری ها و آسیب ها جلوگیری کند.

اگر میخواهید برای مدیران و کارشناسان شرکت خود صندلی های ارگونومیک تهیه کنید، حتما بخش صندلی مدیریتی و صندلی اداری وب سایت ما را مشاهده کنید، صندلی مورد نظر خود را انتخاب کنید، آن را خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان کالای خود را تحویل بگیرید و یا جهت دریافت مشاوره برای خرید محصول مناسب با کارشناسان شرکت گلدسیت تماس بگیرید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو