نکات انتخاب میکاپ آرتیست برای عروس خانم ها

منبع: نوداد

144

1398/12/5

21:07


همه خانم ها تمایل دارند در شب عروسی که مهم ترین شب زندگی شان است، زیباترین شخص باشند و حسابی بدرخشند. به همین دلیل از ماه ها قبل از عروسی، اقدام به پیدا کردن بهترین میکاپ آرتیست می کنند. اگر شما هم مراسم عروسی تان نزدیک است و به دنبال یک میکاپ آرتیست حرفه ای هستید، پیشنهاد می کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

مشاهده نمونه کارهای میکاپ آرتیست عروسی، مهم ترین کاری است که باید انجام دهید. اما امروزه به دلیل مشغله کاری زیاد، امکان مشاهده حضوری نمونه کارهای همه میکاپ آرتیست های شهر میسر نیست. بهترین راهکار این است که ابتدا کارهای میکاپ آرتیست های مورد نظر خود را از طریق سایت ها یا شبکه های اجتماعی دنبال کنید. از میان میکاپ آرتیست هایی که کارهایشان را دنبال کردید، آنهایی را که به سلیقه شما نزدیک هستند را برگزینید و جهت مشاهده نمونه کارهایشان از نزدیک اقدام کنید. به این صورت در وقت خود صرفه جویی زیادی را به عمل آورده اید. 

پس از این که به صورت حضوری از مهارت آرایشگر مورد نظرتان اطمینان حاصل کردید، نوبت به این می رسد که برند لوازم آرایشی که میکاپ آرتیست استفاده می کند را نیز بررسی کنید. دوام آرایش و گریم عروس از اهمیت بسیاری برخوردار است. هر چقدر هم که میکاپ آرتیست بتواند شما را به زیباترین حالت ممکن آرایش کند اما این میکاپ خیلی زود محو شود یا بریزد، در واقع هیچ ارزشی نخواهد داشت. به همین دلیل مطمئن شوید که آرایشگر مورد نظرتان از برندهای مرغوب و بروز دنیا استفاده می کند.

قبل از بستن قرارداد با میکاپ آرتیست، حتما در مورد سبک آرایشی مورد علاقه خود با او به توافق برسید. ابتدا ببینید از بین سبک های آرایشی لایت، مدیوم و غلیظ، کدام را می پسندید و کدام با چهره شما تناسب دارد؟ پس از این که سبک مورد علاقه خود را پیدا کردید، ببینید آیا میکاپ آرتیست مورد نظرتان در این مورد مهارت دارد یا خیر؟ به طور کلی، یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید به تمامی سبک های آرایشی تسلط کافی داشته باشد. همچنین، باید با انواع فرم های صورت و راه های برطرف سازی نواقص آن آشنایی کامل داشته باشد.

میکاپ

به عبارت دیگر، میکاپ آرتیست شما باید با قواعد متعادل سازی چهره یا همان گریم نیز آشنا باشد. گریم حرفه ای، لازمه آرایش عروس است. یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید شناخت اصولی از انواع چهره ها داشته باشد و بداند کدام قسمت ها از صورت تان را کم عمق یا بالعکس، عمیق جلوه دهد تا ظاهر زیباتری به ارمغان بیاید.

یکی دیگر از مواردی که هنگام انتخاب میکاپ آرتیست عروسی باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب آرایشگری است که با شینیون کارهای حرفه ای فعالیت می کند. همان طور که می دانید، مدل مو در آرایش عروس بسیار تاثیرگذار است. به همین دلیل سعی کنید نمونه کارهای متخصص شینیون که با میکاپ آرتیست مورد نظرتان همکاری دارد را نیز مورد بررسی قرار دهید. موقعیت جغرافیایی سالن زیبایی نیز حائز اهمیت است. از آنجایی که در روز عروسی زمان برای شما حکم طلا را دارد، حتما به نزدیکی سالن زیبایی با آتلیه و تالار عروسی دقت کافی به خرج دهید.

معمولا روز عروسی برای عروس خانم ها به اندازه کافی استرس زا است؛ بنابراین سعی کنید میکاپ آرتیستی را انتخاب کنید که از روحیه و اخلاق خوب برخوردار باشد. یک آرایشگر حرفه ای باید بداند که این روز برای شما تکرار شدنی نیست و با روی خوشی که به شما نشان می دهد، خاطره خوب از آرایشگاه عروس برایتان بسازد.

حال که با نکات انتخاب میکاپ آرتیست عروسی آشنا شدید، اجازه دهید یکی از کامل ترین مراجع تخصصی معرفی آرایشگاه و میکاپ آرتیست عروس را به شما پیشنهاد دهیم. وب سایت رژلب با تعداد بسیاری از آرایشگاه ها و میکاپ آرتیست های عروس در سراسر کشور فعالیت دارد که شما می توانید جهت مشاهده نمونه کارها به آن مراجعه کنید. همچنین، این امکان برای شما فراهم شده تا چندین سالن زیبایی را مقایسه کرده و از بین آن ها به انتخاب بهترین و حرفه ای ترین بپردازید. برای این کار کافیست وب سایت یا اینستاگرام رژلب را دنبال کنید.

آدرس وب سایت رژلب: https://rojelab.com

آدرس اینستاگرام رژلب: http://bia2safa.net/goto/web/url/1326179



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو