عکس و بیوگرافی نیما رئیسی و همسرش + صداپیشه و بازیگر

عکس و بیوگرافی نیما رئیسی و همسرش + صداپیشه و بازیگر


منبع: نمکستان

274

1398/12/5

22:39


نیما رئیسی تا قبل از بازی در سریال میوه ممنوعه بیشتر مردم او را به عنوان یک گوینده و مجری رادیو میشناختند تا به عنوان یک بازیگر. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری نیما رئیسی...

نمکستان: نیما رئیسی تا قبل از بازی در سریال میوه ممنوعه بیشتر مردم او را به عنوان یک گوینده و مجری رادیو میشناختند تا به عنوان یک بازیگر. او با فیلم میوه ممنوعه که کاری از حسن فتحی بود، به چهره ای شناخته شده بدل شد. هرچند نباید از ایفای نقش زیبای او در فیلم سینمائی تنگنا چشم پوشی نمود. وی شیفته فروغ فرخزاد یکی از شاعران محبوب و شناخته شده معاصر کشور میباشد و در مصاحبه ای اعلام کرده که اگر قدرت این را داشت که تنها یک نفر را از مرگ نجات دهد قطعا آن شخص فروغ فرخزاد بود. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری نیما رئیسی

نیما رئیسی عکس نیما رئیسی و همسرش بیوگرافی نیما رئیسی

تولد و کودکی :

در رشت به دنیا آمد. بیمارستانی که نامش دکتر فامیلی بود. او متولد سوم مردادماه سال ۱۳۵۴ است. در شهرستان نکا استان مازندران بود که بزرگ شد و همه مقاطع تحصیلیش تا قبل از دانشگاهش را در این شهر گذراند. خانواده او در یک شهرک مسکونی که متعلق به کارکنان چوب ساری بود زندگی میکردند.

زندگی خانوادگی :

او از اهالی شمال میباشد و خانواده اش گیلک و مازندرانی میباشند. پدرش مازندرانی و مادرش گیلانی ست.وی در دهه هشتاد ازدواج کرد اما به گفته رسانه ها با اینکه همسرش نیز به فعالیتهای هنری اشتغال دارد اما تا کنون اطلاعات خیلی کمی راجع به وی وجود دارد و هیچ تصویر مشترک دو نفره ای نیز از آن دو در دسترس نیست.

به نظر میاید که نیما رئیسی ترجیح میدهد در مورد زندگی خصوصی خود کم حاشیه و محافظه کار باشد و بیشتر وقت و انرژی خود را صرف کارش نماید و با مردم تنها در مورد کارهایش صحبت کند و ارتباط داشته باشد تا در مورد زندگی خصوصیش. برخلاف برخی چهره های مشهور که سعی دارند با پررنگ نمودن حواشی زندگی خانوادگیشان، توجه مردم و رسانه های زرد را معطوف به خود کنند. او یک خواهر و دو برادر دارد و به گفته خودش ارتباط خیلی خوبی با خانواده اش دارد. در مورد تحصیلات و شغل والدین نیما و خواهر و برادرهایش نیز هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

نیما رئیسی

تحصیلات :

دانش آموخته رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

شروع فعالیتهای هنری :

در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، کلاسهای آزادی برگزار میشد که دوره های آموزش بازیگری تئاتر داشت. نیما رئیسی با شرکت در این کلاسها، شانس خود را برای ورود به دنیای بازیگری امتحان نمود. سپس به صورتی جدی به بازیگری تئاتر روی آورد. و از سال ۱۳۷۴ به شکلی رسمی به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون فعالیتهای خود را آغاز نمود. اولین کار تلویزیونی او سریال قصه های شب نام داشت و گوهر خیراندیش نیز در آن بازی میکرد.

نیما رئیسی

دوبلوری و صداپیشگی :

به گفته خودش از روابط عمومی قوی ای برخوردار است و همین مسئله باعث شد به کمک برخی از دوستانش در رادیو به عنوان گوینده مشغول به کار شود و سپس صداپیشگی برخی از شخصیتهای کارتونی در انیمیشنها را نیز تجربه نمود. در انیمیشن شرک ۱ به جای شخصیت اصلی یعنی شرک صحبت کرد و در عصر یخبندان ۳ به جای شخصیت سید حرف زد. همچنین او گویندگی مستندها و برنامه های زیادی از جمله هشت سال اینگونه گذشت را در کارنامه خویش دارد. در رادیو زیر نظر اساتید با تجربه و به نامی همچون جلال مقامی آموزش دید و تجربیات بسیار ارزنده ای در زمینه اجرا و گویندگی را به دست آورد.

بازی در فیلم تنگنا :

تله فیلم تنگنا را علیرضا بذرافشان کارگردانی کرده بود و داستان دو رفیق قدیمی بود که بعد سالها به واسطه اتفاقی، دوباره همدیگر را میبینند اما این بار نه در قامت دو دوست. چون یکی از آنها پلیس است و دیگری جوان فریب خورده ای که به دلیل تنگناهای مالی با باندهای خطرناک قاچاق مواد مخدر همکاری میکند. در این فیلم نیما رئیسی نقش پیمان همان جوانی که اسیر باندهای مافیایی بود را ایفا نمود و شهاب حسینی نیز نقش همان پلیس را بازی کرد. غزاله نظر و صدرالدین حجازی از دیگر بازیگران این تله فیلم بودند.

حضور در سریال میوه ممنوعه :

این سریال را حسن فتحی ساخته بود و به مناسبت ماه مبارک رمضان از تلویزیون پخش شد. سریالی که با استقبال خوب مردم مواجه شد و بازیگران شناخته شده ای همچون: علی نصیریان، هانیه توسلی و طناز طباطبائی از جمله دیگر بازیگران آن بودند. او در سریال نقش داماد خانواده یک فرد بازاری ثروتمند به نام حاج آقا فتوحی با بازی علی نصیریان را ایفا کرد که با آنها دچار تنش و کشمکش بود.

تدریس :

او در موسسات خصوصی به آموزش فن بیان، اجرا و نوع حرکات بدن و گویندگی مشغول است.

عکس های دیده نشده نیما رئیسی

عکس های دیده نشده نیما رئیسی

بیوگرافی نیما رئیسی

بیوگرافی نیما رئیسی و عکس های جدید

زندگینامه و عکس نیما رئیسی

زندگینامه و عکس های نیما رئیسی

عکس های دیده نشده نیما رئیسی

عکس و بیوگرافی نیما رئیسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو