ابتلای دانشجوی خواجه نصیر به کرونا

62

1398/12/6

13:46


ابتلای دانشجوی خواجه نصیر به کرونا

سلامت نیوز: معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از ابتلای یکی از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه به کرونا ویروس خبر داد و گفت: در حال حاضر این دانشجو در قرنطینه به سر می‌برد و حال عمومی او رو به بهبود است که امیدواریم تا چند روز آینده مرخص شود.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر عبدالمجید خوشنود در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد:‌ هفته گذشته یکی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با علایم آنفلوآنزا به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرد که بعد از انجام تست‌های اولیه اعلام شد نتیجه‌ ابتلای این دانشجو به کرونا ویروس منفی است که حتی این دانشجو در شرف ترخیص قرار گرفته بود.

وی در ادامه اظهار کرد: اما در آزمایش‌های بعدی که در بیمارستان مسیح دانشوری انجام گرفت، ابتلای دانشجوی خواجه نصیر مثبت اعلام شد و دانشجو در قرنطینه قرار گرفت.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با تاکید بر این‌که در حال حاضر حال عمومی دانشجوی مبتلا به کرونا ویروس خوب است، گفت: این دانشجو روند بهبودی را طی می‌کند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و حتی ممکن است تا چند روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

دکتر خشنود تاکید کرد:‌ بعد از ابتلای دانشجوی فوق به کروناویروس تمامی اطرافیان و هم‌اتاقی‌های این دانشجو تحت نظر قرار گرفتند و حتی برخی از دانشجویان به صورت داوطلبانه تست کرونا ویروس را انجام دادند.

به گفته‌، وی بعد از اعلام نتیجه آزمایش مثبت دانشجوی مبتلا به کرونا ویروس، تمامی خوابگاه‌های دانشگاه خواجه نصیر تخلیه شدند و ما نگران این بودیم که این ویروس در بین دانشجویان خوابگاهی شیوع پیدا کند و در حال حاضر نیز تمامی خوابگاه‌ها بخصوص خوابگاهی که این دانشجو با نتیجه مثبت در آن ساکن بود، به شدت ضد عفونی شدند.

دکتر خشنود با تاکید بر این که تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی تا ایام عید تصمیم درستی است، گفت‌: در جلسه شورای دانشگاه که امروز برگزار می‌شود، در خصوص تعطیلی کامل خوابگاه‌ها تا عید تصمیم‌گیری خواهد شد؛ چرا که به منظور کنترل ابتلای دانشجویان به کرونا ویروس این بهترین و درست‌ترین تصمیم خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو