قوی ترین بروکرهای فارسی زبان فارکس

منبع: فرزند

187

1398/12/6

14:05


قوی ترین بروکرهای فارسی زبان فارکس

در حالت کلی زمانی که یک فرد دارای تابعیت ایرانی است و می خواهد یک بروکر و کارگزار حرفه‌ای برای خود انتخاب کند کار بسیار دشواری در پیش دارد، چرا که بسیاری از بروکر ها و کارگزار های موجود در بازار مورد فاکرس که حضور فعال در این بازار دارند با توجه به تحریم‌های لحاظ شده علیه کشورمان از ارائه خدمات به ایرانی‌ها خودداری می‌نمایند.

انواع بروکرهای فارسی زبان

در حالت کلی افرادی که تابعیت ایرانی دارند به دلیل تحریم نمی‌توانند از لیست بروکرهای معتبر فارکس مانند alpari را انتخاب کنند و در آن افتتاح حساب کرده و به انجام تبادلات و معامله در بازار معاملات فارکس بپردازند و با توجه به این موضوع ایرانیان باید از میان بروکرهای فارکس بگردند و بهترین بروکر های فارسی زبان فارکس را برای فعالیت خود انتخاب نمایند. قبل از هر چیز باید بدانید که پروسه پیدا کردن بهترین بروکر فارسی زبان در بازار مورد فعالیت بسیار زمان بر می باشد. انتخاب بهترین کارگزار و بروکر فارکس برای افرادی که دارای تابعیت ایرانی هستند برای عده بسیار زیادی از معامله‌گران و تریدرها کاری بسیار سخت و ناممکن است این افراد ممکن است تمامی کارگزاران و بروکرها را انتخاب نمایند. پس با ما در ادامه مقاله همراه بود تا در این زمینه اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار دهیم.

 

اعتبار قانون اول برای انتخاب بهترین بروکر فارسی زبان

مهمترین فاکتور و مولفه که هر فرد معامله گر باید در هنگام انتخاب بهترین بروکر فارسی زبان برای خود در نظر داشته باشد و اعتبار بروکر و کارگزار مورد نظر فرد تریدر می باشد. سازمان های نظارتی بسیار زیادی در سراسر دنیا بر فعالیت کارگزار های موجود در بازار معامله وارد نظارت می‌کنند از جمله بانک‌ها و سازمان‌های رگولاتوری و نظارتی در بازار معاملات فارکس می‌توان به سازمان‌هایی مانند CySEC، FCA، FSC، MIFID، IFSC و CRFIN اشاره نمود و آنها را نام برد. با توجه به نظر بنده این سازمان های نظارتی معتبرترین روتر موجود در بازار مورد نظر برای افرادی که دارای تابعیت ایرانی هستند و بروکر فارکس می باشند. بانک دارای گواهی رگولاتوری از کمیسیون بورس و اوراق بهادار در کشور قبرس به نام CySEC می باشد و همچنین معتبرترین بروکر و کارگزار موجود در بازار معامله فارکس می باشد که افراد ایرانی می توانند به تجارت و فعالیت در این بروکر مشغول شوند. کارشناسان در جایگاه نخست در میان لیست بهترین کارگزاری های فارکس برای افراد ایرانی به حساب می آید چرا که به خوبی از زبان فارسی پشتیبانی کرده و همچنین به صورت ۲۴ ساعته در دسترس بوده و همچنین بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای نیز در سراسر دنیا این کارگزار و بروکر را برای انجام فعالیت های خود انتخاب می نمایند.

لوریج پارامتر دیگر در انتخاب بهترین بروکر فارسی زبان

در حالت کلی افتتاح حساب در یک بروکر فارسی زبان نتیجه بالایی را ارائه می نماید. از برخی جهات دارای یک سری نکات مثبت خواهد بود و استفاده از برخی بروکر های فارکس به تریدرها توصیه و پیشنهاد نمی کنیم. زمانی که بازار یک بروکر را ارائه می نماید لازم است تا آن بروکر سیستم معاملاتی به روز داشته باشد تا بتواند در صورت بروز هر گونه اتفاقی در بازار از ورشکستگی خود و همچنین معامله گران و تریدر هایش به صورت تاثیر گذار جلوگیری نماید. پس موضوع که مشخص است این است که زمانی که یک کارگزار لوریچ سیستمی را ارائه می‌دهد و سیستم‌های به روز و تکنولوژی های جدید استفاده کرده و به خوبی آپدیت می باشد در حال حاضر بالاترین بروکر لوریج موجود در بازار معاملات فارکس به بروکر FBS اف بی اس تعلق دارد.

بهترین کارگزار فارسی زبان از لحاظ اسپرد

یکی از پارامترهای بسیار تاثیر گذار در هنگام انتخاب بروکرهای فارسی زبان و پشتیبانی کننده از افراد دارای تابعیت ایرانی اسپرد می باشد. در بازار هایی که ایرانی‌ها در آن به انجام معامله و فعالیت می پردازند بروکر های بی انصافی هستند که اسپرد اعلامی شان با اسپرد عملی در حساب‌های واقعی دارای تفاوت بسیار زیادی میباشد. با توجه به تحقیقاتی که میان بروکر های مختلف حاضر در بازار معاملات فارکس انجام شده بروکر های فارکس کمترین سپرده معاملاتی را در حساب مارکت ریل یا واقعی خود ارائه می نماید و به عنوان انتخاب مناسب به حساب می آید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو