حاشیه های مهناز افشار در جشنواره برلین + عکس مهناز افشار و بهناز جعفری در برلیناله

منبع: کولاک

118

1398/12/6

15:56


حاشیه های مهناز افشار در جشنواره برلین ادامه داشت. امسال دو بازیگر زن ایرانی در جشنواره برلین حضور دارند. بهناز جعفری و فرشته حسینی دو بازیگر کشورمان در جشنواره فیلم برلین که موسوم به برلیناله است حضور یافته اند و عکس های در صحفه شخصی خود منتشر کرده اند.

فیلم یلدا در هفتادمین جشنواره برلین و در بخش رقابتی نسل روز ۲۳ فوریه چهارم اسفند ماه با حضور مسعود بخشی نویسنده و‌کارگردان و بهناز جعفری، بابک کریمی و فرشته حسینی بازیگران فیلم به نمایش در آمد و با استقبالی فوق العاده روبرو شد.  یلدا پنج نمایش دیگر در جشنواره برلین خواهد داشت .این فیلم توسط علی مصفا با مشارکت موسسه مستقل هنری بن گاه (مسعود و محمود بخشی) و حمایت ایرج تقی پور و بنیاد فارابی تهیه شده و صدف عسگری، بهناز جعفری، بابک کریمی، فرشته صدر عرفایی، فرشته حسینی و آرمان درویش ایفاگر نقشهای اصلی آن هستند.

مهناز افشار در جشنواره برلین

مهناز افشار در جشنواره برلین

فیلمهای ایرانی برلیناله ۲۰۲۰

بر خلاف سال گذشته، امسال ایران در هفتادمین فستیوال فیلم برلین ۲۰۲۰ حضور پررنگی دارد وفیلم های ایرانی به این ترتیب به نمایش در می آیند:

فیلم «شیطان وجود ندارد» به کارگردانی محمد رسول‌اف به عنوان محصول مشترک سینمای آلمان، جمهوری چک و ایران که یکی از نامزدهای خرس طلایی برلین در بخش رقابتی است، اولین نمایش خود را روز ۲۸ فوریه (جمعه ۹ اسفند ماه) در سالن اصلی خواهد داشت و پس از آن نیز دو نمایش در روز ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) و یک نمایش هم در روز اول مارس (۱۱ اسفند) نیز دارد.

«نامو» (بیگانه) نخستین تجربه کارگردانی نادر ساعی‌ور که در بخش «فُروم» برلین حاضر است نیز در مجموع چهار نوبت در روزهای ۲۲، ۲۳، ۲۶ فوریه و اول مارس (۳، ۴، ۷ و ۱۱ اسفند) نمایش خواهد داشت.

فیلم‌ کوتاه «بادبادک‌ها» به کارگردانی سیدپیام حسینی ۲۳، ۲۴، ۲۷ در بخش نسل (Generation Kplus) و فیلم کوتاه «اسب سفید بالدار» به کارگردانی مهیار ماندگار هم در بخش نسل (Generation ۱۴plus) نمایش خواهد داشت.

گفتنی است که امسال عباس امینی کارگردان ایرانی به عنوان یکی از داوران بخش نسل (Generation ۱۴plus) به جشنواره برلین دعوت شده است.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو