بازار داغ بلیت سفر و کنسل شدن رزرو هتل‌ها

منبع: برترین ها

108

1398/12/6

18:17


اخبار رسیده به برترین‌ها حکایت از کنسل شدن رزرو اغلب هتل‌ها دارد.

برترین‌ها: اخبار رسیده به برترین‌ها حکایت از کنسل شدن رزرو اغلب هتل‌ها دارد. به نظر می‌رسد بخش عمده مسافرانی که چه برای سیاحت و تفریح و چه برای کار قصد جابجایی در کشور و اقامت در هتل‌ها و مراکز اقامتی را داشته‌اند، فعلا منصرف شده‌اند و به این ترتیب اغلب هتل‌ها رو به خالی و خلوت شدن می‌روند. ادعای یک مدیر آژانس‌ در صحبت با برترین‌ها این است که در روزهای اخیر، رزرو هتل تمامی آژانس‌ها بین 50 تا 80درصد کنسل شده.

این اتفاق ضرر زیادی برای هتل‌ها داشته و مدیران هتل و آژانس‌ها نگران‌اند که با ادامه‌دار شدن این وضعیت، ایرانیان برای تعطیلات نوروز هم سفرها و اقامت‌های هتلی خود را کاهش دهند و این می‌تواند ضربه بزرگی به صنعت هتلداری کشور باشد.

از سوی دیگر بررسی‌های میدانی و تماس‌های ما با شرکت‌های فروش و رزرو بلیت نشان می‌دهد که علیرغم توصیه‌های مقامات دولتی و بهداشتی، بسیاری از مردم راهی جاده‌ها و فرودگاه‌ها شده‌اند و بازار بلیت داغ است. گزارش‌های رسیده به ما حاکی است که همه پروازهای داخلی با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود و آب و هوای نامناسب و تاکید بر تردد نکردن در جاده‌ها باعث کاهش سفر مردم نشده. مردمی که احتمالا از تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرده‌اند و این روزهای زمستانی با اتوبوس و هواپیما و خودرو شخصی راهی شهرهای دیگر شده‌اند.

قابل توجه است که برای جلوگیری از شیوع کرونا، توصیه می‌شود شهروندان تا حد امکان در خانه‌ها بمانند و از رفتن به خیابان و مراکز شلوغ و همینطور سفر به دیگر مناطق پرهیز کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو