اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال زمین گرم + معرفی کامل سریال و عکس بازیگران

منبع: کولاک

167

1398/12/7

04:42


در این مطلب به معرفی بازیگران و خلاصه داستان سریال زمین گرم می پردازیم. سریال زمین گرم به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت اله وارد مرحله پیش تولید شده است.

بازیگران و خلاصه داستان سریال زمین گرم

بازیگران و خلاصه داستان سریال زمین گرم

بنا بر این گزارش، لوکیشن‌های این سریال در شهرستان‌های مختلف انتخاب شده و مابقی در حال انتخاب است. «زمین گرم» با لحنی متفاوت از جراحت و برادرجان در همان فضای برادرانه و بستر خانواده در حال نگارش است که سه گانه نعمت اله را تکمیل می‌کند.

نعمت الله در مصاحبه ای «زمین گرم» را آخرین بخش از سه گانه قصه برادرها پس از «جراحت» و «برادرجان» دانست که پیش از این با فیلمنامه ای از او ساخته شده اند.

«عقیق»، «زیر پای مادر»، «پشت بام تهران»، «میکائیل»، «مدینه»، «مادرانه»، «دیوار»، «زیر هشت» و… از جمله سریال هایی هستند که «سعید نعمت الله» نویسندگی آن ها را به عهده داشته است.

سعید نعمت اله که چندی قبل فیلم سینمایی «زنبور کارگر» را در مقام نویسنده و مدیر هنری به پایان برده است و همچنین اولین سریال خود را با با نام «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی نوشته است که فصل دوم آن در حال تصویربرداری است، این روزها مشغول پیش تولید سریال زمین‌گرم است.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو