نویسنده "راز داوینچی" سراغ کتاب تصویری رفت/ تلفیق استعدادهای موسیقی و تصویرگری نویسنده آمریکایی

منبع: ایران آرت

99

1398/12/7

11:00


اولین کتاب تصویری دن براون قرار است با عنوان "سمفونی وحش" قرار است اول سپتامبر سال جاری منتشر شود که به نظر می‌رسد تلفیقی از استعدادهای موسیقی و تصویرگری نویسنده آمریکایی باشد.

ایران آرت، دن براون نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب آثاری مثل رمز داوینچی به غیر از نویسندگی دارای استعدادهای بسیار دیگری مثل موسیقی و تصویرگری است که حالا ظاهراً بعد از موفقیت در نوشتن چند رمان موفق تصمیم دارد استعدادهای دیگر خود را به نمایش بگذارد.

اولین کتاب تصویری دن براون قرار است با عنوان "سمفونی وحش" قرار است اول سپتامبر سال جاری منتشر شود که به نظر می‌رسد تلفیقی از استعدادهای موسیقی و تصویرگری نویسنده آمریکایی باشد. پیش از چاپ رمان رمز داوینچی، براون چند آلبوم موسیقی کلاسیک منتشر کرده بود.

انتشارات پافین اعلام کرده است که کتاب مصور جدید دن براون با نقاشی‌های سوزان باتوری در ابتدا در بازار کتاب بریتانیا منتشر خواهد شد. به گفته مسئولان انتشارات در این کتاب شخصیت‌هایی کارتونی از حیوانات روایت شده است که قالبی موسیقیایی دارد. گفته می‌شود مطالب کتاب از داستان‌های کلاسیک کودکان مثل پیتر و گرگ الهام گرفته شده است که داستان‌هایی هستند که دن براون در کودکی به آنها علاقه داشته است.

به گزارش ایبنا، در کتاب تصاویر و پازل‌هایی نیز با هدف جذب خوانندگان قشرهای بزرگسال طراحی شده است و قرار است آلبومی موسیقی تهیه شده توسط ارکستر سمفونیک زاگرب در کرواسی همزمان با انتشار کتاب روانه بازار شود. در این آلبوم قطعات موسیقی برای هر کدام از شخصیت‌های حیوانات داخل کتاب اجرا شده است. سازندگان این موسیقی گفته‌اند خواندن کتاب همراه گوش دادن به این موسیقی‌ها می‌‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد.

دن براون خودش درباره این کتاب می‌گوید: من داستان نویسی را خیلی دوست دارم ولی بیشتر از آن دوست دارم در قالب‌های مختلف هنر اجرا کنم. در حقیقت می‌خواستم با کتاب سمفونی وحش تجربه تازه‌ای در سه حوزه نقاشی، موسیقی و نویسندگی داشته باشم. هر کدام از این هنرها در نوع خود جذابیت دارد ولی حالا اگر هر سه را با هم تلفیق کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گفته براون کتاب جدید مصورش نوعی سعی و تلاش برای جذب کردن چشم‌ها، گوش‌ها و ذهن طرفداران و علاقمندان به داستان‌هایش است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو